Muita kolmattaan odottavia?
Moi,
Viikkoja 11+6 ja tunnen muka jo liikkeita toisinaan aivan alavatsassa, nivusten seudulla. Onko mahdollista?
Mites teidän painot? Mulla on tullut jo yli 3 kiloa lisää.
Kommentit (5)
Elikäs tuolla KOTILOISSA kirjoittelevat odottavat kaikki kolmatta lastaan, tai osa onkin vauvansa jo saanut :) Siellä siis eri vaiheessa olevia.. Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!
PikkuPilu ja pikkukolmonen rv 31+5
Liikkeiden tunteminen noin aikaisessa vaiheessa on harvinaista, mutta ei kai mahdotontakaan. Minä tunsin ensimmäisiä liikkeitä varmaksi siinä 15 kieppeillä. Voi olla, että sitä aikaisemmat tuntemukset olivat vauvan liikkeitä, mutta ihan varma en voi olla.
Nyt on viikkoja tasan 21 ja kiloja on tullut 10... Ihan samassa vauhdissa ollaan siis kuin kahden ensimmäisenkin kanssa :-))). Noooh, läskihän on sulavaa materiaalia *heh*
Sasusasu:
Moi,Viikkoja 11+6 ja tunnen muka jo liikkeita toisinaan aivan alavatsassa, nivusten seudulla. Onko mahdollista?
Mites teidän painot? Mulla on tullut jo yli 3 kiloa lisää.
ja liikkeitä tunsin varmaan 17+ viikoilla, mulla on kyllä istukka edessä joten voi vaimentaa niitä, ja painoa ei ole tullut kiloakaan lisää
kuumetta rv 32+4
Odotan kolmatta viikoilla 36 ja risat. Tunsin " liikkeitä" jo ennen np-ultraa. Ne eivät olleet kunnollisia liikkeitä vaan jännää " möyrintää" . Tunsin nämä selkeästi iltaisin kun rauhoituin illlalla sänkyyn. Varsinaiset liikkeet tunsin aika myöhään, oisko ollu lähempänä rv 20. En tiedä sitten mistä johtui tuo " möyrinnän" tunteminen, koska tunsin sen myös selkeesti np-ultrassakin ja samalla näkyi vauvan liikkeet.
Vanttu
Odotan neljättä.. Raskausviikolla 12 olin lähes varma, että tunsin liikkeitä.. Mutta se ei periaatteessa ole mahdollista.. Kunnes ultrassa huomattiin, että olenkin jo pidemmällä raskaudessa.. Joten liikkeitä ne oli, mutta olin oikeasti viikolla 15-16.. Oletko itse varma raskauden kestosta?