Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovatko isovanhempasi elossa? oma ikäsi/isovanhempien ikä?

Vierailija
20.04.2007 |

kuuntelin haikeudella 33 vuotiasta työkaveria joka käy viikonloppuisin lastensa kanssa virkeiden isovanhempiensa luona. Lapsilla on tuplasti ukkeja / mummeja! On vaikeaa kuvitella moista tilannetta kun omat vanhempani ovat huonommassa kunnossa kuin monen ikäiseni (30v) isovanhemmat, äitini sai minut pitkälti yli nelikymppisenä. Menetin isovanhempani jo kun olin murrosiässä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki isovanhempani ovat kuolleet, olen 35-vuotias. Ainoastaan kummatkin isoäitini ovat olleet elossa minun aikanani, kumpikin isoisä kuollut jo kauan ennen syntymääni (isänisä jo isäni lapsuudessa, äidinisä 60-luvulla).

Vierailija
42/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 42v, kaksi isovanhempaa elossa 85 v ja 84 v. Sukupolvia 5 tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta molemmat isovanhemmat ovat elossa, ikää piirun verran alle 80. Äidin äiti on hieman päälle 80. Omat vanhempani ovat 58 ja itse olen 37 ja lapseni on 14.

Itsellänikin oli silloin nuorempana vielä isoisoäiti elossa, kuoli kun olin lähes täysikäinen. Meidän suvussa lastenteko on aloitettu siinä kahdenkympin kieppeillä, itse vähän venytin :)

Vierailija
44/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 20v, molemmat mummot elossa ja virkeitä :) Toinen 65 ja toinen 66. Myös yksi isomummo löytyy vielä, mutta hänellä alkaa muisti jo temppuilla eikä enää kyllä tunnista äitiäni, saati sitten minua. Ikää 85v

Vierailija
45/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän vanhemmat ovat elossa ja virkeitä, ikää 83 ja 80. Äidin vanhemmat kuolleet, toinen kuoli 83-vuotiaana, toinen hyvin nuorena (alle 50-vuotiaana). Itse olen 26, mutta ei vielä omia lapsia. 

Vierailija
46/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ja minulla on vielä yksi mummu elossa. Hän on 86 v äidinäitini. Minun pojallani oli onni tuntea kolme minun isovanhemmistani.

Vierailija
47/47 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä isovanhempienkin vanhempia elossa. Olen itse parikymppinen, äitini 45, hänen vanhempansa noin 7-kymppisiä, ja kummankin isovanhempani äidit 90-vuotiaita ja päälle.