Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksulliset naiset ovat vallanneet Suomen. Mistä näin suuri kysyntä johtuu?

Vierailija
03.12.2025 |

Katsoin että yhdellä tunnetulla sivustolla oli 432 naisen ilmoitus maksullisesta seksistä ja tämäkin vain yksi monista sivustoista. Lisäksi myös deittisovelluksissa, kuten tinderissä osa myy itseään.  Suomessa on siis nykyään hurjasti kysyntää maksulliselle seksille.  Mistäköhän tämä johtuu?

Kommentit (341)

Vierailija
261/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 1500 kappaletta naisten tekemää ilmoitusta on saitilla mistä minä olen hakenut seksiseurani, tarkistettu hetki sitten. Omalla alueella hieman vajaa 10% lisäystä siihen mitä viimeksi katsoin ilmoitusten määrää kuukausi sitten.

Ihanat ilmoitusten naiset 🥰

Oikea suunta! Lisää vain huor_ia Suomeen 💕

Vierailija
262/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo moraalin rapautumisesta ja itsekkyyden ja kovien arvojen lisääntymisestä. 2000-luvulla tästä on tullut hyväksyttävämpää aivan tavallisten miesten keskuudessa. Maksullisia käyttävät suureksi osaksi muut kuin peräkammarin pojat. Menestyneet ja koulutetut, hyvin toimeentulevat, usein myös perheelliset. Miesten tekemillä ulkomaanreissuilla hyvin yleistä. Ei kannata olla kovin sinisilmäinen niiden omien siippojenkaan osalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ukrainan sota päättyy ja itäraja taas aukeaa, niin nähdäänköhän tilanne jossa suomalaisnaiset lähtee joukolla Pietarin kaduille myyntihommiin kuten 90-luvulla venäläiset tuli Suomeen?  Nythän Venäjällä on rahaa taskut täynnä. Suomella ei.

Vierailija
264/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä murkkujen kommentit. Ei kai monikaan ota tosissaan. 

Vihaisen incel-miehen "vitsit" ovat usein totta. Incel todella vihaa naisia. Incel todella halveksii naisia. Incel ei uskalla muuttaa ulkomaille (missä on kauniimpia naisia) koska incel ei pärjää normaalissa yhteiskunnassa. Hyvä jos uskaltaa tulla oman isänsä kellarista ulos. Incel hakee pönkitystä lasinhauraalle egolleen täällä vauvapalstalla. Kun haukkuu naisia ja käyttäytyy kuin psykopaatti, niin saa "kunnioitusta" muilta miehiltä jotka ovat yhtä sairaita kuin incel itse. 

Miltä tuntuu naisena elää jatkuvan raiskauksen pelossa? Montako kertaa sinut on jo korkattu väkisin? Hihih miten surullista elämää tuollainen hihih 😆

Vierailija
265/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 1500 kappaletta naisten tekemää ilmoitusta on saitilla mistä minä olen hakenut seksiseurani, tarkistettu hetki sitten. Omalla alueella hieman vajaa 10% lisäystä siihen mitä viimeksi katsoin ilmoitusten määrää kuukausi sitten.

Ihanat ilmoitusten naiset 🥰

Ja sinä olet ällöttävä ihmisen hyväksikäyttäjä. Oletko miettinyt hetkeäkään mitä olet tekemässä? Käytät ihmistä kulutushyödykkeenä ja tyhjennyspurkkina. Nuo naiset eivät ole ihania muutoin kuin siinä, että ottavat kaltaiseltasi typerykseltä rahat pois.

Luuletko että minua kiinnostaa mitä joku random lehmä minusta ajattelee Vauvapalstalla? Kiviäkään ei voisi kiinnostaa vähempää. MINÄ panen huor_ia joka reikään ja nautin siitä. Ja SINÄ et sille voi mitään.

Huutista rummon kilahdukselle 🤣

Vierailija
266/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teidän pelleilynne on jotenkin niin läpinäkyvää. Ei ole ns. Saaneen miehen habitus tuollainen.

Kun itse kävin h#0rissa, ei olisi tullut mieleenkään kirjoittaa siitä jollekin vauvapalstalle tai kailottaa menemään.

