Esittäisin kauneudenhoitoon liittyvän kysymyksen naisille ...
Miksi te käytätte ripsipidennyksiä, geeli- ja rakkennekynsiä, jopa huulitäytteitä?
Ymmärrän kyllä mm. hiusten värjäyksen ja kevyen kasvomeikin jollakin tasolla, piristää ehkä kokonaiskuvaa, ellei niitä(kin) vedä yli. Mutta nuo aiemmin ym. Mitä ihmettä?
Näen aivan ihastuttavia naisia kokoajan joilla on noita höpötyksiä.
Jos ajattelee vaikka malli- ja muotikuvia ym. sen sellaisia niin on päivänselvää että ne on otettu juuri tietystä kuvakulmasta, oikealla valaistuksella, editoitu ym ym. Tottakai niissä lopputulos on paras mahdollinen.
Mutta oikeassa elämässä ollaan kuitenkin 99.9999...% ajasta aivan eri valaistuksessa ja muussa 'kuvasuhteessa' muihin ihmisiin.
Olette 100 miljoonaa kertaa ihastuttavampia ilman.
M44
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät minkä näköisiä he olisivat ilman noita? Jo pelkkä meikki, irtoripset ym voivat muuttaa ulkonäköä todella radikaalisti. Sanot että näet aivan ihastuttavia naisia joilla nuo on. Hyvin todennäköisesti et huomaisi heitä lainkaan jos heillä ei niitä olisi.
No siitä että lähialueella nyt väistämättä törmää samoihin ihmisiin. Ei heillä kellään ole vielä ollut pysyvä tilanne aiheen suhteen, ja olen siis nähnyt heitä erilaisissa 'meikeissä'.
Mikä läppä? ... en ole hyökkäämässä kenenkään makuasioita kohtaan. Ei se minua mitenkään häiritse. Haluan vain ymmärtää.
M44
Ei sen kummempaa, kuin että useimmat miehet kiinnittävät huomionsa meikattuihin naisiin, samalla kun sanovat pitävänsä "luonnollisesta" lookista. Sitä luonnollisessa lookissa olevaa he eivät kuitenkaan huomaa lainkaan.
Enkä sano että tässä olisi mitään pahaa. Mun omakin mies sanoo etten tarvitse meikkiä ja että pitää luonnollisuudesta. Kuitenkin kun olen meikannut vähän ja laittanut ripsiä, hän on ihan että "miten sä näytät tänään noin pirun hyvältä". Luulen, että hän ei oikeasti täysin tajua mistä on kyse. Ei hän olisi varmaan alunperinkään kiinnittänyt muhun mitään huomiota jos olisin kävellyt vastaan luonnollisessa lookissa, johon hän toki nykyään on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät minkä näköisiä he olisivat ilman noita? Jo pelkkä meikki, irtoripset ym voivat muuttaa ulkonäköä todella radikaalisti. Sanot että näet aivan ihastuttavia naisia joilla nuo on. Hyvin todennäköisesti et huomaisi heitä lainkaan jos heillä ei niitä olisi.
No siitä että lähialueella nyt väistämättä törmää samoihin ihmisiin. Ei heillä kellään ole vielä ollut pysyvä tilanne aiheen suhteen, ja olen siis nähnyt heitä erilaisissa 'meikeissä'.
Mikä läppä? ... en ole hyökkäämässä kenenkään makuasioita kohtaan. Ei se minua mitenkään häiritse. Haluan vain ymmärtää.
M44
Ei sen kummempaa, kuin että useimmat miehet kiinnittävät huomionsa meikattuihin naisiin, samalla kun sanovat pitävänsä "luonnollisesta" lookista. Sitä luonnollisessa lookissa olevaa he eivä
Hah, minunkin miesystävän mielestä näytän toisinaan erityisen pirteältä ja melkein aina olen juuri sinä päivänä meikannut.
"Hah, minunkin miesystävän mielestä näytän toisinaan erityisen pirteältä ja melkein aina olen juuri sinä päivänä meikannut."
Kun sitähän juuri yritin kysyä että miksi ripsienpidennykset, rakenne/ -geelikynnet, jopa huulitäytteet?
Sinunkin miehesi, kertomasi mukaan, ei edes ymmärtänyt että sinulla on ns. kevyt meikki. Ja tällaisen ehostuksen tietysti ymmärrän.
M44
"Ei sen kummempaa, kuin että useimmat miehet kiinnittävät huomionsa meikattuihin naisiin, samalla kun sanovat pitävänsä "luonnollisesta" lookista. Sitä luonnollisessa lookissa olevaa he eivät kuitenkaan huomaa lainkaan.
Enkä sano että tässä olisi mitään pahaa. Mun omakin mies sanoo etten tarvitse meikkiä ja että pitää luonnollisuudesta. Kuitenkin kun olen meikannut vähän ja laittanut ripsiä, hän on ihan että "miten sä näytät tänään noin pirun hyvältä". Luulen, että hän ei oikeasti täysin tajua mistä on kyse. Ei hän olisi varmaan alunperinkään kiinnittänyt muhun mitään huomiota jos olisin kävellyt vastaan luonnollisessa lookissa, johon hän toki nykyään on tottunut."
