Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jäätävän kova kivunsietokyky

Vierailija
05.12.2025 |

Onko muillakin? Olen viimeksi jäällä kaatunut niin että pää oikein tärähti ja saakeli oikein huimasi viikon. Nyt vedin viimeisen alaportaan jotenkin niin, että luulen että nilkka vähintään murtui. en viitsi lähteä mihinkään päivystykseen, koska siellä saa sitten koko yön odottaa vuoroaan. mieluummin  nukun kotona ja menen aamulla. mutta joo. nyt oikeasti sattuu. siksi mietin, kun mulla on oikeasti hirveän kova kivunsietokyky, että voiko siellä olla katki jotain...jopa minä en miltei jaksa kestää kipua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kova kivunsieto mene lääkäriin. Voi hyvin olla pahasti rikki jotain. 

Vierailija
2/5 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani kokeiltiin tänään kun yksi hammas jouduttiin poistamaan ja puudutus ei toiminut kunnolla koska oli tulehtunut. Jumalauta en muista koska viimeksi olisi sattunut niin paljon että tuli ihan tuskanhiki, kädet puutui ja oli ihan jääkylmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö muuten että jos murtuma ei ole kohdallaan ja ehtii alkaa luutua, se voidaan joutua murtamaan uudestaan että luut saadaan oikein paikoilleen.

Vierailija
4/5 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jalka yössä ehdi luutumaan. Minäkin menisin vasta aamulla. Koko yön siellä päivystyksessä joutuu aina odottamaan että pääsee tutkittavaksi. 

Vierailija
5/5 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös korkea kipukynnys. Meinasi lapsi syntyä kotiin, kun käskettiin olla niin kauan kotona ennen synnärille lähtöä kuin pystyy. Toki, taustalla erittäinkivuliaita sairauksia. Kipuunkin tottuu.