Avaudutteko joka kerran kun vedätte käteen, kerrotte kauan kesti ja mitä pokea tuli katsottua?

Ei siinä, onhan tuollainen teini-ikäisen uroksen uho ilman potentiaalia ihan söpöä. Itsekin joskus ollut seksuaalisesti turhautunut finninaama.

Kannattaa varmaan ne pahimmat paineet päästää talouspaperiin ja jutella sit uudestaan :) 

Vierailija
267/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu nico-petteri 15v.

T. Maksullista seksiä joskus ostanut mies. Eipä tuo ole asia, jolla leuhkitaan. Opit sitten joskus, jos ikinä seksiä saat.

Ihan miten vain, Qashqai-Kalevi. Ja silti minä panen panemistani näitä huor_ia ja sinä valkoritaroit asiasta Vauvapalstalla. 

Vierailija
268/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin panettaa joka päivä se on vähän kuin että joka päivä tulee syätyä eli on nälkä,siis perustarve 😊

Et ole ilmaisesta seksistä kuullut? Surullista😊

Ei ole ilmaista seksiä. Naiset rahastavat pillullaan tavalla tai toisella. Suora rahat pöytään -tapa on halvin.

Joku mies kertoi tuossa aiemmin ikkunaverhoista. Miten ne liittyy siihen onko seksi ilmaista vai ei?

Näiden mielestä joka penni, jonka parisuhteessa joutuisivat pulittamaan, tekee seksistä maksullista. "Miehet on providereit" mut todellisuudessa verhotkin (omaankin) kotiinsa on liikaa :D

Vierailija
269/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo teidän pelleilynne on jotenkin niin läpinäkyvää. Ei ole ns. Saaneen miehen habitus tuollainen.

Kun itse kävin h#0rissa, ei olisi tullut mieleenkään kirjoittaa siitä jollekin vauvapalstalle tai kailottaa menemään.

Avaudutteko joka kerran kun vedätte käteen, kerrotte kauan kesti ja mitä pokea tuli katsottua?

Ei siinä, onhan tuollainen teini-ikäisen uroksen uho ilman potentiaalia ihan söpöä. Itsekin joskus ollut seksuaalisesti turhautunut finninaama.

Kannattaa varmaan ne pahimmat paineet päästää talouspaperiin ja jutella sit uudestaan :) 

Nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä saa sinut tulemaan tänne sivustolle ja juuri tähän ketjuun avautumaan asiasta tuolla tavalla? Voin suoraan myöntää etten pääse jyvälle millainen ajatuskulku on tuollaisen käytöksen taustalla.

Ei siinä, täällä on sana vapaa ja jokainen saa töräyttää juuri sellaista tekstiä kuin mieli tekee. 

Vierailija
270/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera, Nadja, Valentina, Tatjana

Vierailija
271/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei in cel ala noihin hommiin? Ei tarvis elää puutteessa tai jatkaa saippuaa vedellä. Sais ostettua uudet sukatkin reikästen tilalle.

Vierailija
272/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei in cel ala noihin hommiin? Ei tarvis elää puutteessa tai jatkaa saippuaa vedellä. Sais ostettua uudet sukatkin reikästen tilalle.

Ei nää sun sutkautukset nyt kuule oikein lähde. 

Vierailija
273/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Maksullista seksiä joskus ostanut mies. Eipä tuo ole asia, jolla leuhkitaan. Opit sitten joskus, jos ikinä seksiä saat.

Ihan miten vain, Qashqai-Kalevi. Ja silti minä panen panemistani näitä huor_ia ja sinä valkoritaroit asiasta Vauvapalstalla. 

Pusipusi, oon 37v ja ajan eemelillä. Cashcowhin en koske vaikka olisin haudan partaalla, tosin sekin lienee parempi kuin joku sähköskuutti, jolla itse tiktokkaat menemään.

Valkoritarointi ei paljon kiinnosta, usein olen eri mieltä palstamammojen kanssa.

