Lasse Lehtonen on nyt samanaikaisesti työmatkalla ja sairauslomalla Brysselissä. Miten mahdollista?
Aloitti työmatkana mutta päätyikin lomalle? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011664236.html
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mahtoi sujua Yli-Viikarin kesätyö museo-oppaana? Hänen ylimielisyytensä taipui sentään lähteä suorittaviin töihin, mutta Lehtosta ei tulla näkemään terveyskeskuslääkärinä. (Kerätty eläke tosin on jo niin hyvä, ettei tarvitse edes teoriassa.)
Lehtonen on tehnyt myös terveyskeskuslääkärin töitä sekä ottanut yleislääkärinä asiakkaita vastaan lääkäriasemalla sivutyönään viime vuosinakin.
Mainitkaa yksi kokoomuslainen, joka hoitaa työnsä hyvin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täämä iva vain siksi että on älykäs (?) eikä mielistele niitä joita pitäisi mielistellä. Missä on virkavirheet, työvirheet, vahingolliset päätökset?
Matkalippu hävisi, matkatavarat hävisivät, mies on itse hävinnyt muutamaan kertaan, järkevä kommentointi on hävinnyt totaalisesti työtehosta puhumattakaan. Ei siinä enää ivaa tarvita. Kyllä nyt menee mies vaihtoon, eväät on syöty ja saappaat oli liian isot.
Presidentti Stubb ainakin hoitaa hommansa erinomaisen hyvin. (Joku pyysi mainitsemaan sellaisen kokoomuslaisen.)
Kaikki on mahdollista sanoo mentorini.
Henkilö on IL: mukaan sairastunut vakavasti.Tuotu ambulanssilennolla Suomeen, ei ambulanssilentoa lennetä jos henkilö ei ole vakavasti sairas. Eli lopettaisin irvimisen. On ollut menestynyt ja koulutetttu ihminen joka tapauksessa ja sehän se kateutta jaksaa herättää. Olen itse menettänyt oman läheiseni mm aivokasvaimelle. Oli aiemmin perusterve mutta alkoi käyttäytymään oudosti, kunnes sitten ensimmäisen kouristuskohtauksen myötä aivokasvain löytyi eli sen jälkeen enää 1,5v. Eli ei kaikki outo käyttäytyminen ole kännäilystä tai muuten vaan sekoilusta johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on IL: mukaan sairastunut vakavasti.Tuotu ambulanssilennolla Suomeen, ei ambulanssilentoa lennetä jos henkilö ei ole vakavasti sairas. Eli lopettaisin irvimisen. On ollut menestynyt ja koulutetttu ihminen joka tapauksessa ja sehän se kateutta jaksaa herättää. Olen itse menettänyt oman läheiseni mm aivokasvaimelle. Oli aiemmin perusterve mutta alkoi käyttäytymään oudosti, kunnes sitten ensimmäisen kouristuskohtauksen myötä aivokasvain löytyi eli sen jälkeen enää 1,5v. Eli ei kaikki outo käyttäytyminen ole kännäilystä tai muuten vaan sekoilusta johtuvaa.
Uskoisin että aivoinfarkti tai vastaava. Mitä tulee armoon ja sääliin sitä kannattaa kysyä antaako nämä lehtoset ja hänen puoleensa armoa tai myötätuntoa muille. Ei anna, joten turha sitä on heidänkään ruinata. Näillä mennään nykypäivänä. Olisi kannattanut itse miettiä mitä paskaa kylvää, koska sitä lopulta itse niittää. Toipumista Lehtoselle vaan.
Sairaslomalla voi tehdä töitä. Ja ehkä henkilöllä ei ole sairaudentuntoa ja siksi lähtee hoitamaan tärkeää työkeikkaa.
Mikäköhän hänelle tullut että tarvitsee ambulanssi lennon ja noin pitkä s loma?
Kaikki täämä iva vain siksi että on älykäs (?) eikä mielistele niitä joita pitäisi mielistellä. Missä on virkavirheet, työvirheet, vahingolliset päätökset?