Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko Suomessakin olla Sinkkuillallinen: Yksi mies tai nainen käy kolmilla deiteillä syömässä ja siitä valitaan? Vai onko tääkin jo Suomessa ollut?
On ollut mut ei tuolla nimellä.. Yks kausi tehtiin rakkaudella katettu tais olla nimi
Ja minä vuonna tämä on tullut?? Miltä kanavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko Suomessakin olla Sinkkuillallinen: Yksi mies tai nainen käy kolmilla deiteillä syömässä ja siitä valitaan? Vai onko tääkin jo Suomessa ollut?
On ollut mut ei tuolla nimellä.. Yks kausi tehtiin rakkaudella katettu tais olla nimi
Ja minä vuonna tämä on tullut?? Miltä kanavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne nyt noi Tino ja Tinna toisensa keksi? Hassua :)
Tinna oli rohkea ja osoitti kiinnostuksensa tai uskalsi vastata Tinon kiinnostukseen. Kumpi lie aloitteen tekijä eihän sillä väliä kun molemmat olivat mukana.
Vaikutti, että Tinna osoittti avoimesti kiinnostuksensa Tomia kohtaan, mutta Tomi toi selkeästi esille, että hänen tunteensa ovat enemmänkin Caroon päin. Caro evakosta paluun myötä sanoi, että Tomissa on monia hyviä puolia, mutta kuitenkin joitakin Carolle tärkeitä asioita suhteen jatkumisen kannalta puuttui. Koko porukan tapaaminen oli sitten se yllättävä kohtaamistapahtuma, missä Tino ja Tinna löysivät aidon oikeasti toisensa. Heidän tarinansa on aivan huikea, 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteitakin on niin erilaisia mutta ainakin Sanni kulkee ihan eri näköisessä miesseurassa nykyisin.
Minusta tuntuu että ketään ei kiinnosta Sannin jutut koska ei ole millään tasolla kiinnostava persoona. Anteeksi, mutta näin se vain on.
Eli hön on tavallinen ja tasainen ja kunnollinen. Ja sitäpaitsi huomaa että ns pitää varansa, eli puhuu hyvin vähän ja korrektisti, koska on tv-ohjelmassa. Minusta se vaan kertoo, että hön on fiksu. Ja mitä vikaa on siinä, että on tavallinen ja tasainen ja kunnollinen? Ja tässä tapauksessa tarkoitan parhaalla mahdollisella tavalla.
Onhan Vilmakin fiksu, korrekti, tavallinen ja kunnollinen, mutta hän on sen lisäksi kiinnostava persoona. Sannista ei saa yhtään mitään i
Mutta kun tuo seurustelemattomuus tekee av-mammojen mukaan kykenemättömän mm. näyttämään tunteitaan joten on todellinen red flag useimmille miehille.
Vilma on äärettömän empaattinen ihminen. Miten hän suhtautuukaan esim. Jenniin! Ei myötäile liikaa, mutta on empaattinen. Sanoo kuitenkin, ettei Jenninä olisi ilmaissut itseään niin jyrkästi. Vilma ei puhu koko ajan itsestään ja tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että sillä siis saattaisikin olla ihan käytännön merkitystäkin seurustelussa, onko kokenut vai täysin kokematon ja se olisikin ihan relevantti seikka. Ei olekaan outoa. Ei sen oudompaa kuin mikään toinenkaan ihmiselle merkityksellinen toive kumppanin valinnassa
Kyllä kokemattomuudella on merkitystä useimmille. Ei ole rohkeutta näyttää tunteita, mietityttää voinko sanoa ja miten paljon voin sanoa, onko nyt liian aikaista sanoa että olen kiinnostunut, voinko suudella tai halata, mitä jos toinen ei tykkääkään jne. Nuorena naisena nuo tunteet tulivat hyvin tutuksi itsellenikin. Ne tunteet mitkä kokeneemmalle ovat itsestään selviä ja luonnollisia ovat uutta ensikertalaiselle ja sitäpä ei tahdo aina muistaa ottaa huomioon.
