Terapia on turhaa. Kunnon pano aamuin illoin, niin ei ole tarvetta ruikuttaa terapiassa
Kommentit (33)
Kyllä mä olen tai olisin tarvinnut terapiaa vaikka peitto heiluu joka päivä, välillä sen 2-3 krt päivä.
Ja mies muuten petti silti. :3
Nykyisessä suhteessa vähemmän seksiä kuin mitä haluaisin mutta turvallinen olo ja monet aiemmin diagnosoitavaksi asti riittäneet ongelmat loistavat poissaolollaan kun ei ole sairaita ihmissuhteita elämässä enää (en tarkoita vain parisuhdetta). Nyt sujuu työt, rauhoittuminen, läsnäolo, liikunta jne.
Kyllä se ääni muuttuu kellossa kun alfauroksella kuuppa leviää.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon känni silloin tällöin auttaa myös enemmän veetutukseen kuin jonkun terapeuttispanielin siirappinen puhe. Jos kaipaa kuuntelijaa, niin paras kaveri ajaa saman asian.
Ai vaikka vakavan mielenterveysongelman hoidossa alkoholi ja kaveri. Voi sinua juntti.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kai on niin, että ne petipuuhat ei onnistu, kun kaikki muut asiat mättää. Ne ei ratkea panemalla.
Aika usein mies toimii parisuhteessa paljon paremmin kun vaan saa seksiä tarpeeksi. Jos mies on tästä huolimatta itsekäs mulkku niin erotkaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
On ap ihan oikeassa siinä, että monella parilla ne ongelmat ratkeaisivat juuri ap:n ehdottamalla "läheisyydellä". Joskus liika jauhaminen ja märehtiminen vain aiheuttaa ongelmia.
Koskeeko tämä myös mielenterveysongelmista kärsiviä lapsia ja nuoria? Kuka heitä panisi aamuin illoin? Omat vanhemmatko?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat pihdata.
Naiset eivät koskaan pihtaa, jos he saavat hyvää seksiä. Sinä et näköjään pysty sitä heille antamaan.
Joo. Panohan se korjaa kaikki maailman ongelmat maailmassa ilmastonmuutoksista ja työttömyydestä sotiin ja sairauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon känni silloin tällöin auttaa myös enemmän veetutukseen kuin jonkun terapeuttispanielin siirappinen puhe. Jos kaipaa kuuntelijaa, niin paras kaveri ajaa saman asian.
Ai vaikka vakavan mielenterveysongelman hoidossa alkoholi ja kaveri. Voi sinua juntti.
Nykyään on muodikasta käydä terapiassa ja sinne mennään, jos vaikka tulee paha mieli. Ja kaiken maailman puoskarit ja kokemusasiantuntija-terapeutit ovat yaistaneet tässä trendissä helpon rahan. Vakavat sairaudet ovat toki asia erikseen.
T. Psykologin ja terapeutin sisko
Kuka muka suostuu vapaaehtoisesti panemaan mt-ongelmaisen aikuislapsen kanssa?
Ei se aamupano ainakaan aseksuaalia paranna.
no minä ruikuyin kun puoliso puhelimessa illat rikä normielämä oo keskysteluineen enää..ssin kuulla että jaksa muuta ittes tai lähde 3 vaihtoehtoo siis.
Vierailija kirjoitti:
no minä ruikuyin kun puoliso puhelimessa illat rikä normielämä oo keskysteluineen enää..ssin kuulla että jaksa muuta ittes tai lähde 3 vaihtoehtoo siis.
Ymmärrän.
Voi toimia jollain, miksi ei? Mutta pohdin tosiaan että onko nämä ratkaisut luonteeltaan sellaisia jotka korjaa niitä asioita rakentavasti, ja pitkäkestoisesti? Sehän on hetken huuma ja sitten tasaantuu. Tsemppiä vaan ap:lle, hyvä että helpotti.