Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirella Merivirta niin kovin yksin vauvan kanssa

Vierailija
03.12.2025 |

Miksi ihmeessä Teemu ei hoida vauvaa välillä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella oli juuri Alona Kuusiston vieraana youtube sarjassa. Mielenkiinnosta katselin. En ole aiemmin hänestä kuullut ja lapsen isä tullut tutuksi vain tv:stä, tosin ihan fiksulta mieheltä vaikuttanut. Itse ole jäänyt vauvan kanssa aikoinaan yksin joten sikäli helppo samaistua, mutta mitähän tuossa on taustalla? 

Vierailija
22/25 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella oli juuri Alona Kuusiston vieraana youtube sarjassa. Mielenkiinnosta katselin. En ole aiemmin hänestä kuullut ja lapsen isä tullut tutuksi vain tv:stä, tosin ihan fiksulta mieheltä vaikuttanut. Itse ole jäänyt vauvan kanssa aikoinaan yksin joten sikäli helppo samaistua, mutta mitähän tuossa on taustalla? 

Se että Teemu ymmärsi ottaa ja lähteä.Niin paljon tuli kuraa ja pahoinvointia ioka vaan jatkuu.Pelkkää  Teemun kiusaamista hänen saavutuksien vahongoittamista. Ilkeämielinen ihminen .                                                                                                                           

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut Mirellasta ettei ole helppo tai mukava ihminen. 

Vierailija
24/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta lukea keskustelua L/over - ikuisesti minun, sillä siltä saattaa löytää  selistyksen tähänkin tapaukseen. Samoin Hesarin 23.2.2026 Mielipide sivuilla ollut kirjoitus "Lähisuhdeväkivaltaa ei aina tunnisteta oikeusprosesseissa.

Vierailija
25/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toinen osapuoli loukkaantunut niin sydänjuuriaan myöten jostain, ettei anteeksianto ollut mahdollista? Eikä välirikkoon tarvitse loppujen lopuksi muuta syytä kuin "älä koske minuun, ikinä". Käsittääkseni heidän romanssinsa eteni niin vauhdikkaasti, etteivät ehtineet tutustua toisiinsa. Jos on piru naiseksi, voi osoittautua vaikka kuinka erikoiseksi tapaukseksi. Meille jäi arvailijan ja spekuloijan osa.