Olen kaunis. En aja säärikarvoja tai peseydy. Kainalokarvat on 10 cm pitkiä
Olen likaisissa pierulle haisevissa college housuissa ja aikaisessa paidassa jossa kuivunutta ruokaa.
Hampaita en pese
Kommentit (10)
Voit olla ksunis mutta kyllä myös haiset
Minä en ajele karvojani, mutta hygieniastani huolehdin kyllä. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaani. Vaatteeni ovat puhtaat ja ehjät. Kotona olen kotivaatteilla, jotka ovat rennot ja mukavat päällä. Töihin laitan työvaatteet ja juhliin juhlavaatteet.
Kainalokarvani ovat max 5 cm pitkät. Ei ne sen pidemmiksi kasva.
Huvittaa ne kainalokarvojen ajelijoiden kuvitelmat, että ne karvat roikkuisivat lopulta polvissa asti, jos niitä ei leikkaa.
Tutkimusten mukaan, miehet kiinnostuvat hedelmällisten naisten hien hajusta. Tämä on saanut beta-naiset käyttämään hajusteita huijaukseksi🤢
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan, miehet kiinnostuvat hedelmällisten naisten hien hajusta. Tämä on saanut beta-naiset käyttämään hajusteita huijaukseksi🤢
Yrittävät vieläpä peittää samassa tilassa olevien hedelmällisten naisten hien hajun, jotta miehet eivät erottaisi sitä.
Minäkään en käytä, en myöskään käytä mitään hajustettuja pesuaineita ja pesen itseni ja hiukseni hajusteettomalla palasaippualla. Suihkussa käyn 2-3krt kuussa. Palstan mukaan olen tietty ällö, mutta ominaistuoksuani on kehuttu USEIN niin naisten kuin miestenkin toimesta. Itse otin silikoonitissit ja nyt saan miehiltä huomiota. Ennen olin ikisinkku. Nyt ihanassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään naisten käyttämistä hajusteista ei haise hieltä, joten se tästäkin teoriasta.
Uuh 🥵