Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa miten nopeasti lapset kasvavat

Vierailija
03.12.2025 |

Itse nautin pikkulapsiajasta valtavasti, mutta se menee ihan hujauksessa ohi. Joulupukkiuskoisia joulujakin on vain muutama, sellaisia Muumimaailma-vuosia ihan pari-kolme :( Pikkulapsiaika on ihanaa, vaikka usein toisin puhutaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua näihin tunteisiin. Lapseni ovat päiväkoti-ikäisiä, rakastan heitä ja he ovat heittämällä tärkeintä elämässäni. Olen tehnyt lasten kanssa paljon kaikkea hauskaa ja elämä on tuntunut paljon aiempaa merkityksellisemmältä ja täydemmältä. Kuitenkin tämä lapsiarki on tuntunut raskaalta ja vuodet pitkiltä. Eli melkeinpä päinvastainen kokemus ajankulusta - tuntuu että tämä on kestänyt ikuisuuden ja vuosia vielä edessäkin, ennen kuin omaa vapautta alkaa tulla merkittävästi lisää. Mietin usein, montako vuotta vielä esimerkiksi siihen että voin lähteä lenkille milloin vain ja jättää lapset kotiin, tai siihen että voidaan lähteä iltamenoihin ilman lapsenvahtijärjestelyjä. Tuntuu oikeastaan siltä, että mitä lähemmäs tuonkaltainen vapaus lasten kasvaessa tulee, sitä enemmän kaipaan sitä. 

Olen introvertti ja sillä on varmasti vaikutuksensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi