Maksulliset naiset ovat vallanneet Suomen. Mistä näin suuri kysyntä johtuu?
Katsoin että yhdellä tunnetulla sivustolla oli 432 naisen ilmoitus maksullisesta seksistä ja tämäkin vain yksi monista sivustoista. Lisäksi myös deittisovelluksissa, kuten tinderissä osa myy itseään. Suomessa on siis nykyään hurjasti kysyntää maksulliselle seksille. Mistäköhän tämä johtuu?
Kommentit (341)
Ihan hyvä että seksi menee maksumuurin taakse. Ei sen ilmasta pitäis ollakkaan paitsi niille jotka on vakituisessa parisuhteessa/naimisissa. Kohta alkaa löytyä sitä sitoutumishalua miehiltä kun vaikeutetaan ilmasen seksin saantia. Suunta on oikein hyvä.
"Olet oikeassa. Painoin kyllä jo ilmiantonappulaa, mutta toivon oikeastaan, ettei tämä ketju sittenkään katoa. Onpahan todiste siitä, mitä miehet todella naisista ajattelevat. Ja tämä ketju jos mikä lisää sinkkunaisten määrä eksponentiaalisesti"
Kun katsoo naisten nykymenoa ja kirjoittelua täällä niin eipä yllätä miesten mielipiteet naisista.
Mitä ihmettä miesten pitäisi oikein naisista ajatella? Että ovat jotain kivoja ja moraalisia, vaikka ette sitä ole?
Kyllä tässä tuli ihan se mitä tilasitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyt jännämiehet saa kaiken ilmaisen seksin, niin muiden pitää sitten ostaa.
Joo, tämän on niin väärin. Kyllä naisten pitäisi jakaa tavaraansa varsinkin kimttimiehille.
Olisihan se mukavaa, jos ilmaiseksi saisi pillua, mutta keskivertomiehelle se pillukin ois sit vain keskivertonaiselta, joten paljon mukavampaa on maksaa rahalla ja saada 5/5 kaunotarta. Elämä on valintoja 😘
Tarkoitit varmasti tuolla "keskiverto" miehellä tavallista yksinkertaisempaa. Niin, mies olen itsekkin, mutta ne "kaunottaret " olen jättänyt rauhaan. Ihan normaaleja suominaisia tapaillut.
Omapa on tappiosi. Kun rahaa riittää enemmän kuin ikinä tulen elämässäni tarvitsemaan, niin miksi en käyttäisi sitä 5/5 kaunottariin seksiseurana? En mä muuta naisilta halua kuin pillua, joten miksi tyytyä keskinkertaiseen sellaiseen? Raha on vain rahaa ja sitä saa aina lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eiköhän tämäkin ketju rupea olemaan "parasta ennen"
Ottaako kupoliin kun miehet kertoo kuinka he ajattelevat seksistä ja naisista? Voi voi, sellaista se on kun kaikki eivät ajattele samoin kuin te Vauvalla päivystävät mammat.
Kys.
Noinko sinä opetat tyttärellesi?
Minulla ei ole tytärtä eikä muitakaan lapsia, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
tarjonnasta - nuoret naiset tajusivat, että myymällä pillua pääsee helpolla. Eivät halua kaupan kassalle töihin tai muutenkaan nähdä vaivaa minkään asian eteen. Kotona vaan haarat levällään hyödynnetään miehiä.
Siinä sitten tulevaa vaimomateriaalia.
Ei kaupan kassalle oteta töihin kuin sukulaisia. Ylikoulutetut ja ulosottovelkaiset ei kelpaa, tuskin rikostaustan omaavatkaan. Ei taida kelvata enää kantasuomalaisetkaan eikå yli 25-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Painoin kyllä jo ilmiantonappulaa, mutta toivon oikeastaan, ettei tämä ketju sittenkään katoa. Onpahan todiste siitä, mitä miehet todella naisista ajattelevat. Ja tämä ketju jos mikä lisää sinkkunaisten määrä eksponentiaalisesti.
Sinun kaltaisesi DDR-naiset ovat lisää sinkkumiesten määrää enemmän kuin mikään Andrew Tate voisi koskaan lisätä, kun tajuavat kuinka kauheita ihmisiä isoin osa naisista on. Mene vaikka seuraavaksi ilmiantamaan naapurisi, kun käy suihkussa kello kymmenen jälkeen illalla.
Eihän täällä mitään ilmianneta, päin vastoin! Otin juuri yhteyttä Iltalehteen jotta tulevat katsomaan ja tekemään jutun miesten alennustilasta
"Painoin juuri ilmiantonappia" luki aiemmassa viestissä tähän liittyen.
Öö, siellä on näemmä damage controllit tulilla ja copium käytössä extravahvana annoksena.
Minusta ihan turhaan, koska tämä miesten ja naisten yhteiskunnallinen erkaantuminen on ihan mahtavaa! Lisää vain!
Ps. vit*u mä vihaan teitä naisia.
Lihavat naiset enemmistössä, miehet normaaleja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eiköhän tämäkin ketju rupea olemaan "parasta ennen"
Ottaako kupoliin kun miehet kertoo kuinka he ajattelevat seksistä ja naisista? Voi voi, sellaista se on kun kaikki eivät ajattele samoin kuin te Vauvalla päivystävät mammat.
Kys.
Noinko sinä opetat tyttärellesi?
Minulla ei ole tytärtä eikä muitakaan lapsia, luojan kiitos.
Amen to that bro! Rukoilen puolestasi että vielä sinäkin vähän vanhetessasi eheytyisit, ja nuo belsebuubista kotoisin olevat testosteronipaineet vihdoin hellittäisivät
Nykyaikana on miehen järkevämpää käyttää maksullisia, kun ruveta suhteisiin. Taso tavalliselle suomalaiselle miehelle parisuhdemarkkinoilla on niin ala-arvoinen. Jos olet työssä käyvä ihan normaali mies, niin tarjolla on lähinnä ylipainoisia mt ongelmista kärsiviä.
Miksi mies haluaisi olla heidän kanssa, mitä tuollaisista suhteista saa irti, ei mitään.
Ei suomessa itseä tarvi myydä että hengissä pysyy. Oman valintansa tekevät ku myyvät itseään.
Säälittävää...että nainen on teille vain tavara...jolle ei voi antaa mitään inhimillistä arvoa.
Kas kun kelpuutatte heidät kuitenkin lähikontaktiin, vaikka ovat teidän inhokkeja.
Siis mies on juuri sellainen kuvottava SIKA, joka pitäisi kuohia nopsaan ennen kuin aiheuttaa harmia ympäristölle.
Juuri näin. Naisilla ei tosiaan ole minulle mitään muuta annettavaa kuin pillunsa. En minä biologisia halujani ole valinnut, joten näillä mennään. Jokainen saa toki elää kuten parhaaksi näkee ja tämä on mun valintani. Ostan pillua huo_rilta ja that's it. Deal with it.
Sanasi eivät voi mitenkään satuttaa minua. Enemmän ne huvittaa ja oikeastaan nautin peppukivustasi 😘
Hei hulinaa! Jollain vähän kierrolla tavalla hauskaa huudattaa inceleitä, vaikka rumaahan se tietysti on. Ovat raukkaparat pahasti alakynnessä jo ilman sitäkin, hyi meitä naisia :D
Vierailija kirjoitti:
"Olet oikeassa. Painoin kyllä jo ilmiantonappulaa, mutta toivon oikeastaan, ettei tämä ketju sittenkään katoa. Onpahan todiste siitä, mitä miehet todella naisista ajattelevat. Ja tämä ketju jos mikä lisää sinkkunaisten määrä eksponentiaalisesti"
Kun katsoo naisten nykymenoa ja kirjoittelua täällä niin eipä yllätä miesten mielipiteet naisista.
Mitä ihmettä miesten pitäisi oikein naisista ajatella? Että ovat jotain kivoja ja moraalisia, vaikka ette sitä ole?
Kyllä tässä tuli ihan se mitä tilasitte.
Ja näin. Minutkin nuorempana kasvatettiin kunnioittamaan naisia ja ajattelemaan tasa-arvoisesti, mutta sitten kun kasvoin aikuiseksi, niin jouduin kokemusten kautta toteamaan naisten olevan suurimmaksi osaksi täyttä paskaa, joten muutin käytöstäni vastaamaan millaisia he ovat. Ei tässä sen ihmeempää. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pihtaamisesta parisuhteessa.
Ja muutenkin. Pitäisi antaa naisten herkemmin kaikille, jotka sitä haluaa, mutta parisuhteessa sen pitäisi olla pakollista naisille. Ja muuten pitää suunsa kiinni ja tehdä ne kotihommat. Ei naisia muuhun tarvitse.
Tällaisella ajatusmaailmalla on turha vinkua pillun perään. Yksin saat tumputtaa.
Vierailija kirjoitti:
tarjonnasta - nuoret naiset tajusivat, että myymällä pillua pääsee helpolla. Eivät halua kaupan kassalle töihin tai muutenkaan nähdä vaivaa minkään asian eteen. Kotona vaan haarat levällään hyödynnetään miehiä.
Siinä sitten tulevaa vaimomateriaalia.
Ei Suomessa mennä naimisiin. Miehet eivät halua. Sitten vinkuvat.
Itse olen oikeasti täysin normaali työssäkäyvä, normaalipainoinen, kasvoiltani ihan ok, urheilen ja olen liikunnallinen. Kun menen johonkin deittipalveluun, tarjonta minulle on jotain niin käsittämätöntä, että poistin sovelluksen kokonaan.
Olen mielummin ilman ja naiset tottakai kivenkovaan väittää, että vika on meissä miehissä. En tiedä miten saan nuo naiset ymmärtämään, että me olemme aivan tavallisia ihmisiä, ei meidänkään pidä tyytyä ihan mihin tahansa. Suomi on maa jossa nämä asiat on mennyt täysin yli, tarkoittaa sitä että tulemme suurin osa olemaan mielummin yksin vaikka loppuelämän.
Toivottavasti joka ikinen naisvihaaja tässä ketjussa saa kivuliaan kiveskiertymän.
Joillain miehillä on. Sellaista se teidän naisen elämä nyt vain on, että raiskauksen uhka leijuu yllänne päivästä toiseen. Meillä miehillä ei tuota pelkoa ole. Sen takia halusin muistuttaa teitä naisia meidän miesten raiskausvapaasti elämästä 😊 Teillä naisilla on sitten vastapainona mahdollisuus siihen ilmaiseen seksiin, josta sinäkin niin huumassa kirjoittelit ensimmäisessä viestissäsi. Nauttikaa, naiset - niin raiskauksista kuin ilmaisesta seksistäkin 😘