miksi menisin töihin tai opiskelisin kun työttömänäkin pärjää vallan mainiosti?
Mulla on kaikkea muuta tekemistä ja puuhaa, en jaksa tehdä töitä 8 tuntia päivässä orjana. Opiskelukaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Viinat saa tilattua netistä halvalla, alle kympillä saa jo litran vodkaa. Voisin ryypätä vaikka joka päivä, niin halpaa se on netistä tilattuna, mutta juon kuitenkin kohtuudella kerran tai pari viikossa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
🥱
Minäkin menen takaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku oot hauska.
Mitä hauskaa tässä on? Kerro se minulle, kiinnostaa tietää.
t. ap
Työ on orjuutta. Ei sellaiseen pidäkään suostua.
Työnteko sääntöineen ja aikataluineen vain häiritsisi narkkaamista. Kiitos ei.
Nämä sun kirjoittelut on läpinäkyviä. Joka toinen juttusi on tätä samaa sanasta sanaan jankutusta että et mene töihin. Kohta kirjoitat kuivuuteen käpristyneitä tekstejä että menkää työttömät töihin.
Melkein veikkaisin sun sairastavan jakomielitautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku oot hauska.
t. ap
Eli sun elämä ei olekaan hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä sun kirjoittelut on läpinäkyviä. Joka toinen juttusi on tätä samaa sanasta sanaan jankutusta että et mene töihin. Kohta kirjoitat kuivuuteen käpristyneitä tekstejä että menkää työttömät töihin.
Tämä on kyllä minun eka aloitus tähän liittyen. Ehkä sekoitat johonkin toiseen.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku oot hauska.
t. ap
Eli sun elämä ei olekaan hauskaa?
Eli sulla ei ole elämää ollenkaan? Joo nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Joopa joo.
Kaalipää trollaa tai sitten laiskan vassaripaskan tekstiä. Sitten et syökään, jos ei työ maistu!!!!
Että kehtaat näin ajatella kun näet kuinka moini kamppailee taloutensa kanssa.Et kuulu muurahaispesään jossa jokainen kantaa kortensa kekoon.
Sinun pitäisi itse maksaa kaikki menot koskien terveydenhuoltoa , hammasääkäreitä ym ilman alennuksia. Vihaan teitä laiskureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Olet nolo. Et IKINÄ kehtaisi vääntää näitä juttujasi omalla nimelläsi. Vaikka psyyken ongelmista kärsitkin, niin tajuat itsekin kyllä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Niin siis tänään ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaalipää trollaa tai sitten laiskan vassaripaskan tekstiä. Sitten et syökään, jos ei työ maistu!!!!
Palstan vakkari provoilija. Kirjoittaa manianomaisesti tänne välillä olevansa työtön eikä mene ikinä töihin, seuraavassa hetkessä vaihtaa tyyliä ja kehottaa työttömiä menemään töihin koska ovat loisia. Elämänhallinta kyseisellä ihmisellä hakuisessa.
Joo ja kun sitten aikoinaan olet eläkeläinen, niin takuueläkkeitä ei enää ole olemassa, on vaan vaivaistaloja jonne sinäkin joudut ja siellä on kova kuri .Minä sen sijaan vietän etelän lämmössä eläkepäiväni, rahaa on ja lisää tulee.
Älä sitten mene.