Kommenttisi vaikuttaa ansalta.
M44
Vierailija kirjoitti:
"Hah, minunkin miesystävän mielestä näytän toisinaan erityisen pirteältä ja melkein aina olen juuri sinä päivänä meikannut."
Kun sitähän juuri yritin kysyä että miksi ripsienpidennykset, rakenne/ -geelikynnet, jopa huulitäytteet?
Sinunkin miehesi, kertomasi mukaan, ei edes ymmärtänyt että sinulla on ns. kevyt meikki. Ja tällaisen ehostuksen tietysti ymmärrän.
M44
Vastasin tuossa aiemmin että minunkaan mieheni ei aina tunnu ymmärtävän että minulla on meikkiä. Minulla kuitenkin on silloin irtoripset ja paljon muutakin. Toki sitten on myös ihan juhlameikki, jolloin hän tietysti huomaa että minulla on meikkiä, koska olen ihan eri näköinen.
Ymmärrän että puhut niistä, joilla nuo ripset ja kynnet ym ovat täysin yliampuvia, yleensä nuorilla naisilla, joilla se kuuluu tyyliin. Omalle meikille voi myös sokeutua. Kun on käyttänyt usein irtoripsiä, niihin tottuu eikä pienemmät ripset saa enää aikaan omasta mielestä samaa efektiä. Lopulta on sitten ne katuharjat. Itselleni ei onneksi ole vielä käynyt niin.
Sinäkin kuitenkin kiinnität huomiosi juuri niihin meikattuihin naisiin, jostain syystä.
"Vastasin tuossa aiemmin että minunkaan mieheni ei aina tunnu ymmärtävän että minulla on meikkiä. Minulla kuitenkin on silloin irtoripset ja paljon muutakin. Toki sitten on myös ihan juhlameikki, jolloin hän tietysti huomaa että minulla on meikkiä, koska olen ihan eri näköinen.
Ymmärrän että puhut niistä, joilla nuo ripset ja kynnet ym ovat täysin yliampuvia, yleensä nuorilla naisilla, joilla se kuuluu tyyliin. Omalle meikille voi myös sokeutua. Kun on käyttänyt usein irtoripsiä, niihin tottuu eikä pienemmät ripset saa enää aikaan omasta mielestä samaa efektiä. Lopulta on sitten ne katuharjat. Itselleni ei onneksi ole vielä käynyt niin.
Sinäkin kuitenkin kiinnität huomiosi juuri niihin meikattuihin naisiin, jostain syystä. "
Ei. En kiinnitä outoihin ihmisiin juurikaan huomiota mistään iästä riippumatta. Mutta kun lähialueella puoliväkisin törmää samoihin kasvoin, he jäävät mieleen.
Eikä kyse ole mistään periferiassa asumisesta. Suurimmissa kaupungeissa maailmassa ihmiset elävät pienimmissä kuplissa vaikka intuitio sanoisi toisin.
Pilvenpiirtäjässä asuessa new yorkissa ihmisen elintila on käytännössä tontin pinta-ala. Missään muussa kerroksessa ei ole samaa mahdollisuutta kuin sisäänkäynnin kerroksessa.
M44
Monesti nämä ovat sellaisia muotijuttuja, joista jotkut naiset nyt sattuvat tykkäämään. Jokin aika sitten extrapitkät kynnet trendasivat. Itselläni on ollut rakennekynnet joskus alle 30-vuotiaana. Pidin niistä kun olivat pitkät ja kestävät. Nämä jutut eivät aina liity miehiin mitenkään, vaan ovat naisen omia intressejä varten.
N39
Vierailija kirjoitti:
... aa, kaikki ripsikynsi-meikkinaiset on radalla.
Olimpas höpsö.
M44
OLINPAS
Vierailija kirjoitti:
Monesti nämä ovat sellaisia muotijuttuja, joista jotkut naiset nyt sattuvat tykkäämään. Jokin aika sitten extrapitkät kynnet trendasivat. Itselläni on ollut rakennekynnet joskus alle 30-vuotiaana. Pidin niistä kun olivat pitkät ja kestävät. Nämä jutut eivät aina liity miehiin mitenkään, vaan ovat naisen omia intressejä varten.
N39
Sanoisitko että kyseessä on siis muoti-ilmiö puhtaimmillaan?
Markkinatalous joka hypettämällä jatkuvasti uutta saa naiset kuluttamaan jopa asioihin jotka ovat todella epäterveellisiä itselleen?
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... aa, kaikki ripsikynsi-meikkinaiset on radalla.
Olimpas höpsö.
M44
OLINPAS
EMPÄS OLLUTKAAN ...vai olinko ... olimmeko, hmm...
M44
Ymmärrän nämä tietysti. Mutta liian usein mm. ripset näyttävät todella epäluonnollisilta. Okei kyllä, suoraan edestä katsottuna, siis suoraan, näyttävät huolitellulta mutta kaikista muista kulmista hassulta. Anteeksi nyt vain.
M44