Naisia ei vain kiinnosta tavallinen mies
Niin se vain on nykyää. Ajat muuttunu. Nuorempana kelpas. Naiset mahdottoman nirsoja
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
no mitäs nää kaikki miehet on, joiden kanssa naimisissa ollaat kuin ihan tavallisia miehiä. Ja niiksi tavallisiksi miehiksi muuttuu kaikki 'unelmien prinssit' joiden kanssa nyt osa seurustelee. Nääs, kun mitään muuta ei ole olemassakaan kuin niitä tavallisia naisia sekä miehiä.
Se kaupungin komein ja menestyneinkin on ihan tavallinen, vaikka jonkun silmissä loistaisikin jonain timanttina.Monelle tuo tuottaa suunnattoman pettymyksen, kun ei mielikuvat vastaa todellisuutta. Kerta toisensa jälkeen vain katkera pettymys, oli sitten kyseessä kumman tahansa sukupuolen kokemana omien utopisten kuvitelmien romahtaminen.
Itselläni on ihan tavallinen mies, ja tavallisena naisena ollut tyytyväin jo yli 40 vuotta.
terveisin se kaupungin kaunein ja ihailluin pari, joka ei itseämme koskaan minään erityisenä pidetty, vaan ihan tavallisina, mutta muut asetti jollekin jalustalle.
Ihmiset jäävät jumiin parisuhteeseen. Jos parisuhteessa oleva nainen tapaisi puolisonsa vanhemmalla iällä ensi kertaa, niin tuskin mies kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provoilua vai onko aloittaja oikeasti vähäjärkinen?
Ei ole provoilua.
Allu on myös lähettänyt tänne kuvansa ja puhelinnumeronsa :D
Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provoilua vai onko aloittaja oikeasti vähäjärkinen?
Ei ole provoilua.
Oikeasti?
Totta on ja muistaakseni joku palstalta soitti Allulle ja he keskustelivat jostain.
Ei kiinnosta koska muutenhan tässä jokainen tavis mies olisi parisuhteessa naisen kanssa. Jokainen voi pyytää tavis naisia treffeille niin näette miten ne antaa teille pakit. Minä henkilökohtaisesti olen pyytänyt satoja naisia treffeille eikä kukaan lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Viittaat varmaankin niihin kauniisiin ja upeisiin huippunaisiin?
Mä olen käynyt viime vuosien aikana treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Entäs se 1/3? Olet kaikkien heidän kanssa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta koska muutenhan tässä jokainen tavis mies olisi parisuhteessa naisen kanssa. Jokainen voi pyytää tavis naisia treffeille niin näette miten ne antaa teille pakit. Minä henkilökohtaisesti olen pyytänyt satoja naisia treffeille eikä kukaan lähtenyt.
Nainen tuntee romanttista kipinää vain 2-3 mieheen kymmenestä tuhannesta eli aika harvaan mieheen.
Ei ole provoilua.