Miksi niin moni nainen käyttää ihonhoitotuotteita ja kasvojenhoitotuotteita, mutta näyttää silti rumalta?
Turhaan menee vaan rahaa hukkaan, kun pärjäisi ilman niitäkin varsin hyvin.
Kommentit (31)
ei muuta luustoa-kasvojen mallia, mutta kiva, että iho on hyvä ja ikäistään nuorempi, ikääntyminen pysähtynyt, vähintään hidastunut. se iho siis.
toki jos röökaat, kumoutuu vaikutus, myös ruoka jne. kyllä on hyötyä, huippuseerumit mm.
Ei kaikki huolehdikaan. Someen kuvataan itseään aamulla eiliset meikit naamassa 🤡👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kauneusleikkaus. Niillä puhdistetaan iho ja hoidetaan ihoa.
Eikö vesi muka riitä puhdistemiseen? En ole koskaan käyttänyt mitään kemikaaleja. N44
Ei riitä jos käyttää meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei käytä. Tällä palstallakin kehuskellaan sillä, että kasvot pestään pelkällä vedellä tai hiuksista valuvalla shampoolla.
Niin. Täällä ei käytetä.
Yleisesti ottaen käytetään, ja ainakin vähän laittaudutaan. Miehetkin tykkäävät.
Sitten silmitön viha Jalotiinaa, Sieppiä jne. kohtaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kuiva couperosa iho. Käytän ihonhoitotuotteita ettei naama olisi ihan tomaatinpunainen, polttelisi eikä kiristäisi kuivuudesta. En oleta ihonhoidon varsinaisesti kaunistavan vaan hoitavan ihon tarpeita. Kaunistautumiseen käytetätän sitten meikkejä.
Näinpä. Ja tuokin on monen ikääntyneen jurnu-ukon mielestä turhamaisuutta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan että ne kauneudenhoitotuotteet on vaan markkinointia ja humpuukia, missä luvataan kuuta taivaalta. Mutta kivahan se on ostaa unelmia jos kerta rahaa on 🤷🏻
Mutsi käyttää yövoiteita, hinta yli 100e.
Sen sisko ei mitään.
Ero kuin yöllä ja päivällä.
Kyllä ne vaikuttavat.
Totta, samalta näyttää käytti mitä voidetta tahansa. Rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen itsekin. En käytä mitään ihonhoitotuotteita, ja multa kysyttiin ravintolassa papereita vaikka olen jo 40 😂
Taaas siloposkinen ja hoikka? palstamamma..katukuvassa näitä ei koskaan näy ?!
Miehet ovat useimmiten niin susirumia että siinä ei voiteet auta, siksi he eivät niitä käytäkään.
Kannattaa ostaa vaan mieto pesuneste, joka maksaa noin 7€/l. Ei niitä 100€/l! Samoin kasvoille vaikka joku isompi purkki, joka käy myös käsivoiteeksi tai vartalovoiteeksi. Tai perusvoidetta pieni tuubi, joka maksaa pari euroa.
Olen kokeillut Vichyt, apteekkituotteet, K-beauty tuotteet, ihan kaikkea eikä mikään niistä vaikuttanut ihoni ulkonäköön tai tehnyt siitä yhtään sen terveemmän tuntuista kuin normaali kosteusvoide. Kaikki retinolit ja salisyylihapot vaan herkistävät ihoa. Ei tarvitse ylimääräisiä kemikaaleja.
Minulla ei ainakaan riitä pelkkä vesi, minulla on rasvoittuva kasvojen iho mutta hei, hyvä sinulle jos et ole tarvinnut mitään kemikaaleja ihonhoidossasi.