Mikä tekee miehestä niin vastustamattoman, hyvän ja ihanan?
Miehellä on kutsuva leveä rintakehä. Siihen naisen on hyvä painaa päänsä. Kun nainen tekee niin, hän saa keuhkonsa täyteen ihanaa miehen tuoksua sen lisäksi että hän tuntee olonsa täydellisen turvalliseksi siinä ollessaan. Miehen vartalo on kaunis ja voimakas. Se toimii kuin tukipilarina naiselle. Nainen nauttii saadessaan olla miehen lähellä. Nainen on luotu sitä varten. Naisen paikka on miehen välittömässä läheisyydessä. Miehen suojassa. Mies suojelee naista maailman pahuudelta. Nainen ei pärjää ilman tätä suojaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Kuitenkin mies on naiselle myös hengenvaarallinen, ei se tuki ja turva laisinkaan.
Oliskin semmonen mies.
Ai normaali mies hengenvaarallinen? Ihme että uskallatte kävellä vielä kadulla. Onhan vesikin hengenvaarallista kun tarpeeksi ottaa
Suomessa on paljon naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Samoin on myös miehiin ja läheskään kaikkea ei edes tilastoida. Joten mikä pointti?
Olen itse homomies ja elän parisuhteessa Mistä pidän toisessa miehessä, jos ei nyt fyysisiä piirteitä huomioida Siitä, että tehdään mitä puhutaan. Siitä, ettei kärvistellä erinäisissä ihmissuhdekoukeroissa ja vatvota asioita. Siitä, että asiat sanotaan suoraan. Ei lässytetä turhaa diipadaapaa. ei vatvota muiden elämää. Harrastuksen puolesta ei odoteta, että toinen osallistuu siihen myös. Kummallakin on ihan omat rahat. Kumpikaan ei kysele toisen perään ja menoja - siis tyyliin, jos vaikka jää aftereille työpäivän jälkeen tai menee työkaverin harrastamaan jotain
Olen nykyisessä työssäni ns. naisvaltaisella alalla ja en voi käsittää sitä, että jo pikkuasiat lähtee käsistä tyyliin siitä, että joku katsoi väärään suuntaan tai pyöritteli silmiään. Sori vain kaikille, jotka tunnistaa itsensä.