Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hitosta tiedätte, jos joku mies katsoo teitä sillä silmällä?

Vierailija
20.04.2007 |

:D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku mies suoraan sanoen tuijottaa..

Vierailija
2/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on suupielissä pientä hymynkaretta. Joskus hymy voi ulottua korviin asti, ja silloin silmät suorastaan loistavat.

Katse on viipyilevä, toisinaan mies jopa rauhoittuu, pysähtyy katsomaan naista. Katse harhailee välillä muuallakin kuin silmissä, mies mittailee vaivihkaa (tai jotkut hyvinkin suoraan) naisen kroppaa, rintoja jne. Jos miehen katseeseen vastaa hienoisella hymyllä tai vaikka kulmankohotuksella, mies joko mene hämilleen tai katsoo takaisin entistä säkenöivämmin.

Tässäpä muutamia juttuja... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneekohan sitten siitä, että kukaan ei ole katsonut niin, höh. Ehkä joskus nuorempana kapakassa huomasin suoran tuijotuksen, yleensä nämä tollottajat kännissä joten eipä oikein imarrellut.

Haluaisin minäkin tietää, että mistä sen tietää. Yleensäkin jos katson miehiä suoraan silmiin niin aika moni kääntää hetken päästä katseensa pois.

Vierailija
4/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluaisin minäkin tietää, että mistä sen tietää. Yleensäkin jos katson miehiä suoraan silmiin niin aika moni kääntää hetken päästä katseensa pois.

ettei kulttuurissamme ole sopivaa yleensä tuijottamalla tuijottaa muita ihmisiä. Sillä silmällä katsominenkin siis tapahtuu usein aika vaivihkaa... tilanteet tulevat ja menevät nopeasti, ne ovat kuin pieniä aavistuksia...

Mutta jos haluat joskus testata asiaa, niin otapa käyttöön pieni, kaino hymynpoikanen ja katso miestä hellästi silmiin. Huomaatko eroa siihen, että katsoisit häntä ihan tavallisesti? En nyt tietenkään suosittele tekemään tätä ihan kenelle vain, mutta jos tunnet jonkun turvallisen ja " harmittoman" koekaniinin, niin kokeile. ;)

4

Vierailija
5/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vasta jälkikäteen, jos joku on musta kiinnostunut, oikeasti. Tää on tosi surullista, olen kai sen verran ujo, etten uskalla ottaa riskiä, että saisin rakkautta :(. T: yh-äippä

Vierailija
6/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten nään, kun se oikea tulee kohdalle...

Ei kun ihan totta, olin ihastunut yhteen mieheen ja se mies tuli mun viereen spinningtunnilla, naama virneessä, höpötteli kaikenlaista. Ja mä ihmettelin, että " mitä toi nyt oikein meinaa" . No, jälkikäteen tajusin, että se meinasi iskeä mut, mutta mä en " antanut" . Huoh, millainen dorka mä olen. Onneksi en tarttunut syöttiin, myöhemmin olen huomannut, ettei tämä mies olisi lainkaan minun makuuni.

Vierailija
7/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos mies katsoo pehmeästi hymyillen, niin mitä sen pitää katsoa,että se sillä silmällä katsomista?

Vierailija
8/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla, että silmät tuikki ja juuri niin kuin oliko se 4 joka sitä kuvaili.

Oli inhottavat seuraukset. Ihanat ja inhottavat. Molemmat varattuja ja silleen, mitään ei ollut tarkoitus tapahtua..

Eli jos on varattu niin ei kannata sitä toivoa, että joku katsoo sinua sillä silmällä siis joku muu kuin oma mies. Voi olla kohtalokkaat seuraukset niin kuin meilläkin. Mies joka katseli oli niin kiinnostavan oloinen.. Inhottava tunne kun tuntuu, että on löytänyt elämänsä rakkauden, mutta vaan niin monta vuotta liian myöhään!

Vierailija
9/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tavalla, että silmät tuikki ja juuri niin kuin oliko se 4 joka sitä kuvaili.

Oli inhottavat seuraukset. Ihanat ja inhottavat. Molemmat varattuja ja silleen, mitään ei ollut tarkoitus tapahtua..

Eli jos on varattu niin ei kannata sitä toivoa, että joku katsoo sinua sillä silmällä siis joku muu kuin oma mies. Voi olla kohtalokkaat seuraukset niin kuin meilläkin. Mies joka katseli oli niin kiinnostavan oloinen.. Inhottava tunne kun tuntuu, että on löytänyt elämänsä rakkauden, mutta vaan niin monta vuotta liian myöhään!

Vierailija
10/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on useimmiten vain pientä ihastumista. Eli ei sitä pelätä tarvitse, eikä asioita tarvitse edistää mitenkään.

Vierailija
11/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeasti, tottakai sen näkee! Mua oikein tänään nauratti, kun olin liikkeellä ja menossa yhteen kauppakeskukseen semmoisista kaksoisovista sisään. No, molemmista ovista sattui just tulemaan mies samaan aikaan ulos, ja ne molemmat piti siinä sitten mulle ovea auki :-D. Mulla oli siis kaksi ovea auki siinä, mietin että kummastakohan nyt pitäisi mennä, etten loukkaa ketään... Kiitin sitten molempia, vähän ne miehetkin oli nolona ;-). Mutta, siis asiaan, jo noistakin miehistä näki, että katsoivat " sillä silmällä" . Eli ei siis sillä silmällä, että ton kanssa on pakko päästä sänkyyn, vaan sillä silmällä että onpa kaunis nainen. Se, " ton kanssa pitää päästä sänkyyn" -katse on sitten ihan erilainen ;-).

Vierailija
13/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se, " ton kanssa pitää päästä sänkyyn" -katse on sitten ihan erilainen ;-).

Tunnistan kyllä " sillä silmällä" -katseen, mutta sänkykatseesta en ole niinkään varma... Voisko se olla esim. sellainen, että mies tuijottaa silmät hieman raukean mutta määrätietoisen näköisenä, hienoinen hymy on myös määrätietoinen... sen näköisen miehen voisi luulla ajattelevan jotain tyyliin " jumankauta mä vielä isken käteni tohon mimmiin" . ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme