Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2620)

Vierailija
1561/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma ja Satu voitaisiin valita Ensitreffit alttarilla -sarjaan. Kumpikin ovat fiksuja ja mukavia naisia 

Vierailija
1562/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama-Teemu on liian vauhdikas maan läheiselle Vilmalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho väitti sanoneensa meistä ei tule mitää, vaikka Heidi ei kuullut koko asiaa.  

Niinpä niin, saahan sitä sanoa ettei kuullut 🙉, taitaa olla ettei halunnut kuulla tai ei halunnut ymmärtää. 

Vierailija
1564/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tukea miestäni ilman että se sanelee milloin mun pitää aamulla nousta ylös

Vierailija
1565/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hieno ihminen ja selvä, että tukeesi voi varmasti luottaa niin kauan kun tekee kuten sinä haluat mutta kerrotko siis kenet Juho vaatinut heräämään ja elämään omassa aikataulussaan ja vetänyt herneet nenään kun näin ei ole tapahtunut.

Satu se ei ole, koska sanoi itsekin haluavansa herätä aikaisin.

Heidi se ei ole, koska sanoi nukkuneensa myöhään eikä Juholla ole ollut mitään sitä vastaan.

Esittelyssä Juho toivoi löytävänsä aikaisin heräävän kumppanin.

Miten voi, ventovieraan ihmisen, toive kumppanista saada ihmisen niin raivoihinsa, että haukkuu tätä viikkokausia keksityillä argumenteilla. Etenkin kun kaikki itsellään hyvin. 

Vierailija
1566/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita, luotanko Juhon vai Heidn sanaan niin kaiken ohjelmassa nähdyn perusteella ehdottomasti Juhoon. Osoittanut jo monesti rehellisyytensä ja oikeudenmukaisuutensa. Heidi manipuloi ja valehtelee joka suuntaan

Vierailija
1567/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinna on vähän sellainen höpsön naisen stereotyyppi, kun ihmettelee milloin mitäkin suu ammollaan, mutta ei Tinokaan vaikuta miltään älyköltä. Ehkä juuri siksi he löysivät toisensa. Kaikkea hyvää heille sinne porrasvaloihin 😉

Vierailija
1568/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhoa mustamaalataan draamasarjoilla, eläkeläippariskunnilla, omalla upealla perhe--elämällä ja nyt hänet  on jo tunnistettu kulttijohtajaksi.  Sillä lailla!

Vierailija
1569/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Juho oikeasti kirjoitellut Heidille flirttailevia/lemmekkäitä pitkiä viestejä, niin olihan tuo nyt aivan perseestä miten heitti Heidin bussin alle kameroiden edessä. Heidin käytöksessä olisi myös ollut paljonkin parannettavaa, mutta valitettavasti manipuloida voi myös Juhon tavalla - päälle päin täysin asiallisesti ja rauhallisesti esiintyen.  

Tämä! Ei kai Heidi pokkana tästä valehtelisi kameroiden edessä!

Vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, että saattaisi valehdellakin.

Vierailija
1570/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo salama- Teemu ei ole ollenkaan kiinnostunut Sannista! Näkyy kilometrien päähän. 

Vierailija
1571/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että Juho ja Heidi ovat päätyneet tutustumaan toisiinsa hyvinkin läheisesti, mutta siinä on sitten mennyt jotain pahasti pieleen tai jompikumpi (eli Juho) onkin vetäytynyt viime hetkellä. Tunnelman muutos maalaustreffien ja makkarinvaihtokeskustelujakson välillä oli niin raju. 

Siinä välissä taisi olla myös ne bileet, josta Juho kotiutui ajoissa ja naiset jatkoivat muun porukan kanssa iltaa. Jokin tässä kaksi vastaan yksi -asetelmassa on ollut Juholle liikaa ja se oli leikin loppu.

Vierailija
1572/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhoa mustamaalataan draamasarjoilla, eläkeläippariskunnilla, omalla upealla perhe--elämällä ja nyt hänet  on jo tunnistettu kulttijohtajaksi.  Sillä lailla!

Olen vilpittömästi ihaillut Heidin mielikuvitusta, kykyä keksiä uusia valheita sillä sekunnilla ja pystyä esittämään ne muka totuutena, mutta tuo Juhon-vihaaja alkaa olla mun uusi suosikki tällä alueella.

Vierailija
1573/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhan on töissä lastensuojelussa, tottunut heidinkaltaisiin vanhempiin ja rutiinina tulee jo defenssit, joilla heistä pääsee vaivatttomimmin eroon. Kokemus ja ammattitaito suojaa Heidin yrityksiltä manipuloida.

Vierailija
1574/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyl kans ihminen, joka ei osaa yhtään reflektoida itseään. Kun Heidi haluaa määrätä kaikesta hän syyttää siitä muita, kun manipulointi ei onnistu vaan kohtaa (ihan rauhallista / asiallista) vastustusta selittää ulkopuolisille kyynel silmässä joutuneensa kauheaan konfliktiin. Kun Heidi valehtelee, syyttää hän siitäkin muita.

