Suomalainen keskiluokkainen tyyli rumaa
Ja persoonatonta.Miksei kaikki voisi pukeutua kuin nuoruudessani 90-luvulla,jolloin 60-luvun muoti kertautui.Ala Anna Sui?
Kommentit (9)
Jos haluan olla näkymätön ja sulautua massaan kaupoilla käydessäni laitan pipon päähäni ja untuvatakki ja silloinkin kaikki tuijottaa En voi sietää sitä!
Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta?En tykkää yhtään,paskaa!
Levisi farkut. Kopiot 300markkaa. Ysärin lopussa micmac. Bootsit. Nahkarotsi.
Nyt on ysärin nahkarotsiboomi. Fakkumerkkiboomit ja flanellipaidat. On jääneet tennarimuodin alle. Farkkumerkillä ei ole väliä. Vaan mallilla.
Sellainen ns. keskiluokkainen, hillitty tyyli on kaikkialla yhtä tylsää ja mitäänsanomatonta. Sitä he sillä hakevatkin.
Keskiluokkaista tyyliä ihailevan kauhistus on jotkut avant garde -porukat.
Eikä nuoret naiset meikkaakasn enää.Minun mielestäni 60-luvulla naiset olivat kauneimmillaan,kuten esim Priscilla Presley hääkuvassaan Elviksen kanssa.Lana del Rey esim hyvin kierrättää vintagea.
Kyllä naisten pitäisi edelleen meikata.Minun silmiini meikkaamattomuus on rumaa.
Ostin nuorena kaikki vaatteet vintageliikkeistä kuten Play IT again Sam sekä sellaisesta paikasta stadissa kuin Anu's Place 90-luvulla.Minulla ei ollut varaa merkkivaatteisiin,joten ostin vintageliikkeistä.En edelleenkään tykkää yhtään pukumiehistä enkä niin sanotusta"rikkaasta"tyylistä.Haluan pukeutumisella ilmaista erlaisuuttanu En halua näyttää samalta kuin kaikki muut kun minun silmiini se on rumaa ja tylsää!Onneksi ei ole pakko!