Deittinainen kysyy ikää, kuinka paljon voi "pyöristää" ikää alaspäin ettei jää kiinni? Jos on nuorekas ja vireä farmarikundi
Kommentit (27)
Siis sulla on farmariauto? Vai oletko maanviljelijä?
Järkeä ei sitten löydy edes finninaamaisen teinipojan vertaa.
-20 vuotta vielä on ihan ok. -10 vuotta on normaalia.
Kaikesta jäät kuitenkin kiinni. Ja mitä enemmän pyöristelet, sitä enemmän saa deittinainenkin liioitella ja vähätellä.
Vierailija kirjoitti:
-20 vuotta vielä on ihan ok. -10 vuotta on normaalia.
Jos menee vielä kolmevutosesta niin mikäs siinä
Pesää halutessa niin paljon kuin tekee mieli.. jos suhdetta vastaus on ei yhtään..
Trolli alotus mutta ihmettelen miten psk aloituksia vääntää.. taitaa olla joku teini poika.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta jäät kuitenkin kiinni. Ja mitä enemmän pyöristelet, sitä enemmän saa deittinainenkin liioitella ja vähätellä.
Jos kerran näkee miten sitä jäisi kiinni?
Valepukki se kaakattaa.
Rehellisyys maan perii.
Itse olen arvioinut ikävähennyksen erektiokulmasta. Jos teppo ottaa kiinni napaan, voi vähentää 10 vuotta. Jos sojottaa suoraan sivuun voi vähentää vuoden. Muut kulmat siltä väliltä.
M60 - 10v
Sinun pitää hankkia väärennetyt henkkarit, jos olet ikävästi nuoremman näköinen. Näytät niitä naiselle, jos hän kysyy ikääsi.
Ei yhtään eikä tarvitsekaan. Vanhat papat ei kiinnosta, ei nuoret naiset ole sokeita. Sinulla ehkä ikänäkö jo vaivaa, kun ei peilikuvaa näe selvästi?
Mikä M55+? Oletko nytkin jo pyöristänyt ikää, onko se 55 v, 60 v vai 65 v?
Soppiiko näin seniilien vanhusten ketjussa kyssyy, jotta mikä rahkuli tahi vatkuli eläkelääselle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä M55+? Oletko nytkin jo pyöristänyt ikää, onko se 55 v, 60 v vai 65 v?
Olen 68. Kaksi jalkaa on jo haudassa, yksi siinä reunalla.
Farmariasu, tennarit, työistuva paita, kaikki löytyy