Huomenna voisin käydä vuokraamassa R-kioskilta Tuntemattoman sotilaan ja katsoa sen koko perheen kanssa
Ei ollakaan aikoihin vuokrattu elokuvia. Lapset odottaa jo innolla.
Kommentit (16)
Harmi kun niillä ei ole betanauha-versiota. Minulla on videonauhuri betasysteemillä.
Jo jostain vielä löytää R-kioskin.
Siinäpä tosiaan oikein "koko perheen" elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Muista lainata samalla videonsuhuri salkussa!
Se on Moviebox. Laatuvehkeitä. M51
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Movieboxit?
Toki. M51
Vasemmisto haluaa sinun katsovan BBC:n dokumentin Palestiinasta jonka Hamas on ohjannut.
Tuntematon sotilas tulee Teemalta itsenäisyyspäivänä klo 12.02. Ei ole pakko lainata, jos aikataulu sopii.
Muista kuunnella ennen leffaa tunnelman luomiseksi korsulauluja C-kasetilta äläkä unohda valkoisia tennissukkia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon sotilas tulee Teemalta itsenäisyyspäivänä klo 12.02. Ei ole pakko lainata, jos aikataulu sopii.
Eikös Teemankin ohjelmat ole katsottavissa Areenasta milloin tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa sinun katsovan BBC:n dokumentin Palestiinasta jonka Hamas on ohjannut.
Sen jälkeen lauletaan kansainvälinen ja vapaa venäjä, ja lähdetään helsingin keskustaan heittelemään pyörätelineitä ikkunoihin.
En ole koskaan jaksanut katsoa tuota leffaa loppuun. Kirjan luin aikanaan, kun oli pakko. Enkä halua nyt katsoa pätkääkään. Sytytän aina kaksi kynttilää
Hyvää itsenäisyyspäivää!
n70 v
Me ei joskus lapsena kaverin kanssa löydetty mistään elokuvaa Seitsemän vuotta tiibetissä, koska kaveri kyseli kassoilta elokuvaa Kahdeksan vuotta saharassa😅.
Mä oon katsonut monta kertaa, joskus Suomi vielä voittaa, hyvää itsenäisyys päivää.
Muista lainata samalla videonsuhuri salkussa!