Elämä miehenä on perseestä
Kommentit (48)
Haluaisitko mielummin olla tran su kirkkoherra
Noh, minä olen nainen ja elämä ei ole ollut helppoa
Vierailija kirjoitti:
Voit nykyään muuttua naiseksi.
Ei se silti biologiaa poista
Vierailija kirjoitti:
Silvottu jalkoväli = nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvottu jalkoväli = nainen?
Niin se ilmeisesti nykyään toimii.
Miehet on ihania. Naisen näkökulma tämä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä olen nainen ja elämä ei ole ollut helppoa
Minä taas olen tnainen, ja elämä on ollut liiankin helppoa
Sä voit valita minkälainen oot ja mitä haluat. Ei ole pakko mennä muiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikea sana jota etsit on eunukki.
Niin joo. Luuletko että naisilla ei ole ongelmia? Naisilla on eri ongelmat. Taidat vain yrittää tekosyytä sukupuolen korjausleikkaukselle.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiako se on se syy miksi "miehenä on perseestä olla"? On fyysiesti vahvempi, ei tarvitse kärsiä menkoista tai raskauksista, hormonien kuukausittaisesta syklistä, ei tule biologiansa vuoksi vähätellyksi ja alistetuksi... Kuulostaa mukavalta.
Näkymätöntä elämää ja saanut vielä erittäin introvertin kortit niin ei tämä helppoa ole...
Kukaan ei edes kysy mikä hiertää.
Tää on kai sitä suurempaa empaattisuutta, jolla naiset mielellään keulivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan tule kuukautiset kramppeineen, etkä joudu kärsimään paljon saadaksesi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan tule kuukautiset kramppeineen, etkä joudu kärsimään paljon saadaksesi lapsia.
Eikä mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edes kysy mikä hiertää.
Tää on kai sitä suurempaa empaattisuutta, jolla naiset mielellään keulivat.
Miksi sysäät vastuun hyvinvoinnistasi naisille? Mikset syyttele miehiä joita ei rotanraadon verraa kiinnosta kysellä voinnistasi?
Ei kysellä eristäytyvältä hiljaiselta naiseltakaan yhtään mitään. Niiltä naisilta kysellään jotka luovat verkostonsa, kuten niiltä miehiltäkin jotka sen tekevät.
Muuta Muslimiksi niin voit elää ihmisen elämää.