Mitä te kadutte maailman eniten?
Itse kadun sitä, kun ei ollut lapsena voimavaroja nousta mun omaa elinympäristöä vastaan=en tehnyt rikosilmoitusta. Olisin säästynyt traumatisoitumiselta, jos vain olisi ollut henkisiä voimavaroja turvautua poliisiin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulureissua Thaimaahan 2004
Miksi?
Siltä varalta, että kysyt aidosti ja että nää rantatuolityypitkin on vaan tietämättömiä, niin tapaninpäivänä 2004 Intian valtamerellä oli maanjäristys, joka aiheutti todella tuhoisan tsunamin.
Ei olisi pitänyt syödä lääkärin määräämää doksisykliini-antibioottia.
Tuli loppuelämän kestävät haittavaikutukset.
Sitä kun en lähtenyt parisuhteesta kun mies hakkasi minut ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siltä varalta, että kysyt aidosti ja että nää rantatuolityypitkin on vaan tietämättömiä, niin tapaninpäivänä 2004 Intian valtamerellä oli maanjäristys, joka aiheutti todella tuhoisan tsunamin.
Lähinnä Indonesiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kadun että äänestin kerran persuja. Ei todellakaan enää ikinä!
Enpä kyllä osaa nimetä puoluetta jonka äänestäminen ei kaduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mitä sitten
Kadun samaa kuin AP.
Lisäksi kadun lapsuudesta sitä että en antanut nyrkkien puhua kun jouduin kouluaikoina koulukiusaamisen uhriksi. Tosin olin aika nössö ja pelokas että olisinko onnistunut saamaan itseni tarvittavan raivon valtaan jotta olisin onnistunut näyttämään kiusaajilleni kaapin paikan? Jälkikäteen voi aina spekuloida, mutta sen tiedän että passiivisuus ja alistuvuus ei ainakaan ole ratkaisu asiaan.
Sitä etten lapsena/nuorena osannut tai nähnyt tarpeelliseksi ylläpitää ystävyyssuhteita ja toiseksi sitä etten käynyt naisten vapaaehtoista armeijaa, nyt 32v ja ikäraja(29v) ohitettu jo. Näin myöhemmin vasta on tuntunut sille että se olisi oikeasti ollut juttuni jäädä ehkä jopa sinne jonkinlaiselle uralle. Nuorempana en vaan jotenkin uskaltanut tai ollut varma mitä haluan.
Ehkä sitä, etten tehnyt rikosilmoitusta mustamaalaavasta työkaverista.
En mennyt lapsena sijaiskotiin, jonne menemistä minulle suositeltiin. Joskus aikuisten ei pitäisi kysyä lapsen mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
En mennyt lapsena sijaiskotiin, jonne menemistä minulle suositeltiin. Joskus aikuisten ei pitäisi kysyä lapsen mielipidettä.
Ja minulta ei edes kysytty lapsena yhtään mitään kotioloista
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulta ei edes kysytty lapsena yhtään mitään kotioloista
-Ap
Halaus.
Helppo olisi katua ja miettiä miten olisi mennyt, jos olisin kääntynyt vasemman sijaan oikeaan, mennyt kauppiksen sijaan lukioon, ostanut talon sijasta rivitalon. Ei se kannata elettyä elämää ei voi muuttaa.
Ap. mitä sinun lapsuudessa tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kaikki rantatuolit varattu, traumat
Ota selvää mitä tapahtui ennen kuin tulet tänne dissaamaan. Lue vaikka uutisista. Löydät ihan helposti googlettamalla. Ei liittynyt varsinaisesti rantatuoleihin.
Rantatuolit lähti rannasta, kirjaimellisesti
Ja turistit valitti kun hotellin henkilökunta kuoli
En nyt tiedä eniten, mutta ainakin suuresti kadun sitä, etten mennyt opiskelemaan sitä mitä olisin halunnut. En edes yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Hän on varmaan taas näitä Niuvanniemestä palstailevia, ei kannata välittää. Täällä käy välillä aika sairasta sakkia, jotka onneksi paljastavat itsensä heti. Siis todella huonoja ihmisiä.
Monia sanoja ja tekoja.