Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun palohälytin piipittää aina kun tulen suihkusta?

Vierailija
02.12.2025 |

Heti kun avaan suihkun oven niin se piipitys alkaa. Oonko sitten niin hotti että se menettää itsekontrollinsa, vai mikä on juttu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttua voisi jähytellä avaamaa ikkunan ennen kuin avaat oven..? Samallahan paikatkin hieman kuivahtaisi. 

Ei kaikissa kylppäreissä ole ikkunaa. Omakin on eteisen kupeessa ja jos tuo taloyhtiön hälytin on herkkä vesihöyrylle niin taatusti tulee sama ongelma. Ei vaan taida olla. 

Vierailija
42/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas taloyhtiön hallituksen jäsen/jäsenet laittanut rahat taskuunsa. Ostanut bulkkikamaa mutta väärentänyt kuitit että on ostanut kalliilla. Näitä paljastuu aina vain enemmän vähän joka hankinnasta.

Joopa joo 🙄 

Usko tai älä, hyödyllistä  ja vastuullista toimintaa 

Mitä hyötyä olisi hälyttimestä joka ei hälytä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda tilalle sellainen joka ei reagoi vesihöyryyn, savuhälyttimiä on ainakin kahdenlaisia KVG. !

Asun kerrostalossa ja ne itse kävi tuon asentamassa tänne ilman minun lupaa, minulla ei ennen sitä edes ollut mitään piipittäjää. Miten sen saa irti? Olen vähän uusavuton.

"Ilman minun lupaa". Ai niinkö? Mutta kyseessä nykymääräysten mukainen toimenpide. Aunnoissa kuuluuolla palovaroitin.

Vierailija
44/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taloyhtiön hallituksessa. Pian muutto hyvinvoivien alueelle Espooseen, kunhan on lapioitu rahaa taskuun tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä