Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ole Doris, enkä emännöi!

Vierailija
04.12.2025 |

Tulkaa mukaan te, ketkä haluatte kuulumisia kertoa, niitä tavallisia. Häiriköt, jankkaajat ja ilkeät: ei kannata osallistua. Katsotaan mitä tästä syntyy:)

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja kirjoitti, että "Katsotaan mitä tästä syntyy :)

Olen katsonut tarpeeksi ja totean, että tästä ei synny lasta eikä p.skaa!

Hyvää joulun odotusta!

Vierailija
62/65 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat joululaulut

64/65 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään minunkin kommentit nyt poistuu tästä ketjusta. Ei siinä mitään. Pitkikselle, Kkukkakimpulle ja parille muulle mukavalle  toivotan kaikkea hyvää loppuelämään. Jos haluatte jatkaa mun kanssa jutustelua, niin se onnisgtuu anonyyminäkin mun blogissa, Pitkään aikaan en ole blogiani päivittänyt, koska kuulumiseni on aika tylsiå, mutta voin kyllä napata kiinni ja pistää vaikka ihan uuden postauksen kuulumisaiheesta.

Runkkumiehelle, katkerille, vihaisille, jankkaajille, Doriksen elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ottaneille...toivotan heillekin kaikkea hyvää loppuelämään. Kiitos ja näkemiin. 

Vierailija
65/65 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Näköjään minunkin kommentit nyt poistuu tästä ketjusta. Ei siinä mitään. Pitkikselle, Kkukkakimpulle ja parille muulle mukavalle  toivotan kaikkea hyvää loppuelämään. Jos haluatte jatkaa mun kanssa jutustelua, niin se onnisgtuu anonyyminäkin mun blogissa, Pitkään aikaan en ole blogiani päivittänyt, koska kuulumiseni on aika tylsiå, mutta voin kyllä napata kiinni ja pistää vaikka ihan uuden postauksen kuulumisaiheesta.

Runkkumiehelle, katkerille, vihaisille, jankkaajille, Doriksen elämänsä tärkeimmäksi asiaksi ottaneille...toivotan heillekin kaikkea hyvää loppuelämään. Kiitos ja näkemiin. 

Moikat sulle ja kiitos kivoista viesteistä :)

Doris