Lasse Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota ja hänen olemuksensa on tulkittu sekavaksi. Paikalla oli kolme poliisia
Kommentit (28)
On juopotellut ja ei päästetty koneeseen koska joi liikaa. Minulle kävi kerran niin että lentokenttähenkilöstö luuli että olen kännissä. Menin lähtöportille ja tuli kaksi poliisia kysymään paljonko olen juonut. Sanoin etten ole juonut mitään monen vuoteen. Vetivät minut sivuun ja kysyivät kymmenen kertaa olinko juonut ja paljonko. Näytin kuulemma juopuneelta. Sanoin että näytän aina tältä ja kysyin oletteko idiootteja. Sanoivat että odotettava alkometriä ja kun se tuli niin nollaa näytti. Sitten varmaan tuurilla pääsin koneeseen mutta haukuin niitä idiooteiksi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Petteri tuumaa järjestämästään poliittisesta nimityksestä? Hyvin pyyhkii ja talous kasvaa kohisten?
Petteri yllättyy.
Onko hänellä alko-ongelma vai lähtikö ihan rehellisesati hihna luistamaan?
Kolmen promillen jet lag voi yllättää kenet tahansa
Vierailija kirjoitti:
hallituksen poliittinen nimitys
Yhtä hyvä kuin hallituksen muukin menestys.
Ei tässä mitään hätää ole. Mutta nyt on Suomessakin normal katastrof. ;)
Tyypillistä kokoomukselaista pohjasakkaa.
Työmatkailu olikin vierailu Junckerin huvilalla?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mones aloitus aiheesta?
Monta.
Eipäs nyt riehuta täällä. Kukaan ei vielä tiedä tarkalleen ottaen mikä miehellä on, näyttää hyvin huonovointiselta, joten jätentään nassuttelu nyt vähemmälle ja nassutellaan sitten vasta kun ollaan varmoja, ettei mitään vakavaa ole kysymyksessä, kuten terveyshuolet. Ei minua ainakaan naurata yhtään !
brysselissä on virkamiehiä koneet täynnä. tiedän yhden suomalaisen kuntapoliitikon, joka käy säännöllisesti saksassa jne.
on niin kovat juhlat et käy terveyskekuksessa paikattavana aina matkan jälkeen.seksiklubi vauriot varmaan korjataan.....
Vierailija kirjoitti:
On juopotellut ja ei päästetty koneeseen koska joi liikaa. Minulle kävi kerran niin että lentokenttähenkilöstö luuli että olen kännissä. Menin lähtöportille ja tuli kaksi poliisia kysymään paljonko olen juonut. Sanoin etten ole juonut mitään monen vuoteen. Vetivät minut sivuun ja kysyivät kymmenen kertaa olinko juonut ja paljonko. Näytin kuulemma juopuneelta. Sanoin että näytän aina tältä ja kysyin oletteko idiootteja. Sanoivat että odotettava alkometriä ja kun se tuli niin nollaa näytti. Sitten varmaan tuurilla pääsin koneeseen mutta haukuin niitä idiooteiksi vielä.
Uskon kyllä, jos kyseessä oli Brysselin lentoasema. Siellä virkailijat ovat hieman vajaita.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, en itse vielä ole löytänyt artikkelia jossa juopottelusta kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mones aloitus aiheesta?
Liian vähän! Lehtonen katkolle ja poliittisille virkanimityksille stop!
Mitä Petteri tuumaa järjestämästään poliittisesta nimityksestä? Hyvin pyyhkii ja talous kasvaa kohisten?