Huominen ruoka puuttuu, mitä te kokkaatte?
Haluaisin jotain hieman juhlavampaa tehdä, mutta ihan lyö tyhjää 😩.
Jokin lihapata pyörinyt mielessä, mutta en ole mieleistä ohjetta löytänyt.
Help!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää juhlistaa jos möllöttää kotona ja katsoo televisiosta muiden juhlimista. Vai onko se jollekulle nautinto.
NO paljon mieluummin olen tässä omalla sohvalla kun patsastelemassa jossain linnassa, joten nautinto on hyvä ruoka. sivusta
Mättöruoka sopii paremmin ja vuodenaikakin passeli.
Sulla lyö tyhjää ihan jatkuvasti.
Naudanfilepaistin ja valkosipuliperunat.
Minulla on aina kalaruokaa Itsenäisyyspäivänä. Lohta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää juhlistaa jos möllöttää kotona ja katsoo televisiosta muiden juhlimista. Vai onko se jollekulle nautinto.
Jännää, kuinka jotkut osaavatkin iloita monenlaisista asioista. Saavat varmaan elämästä paljon irti. Sinä sen sijaan happanet omissa liemissäsi.
Tein just muusia missä oli perunaa, porkkanaa, lanttua ja kikherneitä. Kuulostaa oudolta, mutta olikin yllättävän hyvää!
Pakastimesta kanaa kylkeen. Joo, on rahat tosi vähissä.
Varmaan tekisin lohesta jotain jos pystyisi.
Jos tykkäät suomalaisesta ruuasta, etsi Mysi Lahtinen haulla netistä tai jos sulla on Hesarin nettitilaus, niin siellä on hänen vanhoja reseptejä. Kirjastoista löytyy Mysi Lahtisen keittokirjoja yli kymmenen kappaletta.
Hänen ohjeilla tulee herkkua voita ja aikaa säästämäti.
Haen huomenna olutta ja valmisruokaa se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
poronkäristystä
Mitkä olivat merkit korvissa , ei kai taas minun pailakka mene pannulle tirisemhään?
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät suomalaisesta ruuasta, etsi Mysi Lahtinen haulla netistä tai jos sulla on Hesarin nettitilaus, niin siellä on hänen vanhoja reseptejä. Kirjastoista löytyy Mysi Lahtisen keittokirjoja yli kymmenen kappaletta.
Hänen ohjeilla tulee herkkua voita ja aikaa säästämäti.
Mysin ohjeilla onnistuu aina. Voi kun ottaisivat hänen kirjoistaan uusintapainokset.
No muushia ja lihaspullakastiketta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vege
Eli et syö huomenna mitään?
Esinahka keitto, reilusti suolattuna .
Lounaaksi aion tehdä parsakaalikeittoa ja perunamuusia ja paahtopaistia päivälliseksi.
Parsakaalikeittoon sain inspiksen täältä: https://www.youtube.com/watch?v=5vj42kKsTBI