Mitä teen kun palohälytin piipittää aina kun tulen suihkusta?
Heti kun avaan suihkun oven niin se piipitys alkaa. Oonko sitten niin hotti että se menettää itsekontrollinsa, vai mikä on juttu?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Taas taloyhtiön hallituksen jäsen/jäsenet laittanut rahat taskuunsa. Ostanut bulkkikamaa mutta väärentänyt kuitit että on ostanut kalliilla. Näitä paljastuu aina vain enemmän vähän joka hankinnasta.
Joopa joo 🙄
Usko tai älä, hyödyllistä ja vastuullista toimintaa
Mitä hyötyä olisi hälyttimestä joka ei hälytä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda tilalle sellainen joka ei reagoi vesihöyryyn, savuhälyttimiä on ainakin kahdenlaisia KVG. !
Asun kerrostalossa ja ne itse kävi tuon asentamassa tänne ilman minun lupaa, minulla ei ennen sitä edes ollut mitään piipittäjää. Miten sen saa irti? Olen vähän uusavuton.
"Ilman minun lupaa". Ai niinkö? Mutta kyseessä nykymääräysten mukainen toimenpide. Aunnoissa kuuluuolla palovaroitin.
Itse taloyhtiön hallituksessa. Pian muutto hyvinvoivien alueelle Espooseen, kunhan on lapioitu rahaa taskuun tarpeeksi.
Ei kaikissa kylppäreissä ole ikkunaa. Omakin on eteisen kupeessa ja jos tuo taloyhtiön hälytin on herkkä vesihöyrylle niin taatusti tulee sama ongelma. Ei vaan taida olla.