Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ei vain kiinnosta tavallinen mies

Vierailija
03.12.2025 |

Niin se vain on nykyää. Ajat muuttunu. Nuorempana kelpas. Naiset mahdottoman nirsoja

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Minua on kiinnostanut jo lähes 40 vuotta yksi tavallinen mies, aviomieheni. 

Vierailija
182/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on se että miehiä ei kiinnosta tavallinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE OLI SIINÄ. TAVALLISET MIEHET ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO. VAIN JÄNNÄMIEHET SAA ENÄÄ PILLUA. AP, ELI JOKU SÄÄLITTÄVÄ RUNKKARI SANOI NÄIN NIIN SE ON TOTUUS. KAIKKI KIINNI, VIIMEINEN SAMMUTTAA VALOT.

Niin se on, ei totuutta voi muuttaa. Runkkari AP julisti totuuden, siihen on mukauduttava.

Vierailija
184/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa. Minua on kiinnostanut jo lähes 40 vuotta yksi tavallinen mies, aviomieheni. 

Väärin. Et saa haluta häntä, vaan jännämiehiä. Tai sitten olet ilman.

Vierailija
185/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä todellakaan kiinnosta, vain älyllisesti ja moraalisesti huiput kiinnostaa. Pitää myös miellyttää silmää ja olla hyvä taloudellinen tilanne. Ei mitään suuria taakkoja kuten mt-haasteita tai holismia. 

Vierailija
186/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä todellakaan kiinnosta, vain älyllisesti ja moraalisesti huiput kiinnostaa. Pitää myös miellyttää silmää ja olla hyvä taloudellinen tilanne. Ei mitään suuria taakkoja kuten mt-haasteita tai holismia. 

Älä viitsi. Kuitenkin haaveilet siitä isomunaisesta jännämiehestä. Kunnon parrua haluat kuitenkin

Vierailija
187/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus on se että miehiä ei kiinnosta tavallinen nainen. 

Nykypäivän tavallinen nainen ei ole sama asia kuin entispäivän tavallinen nainen. Käytännössä nykypäivän kärkitason naiset ovat entisajan tavallisen naisen tasoa.

Esimerkiksi:

- hoikka kroppa

- mukava luonne

- uskollinen ja valmis sitoutumaan, jo nuorena vaikkei olisi vielä kiire hankkia lapsia

- ei pitkää listaa pelimieskokemuksista ja epämääräisistä k*sipäisistä mutta oh niin ihanan itsevarmoista miehistä

- ei jatkuvaa materian vaatimista tai "kunpa meillä olisi"-haaveilua

- elämä ei pyöri sen yhden ulkomaanmatkan ympärillä

- mökille voi lähteä vaikkei siellä olisi kaikkia kaupunkiasunnon mukavuuksia

- rahaa on säästössä, miehestä ei odoteta taloudellista pelastajaa sen jälkeen kun elämä on ollut tässä ja nyt vuokralla kaupungin keskustassa

- ei jatkuvaa tuuliviirimäistä elämänvaihemuutosta

- ei tekopyhää vihervasemmistolaisuutta (lennellään ulkomaille ja haaveillaan korkeasta elintasosta, vaikka ollaan muka luonnonsuojelijoita ja niin solidaarisia köyhille)

Ennen tämä oli perusoletus. Nyt neula heinäsuovassa.

Vierailija
188/190 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vara valita jännämies 🥰 Pitäkää te muut ne tavikset aivan vapaasti. 

Ainoo vaan, ettei ne jänniksetkään huoli mitään tavisnaisia, se unohtuu aina näissä keskusteluissa. 

Terveisin, pärränainen

Vierailija
189/190 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mitään ihanempaa kuin tavallinen mies. Näen niin paljon tavallisia ihania miehiä joka paikassa että harmittaa oikein olla varattu. Suomalaiset miehet on pääsääntöisesti tosi ihania, sympaattisia, turvallisia, hauskoja, siistejä, arvostavia. Toi on mun määritelmä tavalliselle miehelle. 

Vierailija
190/190 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois tulla suoraa päin näköä sanomaan miksen kelpaa?

KOSKA OLET YKSINKERTAINEN, JANKUTTAVA, KALJAMAHAINEN, VELKAANTUNUT, AGRESSIIVINEN, ALKOHOLIONGELMAINEN MAMMAPALSTALLA ULISEVA POHJASAKKAINCELI. Seksuaalisesti kokematon, valehtelet, et harrasta, et lue, et osaa keskustella, hygienia on todella huono, pippeli pieni (olet kertonut meille sen) vihaat naisia, unelmoit missinaisesta vaikka ulisetkin ns. tavispullukoista. SIKSI et kelpaa. En koskisi sinuun Allu vaikka maksettaisi miljoona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi