Auttamisketju: Mitä pieniä hankintoja olisi lähiaikoina tehtävä, mutta rahaa ei ole.
Kerro mitä TODELLA tarvitsisit, mutta EI ole RAHAA ostaa. Jospa täällä joku ystävällinen laittaisi postissa tulemaan?
Esim. Tarvitseeko vauvasi muutaman esim. 69cm bodyn, tai lapsi isommat kengät (jos käytetyt käy) jne.
Ja kerro vielä miksi ei ole rahaa ja kysyttäessä sähköpostiosoite. Lahjoittaja voi halutessaan jäädä nimettömäksikin jos sähköpostiosoitteesta ei nimi selviä.
Annettaisko vaihteeksi hyvän kiertää?
Kommentit (55)
laskuja ainakin 200 eurolla odottaa maksamista. Lapselle tarvisin lenkkarit kokoa 23 ja kumpparit kanssa.
Voisin laittaa vaatteet pakettiin ja postiin - ei ongelmia. Olisin tyytyväinen kun saisin annettua ne jollekin jolla olisi niille käyttöä. Tarpeettomat voit puolestani vaikka myydä tai laittaa keräykseen.
t. nro 17
Vierailija:
Voisin laittaa vaatteet pakettiin ja postiin - ei ongelmia. Olisin tyytyväinen kun saisin annettua ne jollekin jolla olisi niille käyttöä. Tarpeettomat voit puolestani vaikka myydä tai laittaa keräykseen.t. nro 17
Ja 22: pojat käyttävät valitettavasti aina " väärän sesongin" vaatteita, esim. nyt kuopus on samankokoinen kuin esikoinen oli kesällä.. eli tämän välikauden vaatteita ei ole jäänyt. Vaikeasti selitetty, mutta sisävaatteita jää muutamia tästä koosta, koska suurin osa on ostettu käytettynä ja todella kulutettu loppuun :)
Niin, että älkää sitten lahjoittajat itkekö, kun kohta on lahjoittamanne tavarat huutiksessa myynnissä kovaan hintaan...=0/
nyt tarvitsisi munia jostain 250e uuteen sulakerasiaan:))
eipä tässä muuta tarvitse...
siihen patjan ja petarin.
Asutaan KAUHAJOELLA, mennään maanantaina SEINÄJOELLLE, silloin voitaisiin tuoda sinne.
Pinnis on vanha mutta hyvä. Maalasin sen vaalean siniseksi, keltaiset pinnat.
Ja vauvan vaatteita saa myös, joitain äit. pakkauksen (03 ja 05) on jäljellä.
Yht. otot kamy @ luukku. com
Poista välit!
Hyvä idea tämä ketju, kunhan kukaan ei käytä hyväksi! Mielelläni annan jos tulee todelliseen tarpeeseen!
Itse tarvittaisiin vaatteita esikoispojalle3v, koko 98-100. Kenkiä kesäksi koko 26.
Mies töissä, minä opiskelen.
tarvitsisi. Ajattelin juuri työttömiä, opiskelijoita, muuten vaan vähävaraisia tai ekologisesti ajattelevia ihmisiä voisi kiinnostaa vastaavanlainen kierrätysmeininki.
no me tarvittais hyväkuntoiset suht uudet kaksosten rattaat, mulla vaan on niinhin kovat vaatimukset ettei taida ihan ilmatteeks saada mistään
Siniset kuoma-kengät koko 24
Puuha-Pete sandaalit koko 26, punaiset kesäkengät koko 26 ja punaiset tarralliset tyttöjen kävelykengät koko 29.
Ja kaksi säkillistä erikoisia poikien ja tyttöjen vaatteita, vauvan vaatteista varmaankin kokoon 122 asti.
Asun kymenlaaksossa, jos joku haluaa niin saa tulla hakemaan vaatteita.
On muuten loistava idea tämmönen ketju :)
Lahjoittaisin pois myös hyväkuntoiset yhdistelmärattaat joissa kova kantokoppa ja ilmakumipyörät... nämä siis myös täällä kymenlaaksossa
Vierailija:
Siniset kuoma-kengät koko 24
Puuha-Pete sandaalit koko 26, punaiset kesäkengät koko 26 ja punaiset tarralliset tyttöjen kävelykengät koko 29.
Ja kaksi säkillistä erikoisia poikien ja tyttöjen vaatteita, vauvan vaatteista varmaankin kokoon 122 asti.
Asun kymenlaaksossa, jos joku haluaa niin saa tulla hakemaan vaatteita.
On muuten loistava idea tämmönen ketju :)
Ota yhteyttä:
Kamy1 @ luukku. com
Vierailija:
siihen patjan ja petarin.Asutaan KAUHAJOELLA, mennään maanantaina SEINÄJOELLLE, silloin voitaisiin tuoda sinne.
Pinnis on vanha mutta hyvä. Maalasin sen vaalean siniseksi, keltaiset pinnat.
Ja vauvan vaatteita saa myös, joitain äit. pakkauksen (03 ja 05) on jäljellä.
Yht. otot kamy @ luukku. com
Poista välit!
Hyvä idea tämä ketju, kunhan kukaan ei käytä hyväksi! Mielelläni annan jos tulee todelliseen tarpeeseen!
Itse tarvittaisiin vaatteita esikoispojalle3v, koko 98-100. Kenkiä kesäksi koko 26.
Mies töissä, minä opiskelen.
Poika käyttää kokoa 90, kenkä 23-24.
Minä katson huomenna vähän niistä säkeistä mimmosta vaatetta siellä on ja otan sitten yhteyttä sähköpostitse.
Vierailija:
Minä katson huomenna vähän niistä säkeistä mimmosta vaatetta siellä on ja otan sitten yhteyttä sähköpostitse.
kamy1 @ luukku. com
Tarvitsin:
70-80cm poikien vaatteita (mikä tahansa käy)
n. 100cm tyttöjen vaatteita (edelleen mikä tahansa)
n. 160cm tyttöjen vaatteita (edelleen mikä tahansa)
postimaksut maksan
Antaisin sekä tyttöjen että poikien
56-68cm vaatteita, tytöille isompiakin
kolttana @ yahoo .com
Ollut pojalla mutta sopii mielestäni ihan yhtä hyvin tytöllekin farkkukengiksi.
Kenellä olisi eniten tarvetta kengille? Ajattelin myydä ne mutta jos joku ihan oikeasti tarvitsee niitä siksi kun ei ole varaa uusia kenkiä ostaa ja vanhat on pienet, niin voin lähettää ne ja maksaa postikulutkin. En siis halua lähettää niitä kenellekään vain siksi että joku haluaa itselleen ylimääräiset kengät huvin vuoksi tai jos itelläkin olisi varaa kengät ostaa (tai jos näin säästetyt rahat menee alkoon tms).
Vaatteita löytyy lähinnä kokoa 80-86cm, kenkiä kokoa 21-22, yhdet 80cm siniset kurikset ja vihreä sadetakki (86cm?). Ja ehkä jotain leluja ja kirjoja. Minuun voi ottaa yhteyttä s-postitse nonniska @ suomi24 . fi . Mielellään nouto, asumme pk-seudulla.
kuukupin, mutta ei ole yhtään ylimääräistä rahaa, tietääkö joku tarkan hinnan paljon tällä hetkellä maksaa jos vaikka olisi hinta laskenut siitä kun viimeksi kuulin. Olen lähdössä reissutöihin ja siellä olisi kuukuppi todella kätevä mutta tällä hetkellä ei ole varaa
Vierailija:
Ei kaikki täällä ole ihan niin epärehellisiä kuin luullaan :)