Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat aina paprikaa?
Tekevät voileipiä jossa Oltermannia ja paprikasiivu päällä😆
Kommentit (29)
Ihmettelen että miten saavat varastettua sen Oltermannin kun ei tarvitse ostaa muuta kun paprikaa.
Minulla ei ole aiheeseen mielipidettä.
Enemmän ihmettelen oltermannin ostajia. Mautonta kumia ja epäkäytännöllinen pyöreä muoto.
En mitään mieltä, ei ki muiden leivänpäälliset.
Ihmettelen miksi paprika ja oltermanni on ap:lle pakkomielle sen verran usein näkyy aloituksia aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Oho! 😱 Mä laitan ruokaan sitä.
Minäkin, keittoihin, tulisiin spagetti tai muihin lihasooseihin, makkarakeitto,,,johon muuten par rkl kotisinappia . jauhelihakiettoon.
jokainen leipäpala raikastuu, jopa pelkkä voideltu ruisleipä paprikalla tekee siitä hyvää. niin yliveto leivällä, olkoon phjalla ei mitään, saati metwursti, mitä vaan juustoa,leiikkelettä. miks muka just se oltermanni--- sanopa--- taitaa olla sun toive,mutta et saa,onko paprika just nyt kallista -nälkä sulla. Olet sama joka ennenkin pähkäillyt samaa. Oletko noin tylsistynyt,että keksimällä keksit sun vanhoja ööö pööö pohdintojas.
Ehkä heillä on marsuja. Marsun elimistö ei itse pysty tuottamaan c-vitamiinia. Paprikoissa on runsaasti c-vitamiinia, joten on varsin mainio ruoka marsuille. Minulla on marsuja. Minä ostan paljon paprikaa. Itse en pidä niistä. Närästää.
Kiinnostaa ihan hirveesti, mietin joka päivä niitä ihmisiä, jotka ostavat aina paprikaa. En ole vielä tullut mihinkään tulokseen, että mitä heistä oikein ajattelen.
taaaas ala jo vetää v----tuun täältä.