Miten juhlit huomenna?
Valmistatko jotain erityistä ja miten muuten nautit juhlapäivästä? Seuraatko linnanjuhlia?
Kommentit (42)
Perinteisesti eli puuroa, radion kuuntelua, ulkoilua, Linnan juhlat ja sauna.
Aamulla lippu salkoon. TV:stä itsenäisyyspäivän ohjelmaa. Paahtopaisti lisukkeilla. Tässä nyt vähän.
En juhli Suomen itsenäisyyttä, koska sitä ei enää ole. En katso linnanjuhlia. Poltan kyllä kynttilät Saksalle ja Suomelle ja katselen pari dokkaria toisesta maailmansodasta.
Makaan kusessa ja paskassa kuten ennenkin. Terveydenhuolto on ajettu alas. Eräs meni juuri rolaattorilla veteen ja ei löydetty. Nykysuomi on harvojen rikkaiden paratiisi. Edes listaamattomia yrityksiä ei saada verolle ja saksassa alv on 19% kun se suomessa on 25,5% sii vanhusten suhteen oletko täysipäinen vai eliitin puudeli? He ovat luoneet tämän maan hyvinvoinnin. Ei STUBB eikä ORPO.
Päivä menee lapsen harrastuksissa. Illalla woltataan jotain ruokaa. Juomana alkoholiton kuohuviini ja pommac. Sinivalkoiset kynttilät sytytän.
Vilpittömät haista paskat persuille, kokoomuslaisille, ek:lle sekä kieltolakia, orja-armeijaa ym. totalitaarista tyranniaa kannattavalle r'oskasakille. Paska maa, joka ei anna mitään aihetta juhlia.
Tässä omat toivotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömät haista paskat persuille, kokoomuslaisille, ek:lle sekä kieltolakia, orja-armeijaa ym. totalitaarista tyranniaa kannattavalle r'oskasakille. Paska maa, joka ei anna mitään aihetta juhlia.
Tässä omat toivotukset.
Oletpa pesunkestävä punikki😂
Vierailija kirjoitti:
Tässä omat toivotukset.
Da Igor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä omat toivotukset.
Oletpa pesunkestävä punikki😂
Öh? Totalitaarista tyranniaa vastustava tuskin pitää kommareita kovinkaan suuressa arvossa. Ne nyt ei vaan ole tällä hetkellä mikään ongelma Suomessa.
Kynttilät sotaa käyneiden sukulaisten muistoksi. Arvostan itsenäisyyttämme ja olen kiitollinen veteraaneille.
En katso linnanjuhlia. Ei rahaa herkkuihin. Normipäivä.
Puetaan astetta siistimmät vaatteet meillä aikuisille ja lapsille. Menemme lasten päikkäreiden jälkeen miehen isän luo kahville, sen jälkeen kotiin syömää, leikkiä lasten kanssa ja linnan juhlat katotaan myös.
Vanhin lapsi toivoi lettuja, joten niitä paistetaan myös tänään
Tänä vuonna en juhli, koska tää oli ainoa päivä, jolle saatiin mahdutettua piparinleivonta. Lisäksi käyn illalla töissä. Mulla kyllä itsenäisyyspäivä on merkityksellinen juhla, ehkä ensi vuonna sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna en juhli, koska tää oli ainoa päivä, jolle saatiin mahdutettua piparinleivonta. Lisäksi käyn illalla töissä. Mulla kyllä itsenäisyyspäivä on merkityksellinen juhla, ehkä ensi vuonna sitten taas.
No jo on kiitettä, herranen aika, ei käy kateeksi.
Olen töissä tänään ja huomenna! Suomen kunniaksi hoidan vanhuksia ja tienaan fyffeä! 😃 Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! Olisipa rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mihin viittaat. Selitä toki.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä tänään ja huomenna! Suomen kunniaksi hoidan vanhuksia ja tienaan fyffeä! 😃 Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! Olisipa rauhallista.
Toivottavasti tulee kunnon myllyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei itsenäisyyspäivää voi juhlia kun on pakko paistaa pipareita - kuulostaa oudolta mun mielestä, luulis että onnistusi kumpikin kuitenkin. Tai sitten se, että on vain yksi mahdollinen hetki leipoa pipareita - aika kiireiseltä vaikuttaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei itsenäisyyspäivää voi juhlia kun on pakko paistaa pipareita - kuulostaa oudolta mun mielestä, luulis että onnistusi kumpikin kuitenkin. Tai sitten se, että on vain yksi mahdollinen hetki leipoa pipareita - aika kiireiseltä vaikuttaa elämä.
Joskus nyt elämä menee näin. Toivottavasti pääset harmituksesta yli. Leivomme siis piparit äitini ja isäni kanssa, joten aikataulut pitää sovittaa yhteen heidän kanssaan. Viikolla ei käy, kun on sen verran pitkä operaatio, joten pitää ottaa sellainen päivä, että on aikaa. Lisäksi mun pitää tosiaan käydä siellä töissä, niin menee toinen puoliska päivästä siihen. Ei tässä ole montaa viikonloppua ennen joulua, yksi menee eräissä juhlissa kokonaan ja mulla on myös viikonloppuisin töitä.
Teen miehelle karjalanpaistia, kun hän toivoi sitä.
En laita kynttilöitä ikkunalle. En tiedä vielä, katsonko linnanjuhlia - KAJ olisi kiva nähdä, mutta en siedä Stubbia.