Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttamisketju: Mitä pieniä hankintoja olisi lähiaikoina tehtävä, mutta rahaa ei ole.

Vierailija
20.04.2007 |

Kerro mitä TODELLA tarvitsisit, mutta EI ole RAHAA ostaa. Jospa täällä joku ystävällinen laittaisi postissa tulemaan?

Esim. Tarvitseeko vauvasi muutaman esim. 69cm bodyn, tai lapsi isommat kengät (jos käytetyt käy) jne.

Ja kerro vielä miksi ei ole rahaa ja kysyttäessä sähköpostiosoite. Lahjoittaja voi halutessaan jäädä nimettömäksikin jos sähköpostiosoitteesta ei nimi selviä.

Annettaisko vaihteeksi hyvän kiertää?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme uudet ja nuo jäi varastoon.

Vierailija
42/55 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei taida johtaa mihinkään... Itse tarjosin vaatteita mutta ei näytä kiinnostavan. Samaan olen törmännyt nettikirppiksillä; pidetään jotenkin outona ja epäilyttävänä, jos joku on antamassa jotain ilmaiseksi. Viimeksi sitten myin vaatteet (joita yritin lahjoittaa ensin) huutonetissä ja vaatteista tarjottiin ihan liian paljon (yli 100e). Mutta minkäs teet... Itse en ainakaan ole löytänyt ketään, joka haluaisi apua (lasten vaatteiden ja tavaroiden muodossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivä vasta kahden viikon kuluttua ja bussilippuun menee tuon verran. Rahat aivan loppu. =(

Vierailija
44/55 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 14.

Vierailija
45/55 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iso pussillinen lähinnä tytön vaatteita joita voisin antaa eteenpäin. Kunto ei ole mikään uusi, eli kaikkia on käytetty, mutta jos joku tarvitsee ja tulee noutamaan Helsingistä, voisin antaa tarvitsevalle.

Mukana myös mm. alushousuja ja sukkia, joita en ole halunut myydä huutonetin kautta, koska siellä ne ei kuulemma kelpaa.

Mukana on myös sesonkiin hieman sopimattomia vaatteita kuten villasukkia, toppahousut jne.

Vierailija
46/55 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kyllä huolisin mielelläni 74/80 ja 86 cm tytön vaatteita

Vierailija
47/55 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi tarvetta tytön vaatteille koossa 120cm ja pojan koossa 92cm. Poika tarvitsisi myös välikausi kengät kokoa 24/25 ja kumisaappaat kokoa 24.

Tarvetta löytyisi myös olohuoneen ja tytön huoneen kattolampuille, sekä patjan jatkopalalle. Myös XXL kokoisille miehen vaatteille olisi käyttöä!

Tyttö on toivonut metallirunkoista sohvasänkyä ja sellaisen voisin ostaa halvalla pk seudulta, tai Lahti/Heinola alueelta.

Meiltä löytyy ylimääräisiä ainakin (aikuisten) pussilakanoita ja tyynyliinoja, sekä pehmoleluja.

Vierailija
48/55 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällysteet on pesty mut muutama tahra ei lähteny. Ei olis kauhean vaikea tehdä uusia päällysteitä. Yleiskunnoltaan kärryt on hyvät.

Asutaan n. 50km Helsingistä, noutakaa pois!

kitkat@wippiws. com

Vierailija
49/55 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sinniteltiin sen pihakaluston kanssa tänne asti, kun saatiin lahjoituksena vähän uudempi.

Vaatteita olen laittanut Venäjälle avustuksena, eli kaapit on aika hyvin liioista vaatteista tyhjenneet.

Vierailija
50/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja ollut käytössä vain n. vuoden.

Itse tarvitsisin pojalle kengät ja sandaalit, kokoa 25-26.

Vierailija
51/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähävarainen olen, sillä olen opiskelija ja kahden lapsen yh

Vierailija
52/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle tiedoksi! Antasin heti pois kun joku tulis hakemaan! Eikä ole kuin pari vuotta vanha, antiikki petsattu.

Vierailija
53/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkien lisäksi puuttuu ehkä parit pojan housut, kokoa 110.

terveisin 28

Vierailija
54/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla mietin mitä meillä mahtaa olla ylimääräisenä

Vierailija
55/55 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

trientalis-e@hotmail. com (poista väli pisteen jälkeen)

Terv. 28 / 33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän