Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen keskiluokkainen tyyli rumaa

Vierailija
05.12.2025 |

Ja persoonatonta.Miksei kaikki voisi pukeutua kuin nuoruudessani 90-luvulla,jolloin 60-luvun muoti kertautui.Ala Anna Sui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nuorena kaikki vaatteet  vintageliikkeistä kuten Play IT again Sam sekä sellaisesta paikasta stadissa kuin Anu's Place 90-luvulla.Minulla ei ollut varaa merkkivaatteisiin,joten ostin vintageliikkeistä.En edelleenkään tykkää yhtään pukumiehistä enkä niin sanotusta"rikkaasta"tyylistä.Haluan pukeutumisella ilmaista erlaisuuttanu En halua näyttää samalta kuin kaikki muut kun minun silmiini se on rumaa ja tylsää!Onneksi ei ole pakko!

Vierailija
2/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan olla näkymätön ja sulautua massaan kaupoilla käydessäni laitan pipon päähäni ja untuvatakki ja silloinkin kaikki tuijottaa En voi sietää sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta?En tykkää yhtään,paskaa!

Vierailija
4/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levisi farkut. Kopiot 300markkaa. Ysärin lopussa micmac. Bootsit. Nahkarotsi.

Nyt on ysärin nahkarotsiboomi. Fakkumerkkiboomit ja flanellipaidat. On jääneet tennarimuodin alle. Farkkumerkillä ei ole väliä. Vaan mallilla.

Vierailija
5/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin muoti on perseestä. 😁

Vierailija
6/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää!

Vierailija
7/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ns. keskiluokkainen, hillitty tyyli on kaikkialla yhtä tylsää ja mitäänsanomatonta. Sitä he sillä hakevatkin.

Keskiluokkaista tyyliä ihailevan kauhistus on jotkut avant garde -porukat. 

Vierailija
8/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuoret naiset meikkaakasn enää.Minun mielestäni 60-luvulla naiset olivat kauneimmillaan,kuten esim Priscilla Presley hääkuvassaan Elviksen kanssa.Lana del Rey esim hyvin kierrättää vintagea.

Vierailija
9/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten pitäisi edelleen meikata.Minun silmiini meikkaamattomuus on rumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme