Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussatiedote viime kuulta tuli. Paljonko säästit viime kuussa?

Vierailija
04.12.2025 |

Entä viimeisen 12 kuukauden aikana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat joka kerta Pirkka-lehden niin sen ns hinta siirtyy osastoon säästö ? Hieman harhauttavaa.

58,80 € tekee vuodessa tuo lehti. Se on pisara meressä meidän 1200 € säästössämme.

Vierailija
22/25 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole laskenut, mutta just tänään näytti olevan plussa-rahaa kertynyt vitosen verran. Käytin sen päivän lounaseväisiin.

Meillä tahtoo tuota plussarahaa kertyä niin että pitää huolehtia, ettei mene vanhaksi. Juuri äsken ostin joulukinkun pakkaseen, joulusuklaat ja joitakin joululahjoja tuolla plussarahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästin aika paljon, kun olen keskittänyt ostokset pääosin s-ryhmään. Jotain hiluja varmaan silti K-ryhmä tarjoaa.

Ostatko bensankin ABCltä. Täällä bensa on abcilla aina vähintään 5 centtii kalliimpaa. kun muilla ketjuilla.

Vierailija
24/25 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, ei ole bonus kortteja. Palkoista säästän joka kuukausi 500-700€ rahastoihin ja osakkeisiin joista jälkimmäisiä ostelen isommalla summalla muutaman kerran vuodessa. Tuotot olleet näiden vuosikymmenien aikana ihan mukavia vaikka huonompiakin aikoja on ollut, mutta kuuluu asiaan ja silloin lisätään ostoja. 

Vierailija
25/25 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niitä joilla ei oo yhtään korttia tai jäsenyyttä tai äppiä, ja inhoan sitouttamista, ainakin näin toteutettuna.

Oon elänyt sitäkin aikaa, jolloin kaupan tarjous oli tarjous, ilman mitään kerhojäsenyyksiä sun muita, ja pidin/pidän sellaisesta tyylistä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan