Olenko ainoa jonka mielestä Väyrynen on vähän sexy?
Jotenkin sen änkyröinti ja päättäväisyys on aika hmm...kinnostavaa.
Kommentit (19)
Ei muuta kuin Paavolle sit vaain viestiä, et poikakalenterin tekoon av-mammojen iloksi.
niin vähän kuin ihminen olla ja voi!
misssä sä ap näet sen VÄHÄN sexykkyyden, kerros mullekin?
Ja jos älykkyydestä puhutaan, niin katsotaan vaikka mieluummin tuonne Niinistön suuntaan.
Myönnän kyllä katselleeni usein Niinistöä sillä silmällä.
ohjakset omissa käsissään ja sinnikkäästi ajaisi keminmaan etua.
Vai että vällyjen välissä sinnikkäästi ajaisi keminmaan etuja... :D:D
Vierailija:
Vai että vällyjen välissä sinnikkäästi ajaisi keminmaan etuja... :D:D
Pitkästä, pitkästä aikaa, nauroin (nauran!) vedet silmissä.
... pitää keminmaalaisten etuja...)
Ei muuta kuin Paavolle sit vaain viestiä, et poikakalenterin tekoon av-mammojen iloksi.
onpa harmi ettei paavo ole tuota vielä tehnyt!
saattaisin jopa korvata sanaparilla EI OLLENKAAN...
Milloin olette Väyrysen kuulleen kiertelevän vastauksissaan kuten Niinistön tai Lipposen? Vastaus tulee suoraan ja selkokielellä ja mikä tärkeintä, ilman konditionaalia.
Mua harmittaa, että Väyrysestä on pitänyt tehdä pelle, ehkä juuri sen takia, että hän on niin vilpitön itsevarmuudessaan.
Tosin hänellä on myös sellaista itseironian kykyä, jota ei ole esim. Lipposessa ja se vetoaa kovasti muhun.
Milloin olette Väyrysen kuulleen kiertelevän vastauksissaan kuten Niinistön tai Lipposen? Vastaus tulee suoraan ja selkokielellä ja mikä tärkeintä, ilman konditionaalia. Mua harmittaa, että Väyrysestä on pitänyt tehdä pelle, ehkä juuri sen takia, että hän on niin vilpitön itsevarmuudessaan. Tosin hänellä on myös sellaista itseironian kykyä, jota ei ole esim. Lipposessa ja se vetoaa kovasti muhun.
;-)
kommarilta :D
Muhun vaan vetoo oikeesti semmonen itsevarmuus ja kuitenkin semmonen itseironisuus :P
ohjakset omissa käsissään ja sinnikkäästi ajaisi keminmaan etua.
mä näen nyt sellaisen kuvan sieluni silmillä että.. Apua!
mielestä Vuokko ois saanut olla Paavon tilalta noissa vaaleissa.
Ja oikeastaan ihan siedettävän näköiseltäkin. Vähän liian vanhahan se mulle olisi siinä mielessä mutta ei se mikään paha tapaus ole. Paljon paremman näköinen kuin muut miesehdokkaat.
ON seksikästä, enkä mä suostu uskomaan että se olis mikään narsisti, Vuokkohan on sietäny sitä jo parikymmentä(?) vuotta
Se että Väyrysellä on ristiriitainen maine, osoittaa vain että siltä löytyy luonnetta.
Terveisin Vuokko V.