On naiivia ajatella, että seurustelusihteessa oleminen tekee heti rohkeaksi näyttämämään tunteensa jne. Moni nainen on ollut suhteessa esim narsistin kanssa joka murskannut itsetunnon. Ei siinä mitään rohkeutta kerry. Tämä ajattelutapa on vain sitä ylemmyydentuntoa, jota suhteessa olevat kokevat sinkkuihin nähden. Kokevat olevansa parempia.
Olen kyllä aivan järkyttynyt tuosta "en voi seurustella naisen kanssa joka ei ole ennen seurustellut" kommentista :D siis niin täyttä scheisseä, ettei mitään järkeä. Kyllä mä sanon, että usein ne exät vaan hankaloittaa suhdetta eikä todellakaan tuo mitään hyvää suhteeseen. Seurustelu ei ole mikään taitolaji mitä pitäisi harjoitella useiden eri ihmisten kanssa.
Nykyinen suhteeni on itselle ensimmäinen ja miehelleni neljäs. Voin kertoa, että kyllä nuo miehen aiemmat suhteet on hiekoittaneet meidän tiedä enemmän kuin minun seurustelemattomuus. Miehellä on hirveä painolasti exien aiheuttamaa tuskaa mukanaan, odotuksia siitä miten asioiden pitää mennä kun "exäkin teki näin ja noin", vertailua ymsyms. Itse olen taas lähtenyt aivan puhtaalta pöydältä, joten kyllä mä sanon, että minun historia tyylinen on parempi kun mietitään hyviä lähtökohtia suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aivan järkyttynyt tuosta "en voi seurustella naisen kanssa joka ei ole ennen seurustellut" kommentista :D siis niin täyttä scheisseä, ettei mitään järkeä. Kyllä mä sanon, että usein ne exät vaan hankaloittaa suhdetta eikä todellakaan tuo mitään hyvää suhteeseen. Seurustelu ei ole mikään taitolaji mitä pitäisi harjoitella useiden eri ihmisten kanssa.
Nykyinen suhteeni on itselle ensimmäinen ja miehelleni neljäs. Voin kertoa, että kyllä nuo miehen aiemmat suhteet on hiekoittaneet meidän tiedä enemmän kuin minun seurustelemattomuus. Miehellä on hirveä painolasti exien aiheuttamaa tuskaa mukanaan, odotuksia siitä miten asioiden pitää mennä kun "exäkin teki näin ja noin", vertailua ymsyms. Itse olen taas lähtenyt aivan puhtaalta pöydältä, joten kyllä mä sanon, että minun historia tyylinen on parempi kun mietitään hyviä lähtökohtia suhteelle.
Jatkan vielä-
eniten myös huvitti se, että tuo kommentti tuli miehiltä keillä itsellään ei ole minkään sortin parinmuodostustaitoja :D täydellinen esimerkki siitä, että aiempi seurustelu ei tee sinusta hyvää keskustelijaa tai hyvää ihmistä suhteeseen. Kyseinen nainen taas on paljon kypsempi ja varmasti toimisi paremmin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vilma on äärettömän empaattinen ihminen. Miten hän suhtautuukaan esim. Jenniin! Ei myötäile liikaa, mutta on empaattinen. Sanoo kuitenkin, ettei Jenninä olisi ilmaissut itseään niin jyrkästi. Vilma ei puhu koko ajan itsestään ja tilanteestaan.
Vilma on huippuluokan nainen, iloinen, avoin, empaattinen eikä hiukkaakaan kateellinen. Suhtautui hienosti Tinon ja Tinnan juttuun. Joku saa hänestä upean puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteitakin on niin erilaisia mutta ainakin Sanni kulkee ihan eri näköisessä miesseurassa nykyisin.
Minusta tuntuu että ketään ei kiinnosta Sannin jutut koska ei ole millään tasolla kiinnostava persoona. Anteeksi, mutta näin se vain on.
Kahdella kaudella näkymätön ns seinäruusu. Vieläkö tuotanto ottaa kolmannelle kaudelle ?
Keitä näistä osallistujista itse ottaisitte mukaan uudelle kaudelle siis mielenkiintoisia ihmisiä? Itse ottaisin Satun, Salama Teemun ja Caron sekä tapahtumia sarjaan Heidi valitsijana.
