Ex miesystävän käytös
Keskusteltiin ex-kumppanin kanssa pitkään.
Erosta on vuosia ja kerrankin keskustelumme oli aika rento. Ei puhuttu muuta kun yleensä elämästä, ei meidän historiasta tms. Mies ei ollut humalassa eikä kumpikaan ilkeillyt. Koko aika pitkän parisuhteemme aikana (puhutaan kuitenkin vuosista) yritin ehdottaa miehelle alusta lähtien, itse asiassa jo ekana vuonna, että lähdetään jonnekin ulkomaan matkalle. Yritin miestä salille, uimaan joka paikkaan. Minnekään ei lähtenyt. Laivalle sain kun itse varasin ja vein miehen. Sielläkin se joi lähinnä. Lähinnä ulkomaille sitten aika paljon sukulaisten tai kavereitteni kanssa.
Kerroin, että oon tässä piakkoin lähdössä reissaamaan, jos elämäntilanne x toteutuu. Tähän mies tokaisi. mä voin lähteä mukaan, ainakin viikoksi. Mä olin vaan että ("jooo" ). En tietenkään sanonut mitään, että en ota mukaani, koska tämä on luonnollista ja haluan mennä yksin. vaikka ottaisinkin jonkun niin en häntä ainakaan. Miksi mies yks kaks haluaakin reissata budjetilla kun aiempina vuosina vonguin ja manguin mukaan ja yhtään ei kiinnostanut.
Sairasta!
Tässä sitä taas mennään. Kolme, kaksi, yksi...