Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2507)
Vierailija kirjoitti:
Taannoin joku toivoi Sannista ja Teemusta muodostuneen pysyvä pari. Joku toinen vastasi että Sanni liikkuu ainakin eri näköisessä miesseurassa. Oliko pitkä hoikahko pukumies? Oli eilen illalla ruokaravintolassa Helsingissä sellaisessa seurassa.
Tekeekö Sanni Provider juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Jenni oli edelleen aika rasittava
Kyllä! Ihmettelen jos on yhdenkään miehen makuun. Itse en jaksaisi katsella hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi syy, miksi Teemu on sinkku vielä lähes nelikymppisenä....
Mistä tiedät että on sinkku? Jos Sanni ei ollut sopiva niin voi joku muu olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemuhan tuossa pöydässä eniten ja koviten huusi. Ei vetäytynyt vaan huusi Sannin päälle. Sanni ei jaksanut ja poistui niin Teemu alkoi raivota kuvaushenkilökunnalle mitä heidän pitä uä sanoa Sannille. Sitä ei muut pöydässä istuneet enää kuunnelleet vaan rauhoittivat tilanteen ja opastivat Teemua käyttäytymään. Siinäkinn riiiteli vielä kaikkea vastaan ja puolusteli itseään uhnakkaastii.
Mies tajusi, että nyt hänen tavoitteensa eli tuo yrityksensä mainostoiminta menee pieleen. Menetti malttinsa ja alkoi raivota ohjelman tuottajalkekin vaatien tätä syyllistämään Sannia
No ei se missään mitään raivonnut 😂 Itse ainakin koen raivoamisen melko erilaiseksi.
"Hyvin outoa mielestäni ollut myös se että Sanni tullut hänen takiaan Kuopioon mutta ei ole saanut asua kuitenkaan Teemun luona? Yleensä jos on suhde ja tullaan toisen osapuolen luokse toiseen kaupunkiin kai silloin yleensä myös asutaan sen toisen ihmisen luona? Asuivathan he ohjelmassakin yhdessä? Melko kummallista mielestäni, enkä Sannina ois kyllä tommoseen ees suostunu tai alkanu että matkustan toisen ihmisen vuoksi toiseen kaupunkiin mutta majotuksen saisin etsiä muualta.."
Asuukos Teemu vielä äidin kanssa, jospa se äippä kielsi tuomasta naisia peräkammariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tämä Sanni/Teemu tapaus oikein menikään?
Kuinka paljon ja missä kanavissa Sanni yritti tavoitella?
Miksi Teemu ei vastannut, tuliko ahdistus vai oliko töitä? Kesällä luulisi olevan suurin sesonkiaika kalastus- ja eräyrityksellä.
Minkälaisesta vierailusta oli sovittu?
Kaikesta huolimatta Teemu olisi voinut ottaa yhteyttä ja kertoa jos on kiirettä. Miksei asioita selvitelty ennen yhteistä tapaamista.
Usein käy niin kun toinen huutaa ja syyttää toinen vetäytyy.
En nyt Teemua lynkkaisi suoraan ennenkuin hänenkin näkökulma on tullut esille. Tämän tilanteen valossa toimi tökerösti, tunteitaanhan ei voi pakottaa mutta eivät he rakastuneilta vaikuttaneet ohjelmassa ainakaan, kiinnostusta oli ja ehkä ihastusta mutta ei sen vahvempaa.
Ei se oppaan työ voi olla sellaista, että ei edes voi lähettää lyhyttä
Kyllä se joskus on, tuossahan oli että ei vastannut puoleentoista vuorokauteen. Jos oppaalla on vastuullaan esim parin vuorokauden kalastusretki niin ei sieltä tapailukaverille vastailla. En nyt sano että Teemulla olisi ollut vastaavaa ollut, oli mitä oli emnepä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ihmettelen jos on yhdenkään miehen makuun. Itse en jaksaisi katsella hetkeäkään.
Suuttui selvästi siitä, mitä hänestä sanottiin....ei näe itsessään mitään vikaa.
Kiva, että molemmat miehet ovat löytäneet naiset, enkä yhtään ihmettele, että ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttui selvästi siitä, mitä hänestä sanottiin....ei näe itsessään mitään vikaa.
Kiva, että molemmat miehet ovat löytäneet naiset, enkä yhtään ihmettele, että ovat.
Olli ja Pessikö, jos niin tosi kiva.