Minä ottaisi Terhin viime kaudelta. Tai Terhi voisi olla podcastin juontaja, olisi tosi hyvä siinä.
Terhi oli hauska. Terhiä ja Samia oli viihdyttävää seurata, vaikka heille molemmille se taisi olla aika piinaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vilma, Satu ja Heidi ovat kaikki kiinnostuneita salama-teemusta.
Heidi ei ole yhtään kiinnostunut Salama-Teemusta. Ei ole lainkaan hänen tyyppinen mies. Salama ei sen sijaan ole noista muista kuin Heidistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siinä mielessä hyvä sarja, että näkee ainakin minkä tyylisiin miehiin tai naisiin ei pidä sotkeentua.
mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
tää on ollut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma, Satu ja Heidi ovat kaikki kiinnostuneita salama-teemusta.
Heidi ei ole yhtään kiinnostunut Salama-Teemusta. Ei ole lainkaan hänen tyyppinen mies. Salama ei sen sijaan ole noista muista kuin Heidistä kiinnostunut.
Satu ei ole mistään Salama-Teemusta tippaakaan kiinnostunut, eikä Heidi myöskään. Eihän Satu ja Salama ole mistään vaiheessa olleet missään tekemisissä, tai puhuneet mitään mistään kiinnostuksesta.
Vilma sanoi alkuun, että Salama-Teemu vaikutti kiinnostavalta, mutta ei ole enää tätä maininnut. Caro sen sijaan on todella kiinnostunut Salamasta.
Vierailija kirjoitti:
hyvä analyysi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on himpun eri asia olla ensimmäinen parisuhde 20 -vuotiaana kuin 35 -vuotiaana. Ensimmäinen on ihan ok ja jälkimmäisessä herää epäilys, että miksi tätä on pitänyt odottaa muutama vuosikymmen.
Exät on exiä. Ja jos noiden kanssa tulee mitään ongelmia, niin kannattaa katsoa vähän sinne langan toiseenkin päähän.
Itse olen tosi hämmästynyt, että täällä täytyy kymmenillä eri kommenteilla päivittäin todistella, ja jopa haukkua muuta kommentoivia, että ainoastaan ennen seurustelemattoman kanssa on oikein seurustella.
Miksi te otatte tän jonain kilpailuna ja pakkona vakuutella, ett te olette oikeassa, kun jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja valita kumppaninsa haluamallaan tavalla. Ja etenkin jos ette ole seurustelleet tai vaikka vain yhden kanssa niin silti tiedätte muka parhaiten mikä kellekin on oikein paremmin kuin he itse ja kerrotte järkyttyvänne jos joku kokee asian eri tavalla.
Rauhoittukaa, eläkää kuten haluatte ja antakaa muiden elää kuten haluavat, ei tämä ole kilpailu eikä vain yhtä oikeaa tapaa. Rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanni vanhin noista naisista?
On on, jopa kymmeniä vuosia vanhempi kuin muut yhteensä.
Nyt hyvä mieli ja riittää tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tosi hämmästynyt, että täällä täytyy kymmenillä eri kommenteilla päivittäin todistella, ja jopa haukkua muuta kommentoivia, että ainoastaan ennen seurustelemattoman kanssa on oikein seurustella.
Miksi te otatte tän jonain kilpailuna ja pakkona vakuutella, ett te olette oikeassa, kun jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja valita kumppaninsa haluamallaan tavalla. Ja etenkin jos ette ole seurustelleet tai vaikka vain yhden kanssa niin silti tiedätte muka parhaiten mikä kellekin on oikein paremmin kuin he itse ja kerrotte järkyttyvänne jos joku kokee asian eri tavalla.
Rauhoittukaa, eläkää kuten haluatte ja antakaa muiden elää kuten haluavat, ei tämä ole kilpailu eikä vain yhtä oikeaa tapaa. Rakkautta!
Minusta toi on hauska joka kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta esimerkin itsestään ja miehestään. Vakuuttavaa.
Todellakin! olet täysin oikeassa. On sillä oikeasti iso merkitys, että ollaan tavallaan "samalla tasolla" siinäkin. Tärkeä pointti. Ei outo.