Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat aina paprikaa?

Vierailija
03.12.2025 |

Tekevät voileipiä jossa Oltermannia ja paprikasiivu päällä😆

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaaas ala jo vetää v----tuun täältä. 

Vierailija
22/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että miten saavat varastettua sen Oltermannin kun ei tarvitse ostaa muuta kun paprikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aiheeseen mielipidettä.

Vierailija
24/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen oltermannin ostajia. Mautonta kumia ja epäkäytännöllinen pyöreä muoto.

Vierailija
25/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä, ei ki muiden leivänpäälliset.

Vierailija
26/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi paprika ja oltermanni on ap:lle pakkomielle sen verran usein näkyy aloituksia aiheesta.

Vierailija
27/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! 😱 Mä laitan ruokaan sitä.

Minäkin, keittoihin, tulisiin spagetti tai muihin lihasooseihin, makkarakeitto,,,johon muuten par rkl kotisinappia . jauhelihakiettoon.

jokainen leipäpala raikastuu, jopa pelkkä  voideltu ruisleipä paprikalla tekee siitä hyvää. niin yliveto leivällä, olkoon phjalla ei mitään, saati metwursti, mitä vaan juustoa,leiikkelettä.  miks muka just se oltermanni--- sanopa--- taitaa olla sun toive,mutta et saa,onko paprika just nyt kallista -nälkä sulla. Olet sama joka ennenkin pähkäillyt samaa. Oletko noin tylsistynyt,että keksimällä keksit sun vanhoja ööö pööö pohdintojas.

Vierailija
28/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on marsuja. Marsun elimistö ei itse pysty tuottamaan c-vitamiinia. Paprikoissa on runsaasti c-vitamiinia, joten on varsin mainio ruoka marsuille. Minulla on marsuja. Minä ostan paljon paprikaa. Itse en pidä niistä. Närästää. 

Vierailija
29/29 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan hirveesti, mietin joka päivä niitä ihmisiä, jotka ostavat aina paprikaa. En ole vielä tullut mihinkään tulokseen, että mitä heistä oikein ajattelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän