Deittinainen kysyy ikää, kuinka paljon voi "pyöristää" ikää alaspäin ettei jää kiinni? Jos on nuorekas ja vireä farmarikundi
Kommentit (31)
Sano, että olet 55, mutta alapääsi luulee, että olet vasta 25. Sitähän sä haet sillä valehtelullasi; viriilimpää vaikutelmaa. 🤣
Olen 40 v, mutta menen 30 v miehestä. Viime viikolla juuri treffit 18-vuotiaan tytön kanssa. :D Kutsui minua daddyksi, luullen minua 30-vuotiaaksi. Mitäköhän ajattelisi jos olisi tiennyt todellisen ikäni? No kulli joka tapauksessa kelpasi.
Puhetyylisi ja käytöksesi paljastavat sinut jo ennen pyöristelyä.
Jos parisuhteen haluat niin älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 v, mutta menen 30 v miehestä. Viime viikolla juuri treffit 18-vuotiaan tytön kanssa. :D Kutsui minua daddyksi, luullen minua 30-vuotiaaksi. Mitäköhän ajattelisi jos olisi tiennyt todellisen ikäni? No kulli joka tapauksessa kelpasi.
Onnistuit iskemään sen epätoivoisen, ylensyöneen huonoihoisen tatskatun amistytön. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhteen haluat niin älä valehtele.
18 vuotiaan kanssa?
Vedä paidan alta roikkuva kaljamaha kuormaliinoilla hartioiden yli.
Miksi tuommoiseen pitäisi edes vastata, koska et selvästikään ole mitään suhdetta vakavasti edes hakemassa. Pyöristelysihän tulisi ilmi, kun muutatte yhteen tai avioidutte, mutta semmoinen ei selvästikään siis ole haaveenasi, kun kerran pyöristelet ikääsi.