Niin kahden vuorokauden kalastusretken opas ei voi lähettää edes yhden rivin viestiä. On niin kiinni 24/7. Siinä jää kyllä asiakaskyselytkin vastaamatta ja menee asiakkaita. On niin hektistä. =)
Ollin ilme, kun Sanni vaahtoaa Teemulle 😂
Jenni on kyllä maailman tahdittomin persoona. Hänellä ei ole minkäänlaista filtteriä. En usko, että on pohjimmiltaan ilkeä tai paha, mutta täysin ajattelematon on. Miten Ollillekin ihan päin naamaa selosti, kuinka hänen unelmien mies on tatuoitu, tumma, pitkä... Ajatella, jos roolit olisivat olleet toisin päin. Ja se kun Jenni kyseli Pessiltä, mitä tämä tykkää seksistä, niin mitä siihen nyt voi vastata? Ja kun Jenni alkoi keskellä eläintarhaa kahvikupposen äärellä puhua peniksistä. Voiko tällaista ihmistä olla??
Vierailija kirjoitti:
Niin kahden vuorokauden kalastusretken opas ei voi lähettää edes yhden rivin viestiä. On niin kiinni 24/7. Siinä jää kyllä asiakaskyselytkin vastaamatta ja menee asiakkaita. On niin hektistä. =)
Tämä näin.....Itse olen th- ammatissa siten, että päivystää, ja päivystys voi kestää koko viikonlopun, ja hommia voi olla tosi paljon, ja kun olen potilastyössä olen täysin kiinni siinä, mutta kyllä pystyn viesteihin vastaamaan ja soittamaan taukojen aikana.
Tuli sellainen olo, että Teemu on ohjelmassa vain firmaansa mainostamassa, ja vahingossa kävi niin, että Sanni ihastui. Ja Teemun oli pakko jatkaa, koska muuten olisi saanut mkun maineen ja firmalleen huonoa mainosta. Ja koska Sanni ihastui niin voimakkaasti, niin päätti lähteä Kuopioon....ja toinen ei sitten oikeasti ollutkaan ihastunut, niin oho,mites mä nyt hoidan tämän....
Salama- Teemu oli täysi pleijeri. Sen osoitti tämä vika jakso.
Vierailija kirjoitti:
Taannoin joku toivoi Sannista ja Teemusta muodostuneen pysyvä pari. Joku toinen vastasi että Sanni liikkuu ainakin eri näköisessä miesseurassa. Oliko pitkä hoikahko pukumies? Oli eilen illalla ruokaravintolassa Helsingissä sellaisessa seurassa.
Toivottavasti on löytänyt itselleen fiksun miehen. Tsemppiä Sannille 💪👍
Vierailija kirjoitti:
Sanni ei kestänyt pakkeja. Arvattavissa oli Teemun toiminta ja katsojat tiesivät jo tämän ihan alusta saakka. Ei heillä ollut mitään yhteistä, kemiaa tai romanttista kipinää. Sanni on hyvin vaikea ihminen kyllä, josta ei ota selvää onko lintu vai kala. Hyvä Teemu kun pääsit eroon.
Ei, vaan sitä, miten Teemu hoiti asian, ja miten toimi.
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Sanni kertoo entisiä parisuhteita olleen, erottu ystävällisissä merkeissä ja ollaan edelleen kavereita. Erä-Teemu vuodattaa tunteikkaasti kyyneltä pidätellen kuinka on elämässään aikaisemmin yrittänyt niin paljon ja antanut ihmissuhteisiin mutta hänet vain nähdään ihan erilaisena kuin oikeasti on.
Joo tää on mulle aina red flag kun joku piipittää että hänet vain nähdään toisenlaisena kuin oikeasti on... Joka kerta omassa elämässäni tällainen tyyppi on osoittautunut juuri sellaiseksi kuin hänet nähdään, tyypillä itsellään vaan tuntuu olevan kummallinen vääristynyt käsitys itsestä, eikä osaa asettaa omia sanomisiaan ja tekemisiään siten että ne tukisivat sitä käsitystä hänestä hyvänä tyyppinä.
Ihminen monesti näkee itsensä eri tavalla kuin mitä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli ja Pessikö, jos niin tosi kiva.
Kyllä ovat, molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi oppia antamaan tilaa muille ja oppia empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi syy, miksi Teemu on sinkku vielä lähes nelikymppisenä....
Mistä tiedät että on sinkku? Jos Sanni ei ollut sopiva niin voi joku muu olla.
Valitettavasti olen nähnyt näitä paljon.