Mikä on sun unpopular opinion?
Kommentit (78)
Opettajilla on yleisesti ottaen käsittämättömän huonot ATK-taidot. Olen melko äskettäin valmistunut ja osana työtehtäviäni autan kolllegoita tekemään Powerpointteihin muutoksia ja opastamaan Wilman käytössä jne. Monissa muissa tehtävissä heidät yksinkertaisesti vain potkittaisiin km-tehtaalle.
Kaikkien kannalta on parempi kun Venäjä voittaa Ukrainan sodan.
Suurin osa ihmisistä on niin tyhmiä, että niistä voisi ottaa äänioikeuden pois.
Vanhuksille terveydenhuoltoa vain omakustannaisesti.
Abortti on murha. Teiniraskaudet 16+ on ihan ok, parempi se kuin abortti ja sekoilu ympäriinsä.
Punainen liha on todella hyvää ravintoa.
Euroviisut on hinttapulien touhua.
On täysin ok antaa kerrostalon ovikoodi ruokalähetille että saa tilaamansa annoksen kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Opettajilla on yleisesti ottaen käsittämättömän huonot ATK-taidot. Olen melko äskettäin valmistunut ja osana työtehtäviäni autan kolllegoita tekemään Powerpointteihin muutoksia ja opastamaan Wilman käytössä jne. Monissa muissa tehtävissä heidät yksinkertaisesti vain potkittaisiin km-tehtaalle.
Ihan hyväkin, että tuosta ei potkita. Voi todellakin olla fantastinen opettaja ja samalla heikko koneiden kanssa.
T. Meganörtti insinööri
Mikä on sun unpopular opinion?
MIKÄ HEMMETIN sekamelska sotku kieli!
Ei ole tuommosta olemassakaan!
Mun unpopular opinion on, etten kaipaa mun summer mökille electricitya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyväkin, että tuosta ei potkita. Voi todellakin olla fantastinen opettaja ja samalla heikko koneiden kanssa.
T. Meganörtti insinööri
Voi olla noinkin.
Mutta kun Powerpoint ja Wilma ym.ym. kun on opettajien työkaluja. Eikä niitä osata käyttää tai haluta opetella.
Sukupuolia on kaksi.
Islamiin uskovilla ei ole väliä, koko naista alustavan uskonnon saisi Suomessa kieltää.
Juutalaisissa on jotain outoa, kun heitä aina vaan vuosituhannesta toiseen vainotaan.
Jumalaan uskovat ovat lapsellisia ihmisiä, jotka eivät uskalla kohdata elämän rajallisuutta.
Eugeniikassa voi olla myös jotain hyvää yhteiskunnan toimivuuden kannalta, vaikka yksilöiden eliminointi sairauksien ja vammojen takia on moraalisesti väärin.
Jenkit on tyhmiä ja Venäjältä ei tule koskaan mitään hyvää.
Suomella ei ole mitään yhteistä Saksan alapuolella olevien valtioiden kanssa.
Salibandyn vedonlyöntikohussa on kyse myrsky vesilasissa
Meikän, kaIkkuna sopii kaakaon sekaan🥰😍🦃
Ihmiset ja yhteiskunnat nyrjähtivät luonnottomiksi kun raskauden ehkäisystä tuli tehokasta ja normaalia.
Moni tämän päivän ongelma juontuu juuri tuosta. Ei niin, ettei ehkäisykeinojen puutekin olisi aiheuttanut ihmisille ongelmia, mutta niiden normalisoituminen aiheuttaa myös.
80% yksityisautoilusta on turhaa ja pitäisi kieltää kokonaan.
Asunnon omistaminen ei ole hyvä sijoitus