Itselleni tulee kanssa, kuten joku aiemmin kommentoikin, mieleen peruskouluajan viimeisten vuosien luokan kovistytöt, ne jotka äänekkäimmin ja dramaattisimmin esitti versiona tapahtumista ja viimeistään itkulla saivat lohduttajia ja pääsivät pälkähästä.

Vierailija
1575/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Juho on äärimmäisen tunnekypsä aikuinen mies joka tietää mitä haluaa. Ei ole puhunut kenestäkään pahaa ja on osoittanut pitävänsä heikompien puolia ( Olli ). Juhon rutiinit liittynevät pitkälti tavotteelliseen urheiluun ( instagram vakoilun perusteella 😅), enkä näe siinä mitään pahaa. Päinvastoin. Selkeästi ihminen kenellä on elämässään tavotteita. 

Heidi vaikuttaa kyllä alun jälkeen semmoselta hyvin perinteiseltä draama queeniltä kenellä on elämässään jäänyt asioita käsittelemättä. Kykenemätön keskusteluun tiukan paikan tullen. Pakit näytti ottaneen koville. Paljon samoja piirteitä näen kuin Jennissäkin, mutta Heidi on musta vielä kylmempi. 

Tämä vaikutelma itsellekin muodostunut. Heidi on häikäilemätön. Ei kaihda keinoja saavuttaakseen haluamansa.

Vierailija
1576/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakso9

Heidi: Joo me ollaan Juho tässä vähän pohdittu että nytten kun, tai oikeastaan Sadun kanssa päätettiin eilen. Kun sä oot saanu ton isoimman makuuhuoneen tähän saakka ja meil on viikko jäljellä tätä ni me otettais nyt Satun kanssa se isompi makkari 

Jakso10

Juho: Se ettei asiasta keskusteltu mitään..

Heidi keskeyttää: Sehän oli nimenomaan keskustelu. Eiks se ollu nimenomaan keskustelu jossa sanoin sulle et tämmöistä on mietitty.

Juho: Semmoinen ilmoitusluontoinen asia sulta.

Heidi: Aijaa, miten sä oisit Juho toivonu sitten et jos mä sanon että me ollaan ajateltu tämmöstä.

Juho: Jos sä oisit esittäny sen näin.

Heidi: No niinhän mä esitinkin!

Vai näyttäytyisikö Heidi huonossa valossa vaan ihan oman huonon käytöksensä takia?

Heidi ei ole tottunut, että kukaan vastustaa tarinointiaan ja ottaa esiin, kuinka asia oikeasti meni. Juho ei huolinut Heidiä viereensä, sanoi suoraan ehdotukseen ettei tunne vetoa.  Juho pysyy jälkeenpäinkin, paineen alla rauhallisena ja totuudessa.

Vierailija
1577/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan onko kukaan muu huomannut että Heidin käytös on manipuloivaa ja osaa kyllä uhriutua.. tän viimeisimmän jakson perusteella näytti kyllä todellisen luonteensa. MINUA on loukattu, MINÄ olen järkyttyny , MINULLA on ollut tosi vaikeaa Ja haukkuu Juhoa koko ajan. Pelottava persoona. 

Vierailija
1578/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon ja Heidin tilanteessa on jotain hyvin outoa. Selkeästi heillä oli hyvä fiilis ja ainakin henkistä läheisyyttä. Juho vaikutti olevan innoissaan. Kun Satu tuli takaisin, molemmat olivat melko vaivaantuneita, kun istuivat kolmestaan sohvalla ja Satu kyseli, miten on mennyt. Yhtäkkiä Heidi kertoo olonsa epähaluttavaksi. Jos Juho on kieltänyt tunteensa kysyttäessä, Juho on juuri sellainen emotionaalisesti jäykkis, että voi torpata toisen vaikkapa pelosta tai yhtäkkiä tulla toisiin ajatuksiin ja vetää liinat kiinni. Harmi, kun niin vähän meille näytetään eikä vaadita osallistujia puhumaan.

Vierailija
1579/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin katsomaan onko kukaan muu huomannut että Heidin käytös on manipuloivaa ja osaa kyllä uhriutua.. tän viimeisimmän jakson perusteella näytti kyllä todellisen luonteensa. MINUA on loukattu, MINÄ olen järkyttyny , MINULLA on ollut tosi vaikeaa Ja haukkuu Juhoa koko ajan. Pelottava persoona. 

TÄMÄ! VAHVA TÄMÄ! Toksinen ihminen ja kuten joku aiemmin kuvasi, täydellinen dramaqueen 👸

Vierailija
1580/2620 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ja mun mielestä

Mielipide, joka perustuu vain siihen kenestä pidät ja kenestä et.

Perustele, anna esimerkki, miten Juho manipuloi ketään?

Juho on hyvin rehellinen, sanoo suoraan, on valmis keskustelemaan.

Jokaisella oikeus mielipiteeseensä. Mielipide ei ole totuus eikä valhe, vain mielipide. Joku perustaa mielipiteensä faktoihin, kaikki ei. Jos pyrkii mustamaalaamaan toista ihmistä pukien väitteen mielipiteeksi, on ihan perusteltua pyytää jotain esimerkkiä tueksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän