Mulla ei ole meikkiä, ja päällä on collegepaita ja miehen collegehousut. Tukka letillä ja lisäksi pipo. Ei sukkia.
Olen DI, ja ensi vuonna pitäisi olla kasassa toinenkin maisteritutkinto. Kunhan jaksaisin riipiä kasaan nämä syksyn kurssien viimeisen palautukset. Mulla on kolme lasta ja ihana ihana mies sekä omakotitalo. Maksettu. Olen naisten aatelia.
Kommentit (19)
Missä on torijuhlat valmistumisesi kunniaksi?
Täällä toinen DI-nainen. Look aika sama, vaikka työpäivä. Teen 100% etänä, eikä meillä pidetä edes kameroita päällä videopalavereissa, joten ei tarvi välittää miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen DI-nainen. Look aika sama, vaikka työpäivä. Teen 100% etänä, eikä meillä pidetä edes kameroita päällä videopalavereissa, joten ei tarvi välittää miltä näyttää.
💪😻
Mulla sama. Ei meikkiä, tukka kampaamatta. Päällä pojan vanhat collegehousut ja -paita. Jalassa pelkät villasukat. Mikäs tässä ollessa...🤗
Minä laitoin tänään siistimmän hupparin päälle, kun menen töiden jälkeen hierojalle ja sen jälkeen kahvilaan tapaamaan sukulaista. 100% etätyöt ja mukavat housut ja huppari on aika perusasu. Ennen koronaa en edes tuntenut käsitettä siistimpi huppari.
Ei meikkiä
Sekaiset rasvaiset hiukset, silmälasit, miehiset vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Ei meikkiä
Sekaiset rasvaiset hiukset, silmälasit, miehiset vaatteet
Asutaan arvoalueella eikä raha ole tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Toistat itseäsi.
En tiedä muuta kuin että toiminut siskolleni
Hekumoimme isäni kanssa uudesta DI-naisystävästäni
Kiitos, tämä auttaa jaksamaan taas yhden päivän matalapalkkatyössäni.
Muijalla on persees hiivaa ja kiukkunen kun ampiainen.
Työtön se on ja litkii siideriä sohvalla päivät pitkät ja
illalla lähiökuppilassa paasaamassa politiikkaa ja Kelaa haukkumassa,
enkä tarkoita Anssia.
AP jatkaa vielä:
Lisäksi MINUA vaivaa peräsuolen laskeuma.
AP
Sä olet ansainnut onnen