Tapailumies antoi pakit, olen kuulemma liian voimakastahtoinen ja haastan liikaa
Mitä ajatuksia herättää? Onko miehet oikeasti näin pelkureita?
Kommentit (73)
Olettaisin, että mies kohtaa normipäivänä haastamista ja haastetta töissäkin sen verran, että seurustelukumppanin kanssa kaipaa rauhaa ja harmonista yhdessäoloa eikä debattikilpailua kaikesta mahdollisesta.
Jos se voimakastahtoisuus tarkoittaa sitä, että sinun pitää aina saada tahtosi läpi ja kumppanin pitää olla sinun kanssasi kaikesta samaa mieltä ja tehdä asiat sinun tavallasi, niin ymmärrän kyllä miksi ei halunnut jatkaa. Voimakastahtoinen ihminen voi olla myös vuorovaikutustaitoinen ja ymmärtää toisen näkökulmaa ja hyväksyä toisen tavat tehdä asioita, mutta ehkä harvemmin nämä ihmiset kutsuvat itseään ensisijaisesti voimakastahtoisiksi, vaikka jossain määrin sitä olisivatkin. Eli sen perusteella että sinua kuvaa parhaiten sana voimakastahtoinen, tulee vaikutelma, että olet hankala.
Ei ollut pelkuri. Oli rohkea, moni ei uskalla sanoa vastaan.
Ei vaan ollut sun tyyppi. Etsi joku toinen.
Itse olisin sanonut suoraan, että olet vittumainen ja narsistinen. Koska siitähän lienee kyse.
Olen myöntänyt tappion. Naiset ovat liian itsenäisiä, rohkeita ja voimaantuneita. Valta on nyt naisilla. Istun täällä norsunluu tornissani odottamassa sitä prinssiä pelastamaan itseäni pahan äitipuolen ikeen alta.
Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?
Heikolla itsetunnolla varustettu mies kokee voimakastahtoisen naisen uhkana. Vahvalla itsetunnolla varustettu mies puolestaan kokee tämän inspiroivaksi. On kuitenkin tärkeää muistaa, että voimakas tahto ei oikeuta muiden ylitse jyräämiseen tai aggressiivisuuteen, vaan se tulee olla omien mielipiteidensä takana seisomista, pitkäjänteisyyttä, määrätietoisuutta positiivisella tavalla.
Voi joulukuusi! Ketään ei kiinnosta sun antamat pakit. Suako raukkaparka syö noin lujaa mun OIKEA mies? Niin, ja edelleen. Pärjään näinkin, mikäli skippaa. Mulla ei ole mikään pakko pariutua.
Ei ole naisellista käytöstä miehen haastaminen. Voimakastahtoisuus tarkoittaa samaa kuin ärsyttävä. Luuletko että mies haluaa pitkän työpäivän jälkeen heittäytyä jotenkin haastamiseesi mukaan jossa mitellään.
Kuka haluaa Justiinan? Ap olisi nyt vapaa. Onko kiinnostuneita. Haloo! Justiina vapaana! Kiinnostuneet paririviin.
Vierailija kirjoitti:
Heikolla itsetunnolla varustettu mies kokee voimakastahtoisen naisen uhkana. Vahvalla itsetunnolla varustettu mies puolestaan kokee tämän inspiroivaksi. On kuitenkin tärkeää muistaa, että voimakas tahto ei oikeuta muiden ylitse jyräämiseen tai aggressiivisuuteen, vaan se tulee olla omien mielipiteidensä takana seisomista, pitkäjänteisyyttä, määrätietoisuutta positiivisella tavalla.
Ei voi mielestäni vetää näin suoraa päätelmää siitä, että kyse olisi itsetunnosta. Ihan yhtä hyvin voi olla, että hyväitsetuntoinen mies uskaltaa puhaltaa pelin poikki eikä jää nyhveröimään voimakastahtoisen justiinan essun taskuun, kuten joku huonommalla itsetunnolla voisi.
Olet myös läski ja haiset pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisellista käytöstä miehen haastaminen. Voimakastahtoisuus tarkoittaa samaa kuin ärsyttävä. Luuletko että mies haluaa pitkän työpäivän jälkeen heittäytyä jotenkin haastamiseesi mukaan jossa mitellään.
Riippuu vähän siitä, mitä tarkoitat haastamisella? Riidanhaluisuus on ikävä luonteenpiirre, oli henkilö sitten mies tai nainen. Mutta tottakai sillä naisellakin on omat mielipiteet, tarpeet ja toiveet, ja ne ovat aivan yhtä arvokkaita kuin sen miehen ja on tärkeää, että molemmat osapuolet voivat ilmaista itseään ja tulla kuulluiksi tasavertaisina.
Mies sanoi sinulle kohteliaalla tavalla että olet aivan helvetin ärsyttävä feministijyrä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa Justiinan? Ap olisi nyt vapaa. Onko kiinnostuneita. Haloo! Justiina vapaana! Kiinnostuneet paririviin.
Ilmoittautukaa rohkeasti! Työpäivän jälkeen olisi tiedossa jännittäviä haastamisia voimakastahtoisen naisen kanssa!
Tuo oli vain kauniisti muotoiltu "olet liian vittumainen mulle."
Helvetin raskasta jos toinen on jatkuvasti haastamassa ja vänkäämässä jostakin. Kuka sellaisen kanssa haluaisi suhteeseen? Luvassa pelkkää draamaa.