Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata mennä väsyneenä kauppaan. Aikamoista sekoilua taas kassalla. ;-D

Vierailija
03.12.2025 |

Just kun kassa oli saanut otettua hinnan tuotteista  muistinkin, että "ainiin, muutama juttu unohtui" ja kassa onneksi sanoi, että "ei hätää, kerkiät vielä hakemaan". Sitten vaan pikajuoksua kaupan toiseen päähän hakemaan unohtineet tuotteet. Enpä ollu muistanu kaikkia tuotteita laittaa listaan, vaikka vielä illalla oli mielessä. 

Sitten kun yritän maksaa kortilla, "piip...maksu epäonnistui". "Oho, mulla on uus kortti, kokeillaanpas vanhaa korttia, jos se toimis. "Piip...maksu epäonnistui". "Ohhoh, mitäs nyt." 

Sitten kassa vaan, että "ei mitään. Mie voin keskeyttää tän ostotapahtuman ja ottaa välillä seuraavan asiakkaan". Onneksi takana ei ollut kuin joku vanha pappa, joka jaksoi onneksi odottaa. 

No siinä mä sit sain ränkättyä tilin auki ja tarkistettua, että onko tilillä rahaa. No eipäs ollut. Sitten äkkiä vaan siirto säöstötililtä käyttötilille ja uus yritys. "No nyt pitäs toimia..." "Piip...maksu hyväksytty". Ja sitten ostokset kassiin ja kotiin.  Jess! Selvisinpäs tästäkin kauppareissusta. 

Toisella kerralla mulla kävi niinkin kassalla, että just siinä kun nostin jogurttipikareita kassahihnalle, yksi pikari osui siihen kassan reunaan ja levähti lattialle. Sanoin, että "voi ei yksi jogurtti tippui lattialle". Myyjä oli vaan, että "ei mitään, voit hakea uuden tilalle, mä siivoon tän sotkun". 

Sit ku tulin uuden jogurtin kanssa takaisin, myyjä oli nostanu osan kassan alla myytävistä kangaskasseista syrjään, kun niihinkin oli roiskunut jogurttia. Mä olin, että "Voi ei! Ai kamala! En kai mä joudu näitäkin korvaamaan?" Myyjä vaän, että"ei jätiä mitiä, tämmöstä sattuu, vahinkohan se oli". Sit mulla kauhee selitys, että "voi ei anteeksi. Aina mulle sattuu tämmöstä ku väsyneenä tuun kauppaan". 

Monesti tämmöstä sähläystä sattuu just silloin kun käyn väsyneenä kaupassa. Ja yleensä se on aamulla sen jälkeen kun oon saanu vietyä lapsen päiväkotiin.  Onneksi silloin ei oo ollu kamalaa ruuhkaa. 

Sanokaa, että muillekin on käynyt samanlaista sekoilua väsyneenä? 🙈

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä 

Vierailija
2/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa ei käy aika pitkäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Ja ihania myyjiä.

Vierailija
4/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, mutta voin vaan kuvitella miten ärsyttävää työntekijöille, kun jo tuollaisen takana jonossa alkaa ohimolla suoni sykkiä... Btw, mulla väsymys esiintyy ärtymyksenä :) tuli varmaan ilmi

Vierailija
5/5 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa rahalla niin jää se korttisekoilu pois! Kiva odotella seuraavana asiakkaana kun eka kortti ei toimi eikä sitte toinenkaan ja sitte siirrellään rahaa tai soitetaan Äidille että laita rahaa. Raha on keksitty, sitä on helppo ja nopea käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi