Keskustelua Sinun Lemmikkisi Oy:sta
Avataanpa tähän keskustelua Sinun Lemmikkisi Oy:sta. Mitä mieltä olette heidän toiminnastaan, minkälaiset kokemukset teillä on ja suosittelisitteko?
Tässä mietin koiruuteni hampaiden putsausta ja Sinun Lemmikkisi kiertää näköjään ympäri Suomea tarjoten palvelua edullisemmin kuin eläinläärillä..
Kommentit (12)
Kallis ja turha palvelu. Ostin itse koirille ultraäänihammasharjan ja hampaat pysyy hyvänä kun sitä käyttää säännöllisesti ja harjaa myös mekaanisesti päivittäin. Kertapalveluna hyödytön.
En osta koiria auton takaluulusta huoltoaseman pihalta enkä myöskään hoidata koiriani auton takaluukussa huoltoaseman pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kallis ja turha palvelu. Ostin itse koirille ultraäänihammasharjan ja hampaat pysyy hyvänä kun sitä käyttää säännöllisesti ja harjaa myös mekaanisesti päivittäin. Kertapalveluna hyödytön.
Tuo on kyllä hyvä tuo kotiin ostettava harja. Emmi Pet merkkinen meilläkin on. Olen joskus kokeeksi pessyt sillä myös omat hampaat ja kyllä meinaan lähti tummentumat kerrasta :D
Markkinoivat virheellisesti palveluita. Ultraääni hammasharjaus ei vastaa hammaskiven poistoa. Palvelua tulisi markkinoida hampaiden pesuna, joka ei korvaa ell nukutuksessa tekemää hammaskiven poistoa.
Käytin kerran koiraa siellä- asiallinen palvelu ja hammaskiveä saatiin hyvin pois.Oli noin puolet halvempi kuin eläinlääkärissä- isolla koiralla hintaero voi olla enemmänkin.
Mihinkään vaikeisiin tapauksiin tuota en käyttäisi, koska koiraa ei nukuteta eikä se puhdistus tietenkään miltään mukavalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä tuo kotiin ostettava harja. Emmi Pet merkkinen meilläkin on. Olen joskus kokeeksi pessyt sillä myös omat hampaat ja kyllä meinaan lähti tummentumat kerrasta :D
Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla itsekin. Meillä on varastossa iso paketillinen niitä harjaosia, yhden voisi uhrata ihmiskäyttöön. Samainen Emmi Pet meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
En osta koiria auton takaluulusta huoltoaseman pihalta enkä myöskään hoidata koiriani auton takaluukussa huoltoaseman pihalla.
Tämä on kyllä naurettava vertaus. Onhan niitä olemassa kaiken maailman kiertäviä rokotusautoja, eläinlääkäripalveluautoja, verenluovutusbusseja jne. Ei kai se siitä kiinni ole missä hoito tehdään, koska puitteet voivat olla kyllä ihan kunnossa. Olet kyllä harvinaisen yksinkertainen.
Apua. Ei kyllä nyt hyvältä uutisointi vaikuta ainakaan....
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koira-kavi-hammaskiven-poistossa-pa…
Vierailija kirjoitti:
Markkinoivat virheellisesti palveluita. Ultraääni hammasharjaus ei vastaa hammaskiven poistoa. Palvelua tulisi markkinoida hampaiden pesuna, joka ei korvaa ell nukutuksessa tekemää hammaskiven poistoa.
Tekee käsittääkseni myös mekaanista puhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Ei kyllä nyt hyvältä uutisointi vaikuta ainakaan....
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koira-kavi-hammaskiven-poistossa-pa…
Eikös tuossa tapauksessa oltu sanottu, että kannattaa mennä eläinlääkäriin hampaan poistoon? Miten ihmeessä tuon koiran hampaat edes on tuossa kunnossa? Parempi vaan kun ohjasikin eläinlääkärin puheille eikä itse alkanut sähläämään.
Jos koiran hampaita ei ole hoidettu, kannattaa viedä ensin eläinlääkärille joka poistaa hammaskiven kunnolla nukutuksessa myös ientaskuista ja ottaa röntgenkuvat mistä näkee onko pahempiakin ongelmia. Tämän jälkeen kun ottaa rutiiniksi jokailtaisen harjaamisen, niin hampaat pysyy kunnossa pitkään. Ihan turha tuhlata rahojaan tuohon kosmeettiseen toimenpiteeseen, noissa pakuissa on käytössä ihan vaan Emmi Pet ja hammaskivirauta millä rapsuttelevat näkyvät hammaskivet pois. Eivät ne katso ientaskuja tai näe jos on hammasmätää. Ei näkyvän hammaskiven poistolla ole mitään tekemistä hampaan terveyden kanssa.
Eläinten suuhygienisti? Tuota Emmillä hampaiden pesua on tehty jo vuosikausia koirahoitoloissa ja hierojilla, mutta se tehdään rehellisesti hammaspesuna eikä hammaskiven poistona.
Ei sinänsä vastaa täysin eläinlääkärin tekemää puhdistusta, eikä ole ratkaisu vaikeissa tapauksissa joissa pitkään ollut runsaasti hammaskiveä tai syvät ientaskut. Enemmänkin ennaltaehkäisevää hammashoitoa tämä ultraäänellä putsaus. Mutta sinänsä ihan ok siihen käyttöön.