Ja tuollaisen Veetin nielaisisin ykkösellä, ei kannata tulla aukomaan. Tulee peppu kipeäksi ku setä opettaa :) 

Vierailija
274/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusipusi, oon 37v ja ajan eemelillä. Cashcowhin en koske vaikka olisin haudan partaalla, tosin sekin lienee parempi kuin joku sähköskuutti, jolla itse tiktokkaat menemään.

Valkoritarointi ei paljon kiinnosta, usein olen eri mieltä palstamammojen kanssa.

Ja tuollaisen Veetin nielaisisin ykkösellä, ei kannata tulla aukomaan. Tulee peppu kipeäksi ku setä opettaa :) 

Ja likainen hinttihän sieltä paljastui. Heti persereijät mielessä, olisi pitänyt arvata.

Kys

Vierailija
275/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä saa sinut tulemaan tänne sivustolle ja juuri tähän ketjuun avautumaan asiasta tuolla tavalla? Voin suoraan myöntää etten pääse jyvälle millainen ajatuskulku on tuollaisen käytöksen taustalla.

Ei siinä, täällä on sana vapaa ja jokainen saa töräyttää juuri sellaista tekstiä kuin mieli tekee"

No, parsakaalitukat on sellaisia, että ne haluaa joskus avarin, että oppii olemaan. Terveisiä sinne Kampin Lidlin edustalle vaan, joskus tosielämässäkin näin :D

Itsekin sain joskus runtua ja opin olemaan, sellaisia ne pojat on.

Vierailija
276/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja likainen hinttihän sieltä paljastui. Heti persereijät mielessä, olisi pitän

Saan sekä kullia että pillua, itkettääkö inceliä :D

Vikise vielä vähän lisää ni tää bi top kouluttaa susta sellaisen bottom puppelipojan että Tuure Boelius näyttää Arnold Schwarzeneggeriltä siihen verrattuna.

Vierailija
277/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä saa sinut tulemaan tänne sivustolle ja juuri tähän ketjuun avautumaan asiasta tuolla tavalla? Voin suoraan myöntää etten pääse jyvälle millainen ajatuskulku on tuollaisen käytöksen taustalla.

Ei siinä, täällä on sana vapaa ja jokainen saa töräyttää juuri sellaista tekstiä kuin mieli tekee"

No, parsakaalitukat on sellaisia, että ne haluaa joskus avarin, että oppii olemaan. Terveisiä sinne Kampin Lidlin edustalle vaan, joskus tosielämässäkin näin :D

Itsekin sain joskus runtua ja opin olemaan, sellaisia ne pojat on.

Ajattelen samoin naisista, niillekin pitää välillä opettaa kuka käskee ja lyödä avarilla päin naamaa. Oppiipahan, huo_rat saatana. Olet varmasti samaa mieltä väkivallan käytöstä aliarvostettuna ongelmanratkaisukeinona?

Vierailija
278/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäköhän vois johtua . Miehilläkin on seksuaalisia tarpeita . Normi miehet ei saa seksiä muuten niin kaupalliset ainut vaihtoehto . 

Harmi vain, että miehet eivät tajua, että sillä tekevät pitkällä tähtäimellä hallaa itselleen. Jos vaikka vuoden ajan kieltäytyisivät maksullisesta seksistä, niin naiset joutuvat enemmän pariutumaan miesten kanssa, ja näin miehet saisivat ilmaista seksiä.

Niin aviovaimothan ovat isoimpia maksullisia naisia. Moni näyttelee seksipetoa papin aameneen saakka. 

Vierailija
279/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on suomimiehen taso? Miten tällainen oksennus saa olla täällä, kun ihan asiallisiakin ketjuja poistetaan. Taitaa olla alan miehet valvomassa.

Vierailija
280/341 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sekä kullia että pillua, itkettääkö inceliä :D

Vikise vielä vähän lisää ni tää bi top kouluttaa susta sellaisen bottom puppelipojan että Tuure Boelius näyttää Arnold Schwarzeneggeriltä siihen verrattuna.

Koita nyt ensin päättää olenko inceli vai saanko minä sitä pillua huo_rilta. Tule sitten sen jälkeen itkemään lisää.