Ratkaisu pyykinkuivtusongelmaan?
Kerrostalo, ei ruuvinpaikkoja narulle. Pyykinkuivaustelineet eivät kestä, kolme hajosi vajaassa vuodessa.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten painavia pyykkejä sulla oikein on, jos kuivaustelineet eivät kestä? Ripustatko niihin mattoja?
Päiväpeitto taitaa olla painavin.
Laita päiväpeitto oven päälle .Kai sinulla kunnon linkous on koneessa ? Minulla on 1600 krs ja pyykit kuivuvat hetkessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivausrumpu.
Kuivauskaappi, mahtuu enemmän, eikä vaatteet hankaudu
Hirveitä sähkösyöppöjä, eikä kaikissa kylppäreissä se ensinnäkään mahdu ja toiseksi ei saa hormiin. Tuo vaatteiden hankautuminen kuivurissa on vain urbaanilegendaa ja kateellisten panettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä olemassa kahden seinän väliin pingotettavia telineitä. Toimivat vähän teleskooppi tapaan.
Ruuvikiinnitteisen vain löysin ja se ei pysynyt noissa pahviseinissä
Todennäköisesti sun seinäsi on kipsilevyä. Siihen ei voi kiinnittää mitään painavaa ruuvilla, vaan sun pitää ostaa kaupasta kipsilevyankkureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten painavia pyykkejä sulla oikein on, jos kuivaustelineet eivät kestä? Ripustatko niihin mattoja?
Päiväpeitto taitaa olla painavin.
Laita päiväpeitto oven päälle .Kai sinulla kunnon linkous on koneessa ? Minulla on 1600 krs ja pyykit kuivuvat hetkessä
Ei kuule näiden halvalla koottujen kerrostalojen ovien päälle voi laittaa mitään kosteaa. Ne vääntyvät mutkille parissa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoittaa: "ei ruuvinpaikkoja narulle"
jokaisessa kodissa on ruuvinpaikkoja
koska et antanut oikastaan mitään tietoja asuntosi mahdollisuuksista tai rajoista - paitsi sen, että sinun mielestäsi ei ole paikkoja, niin vaikea antaa muuta neuvoa kuin googlaa pyykinkuivatus ja/tai pyykinkuivatusteline ja katso kuvia
Seinät ovat sellaista pahvirupeloa, mitä lie. Se murtuu jauhoksi, jos siihen yrittää tehdä reikää. Jos kaivaa syvemmälle, niin se halkeaa. Mitä pahvipuristelevyä lie.
jossain asunnossasi on pakko olla kantava seinä tai kaksi, niihin saa ruuvit
Sehän lohduttavaa jos toinen on keittiössä ja toinen eteisessä :p
Vierailija kirjoitti:
Älä laita liikaa kerralla kuivumaan
Tuotteiden pitäisi olla valmistettuja kulutustarpeen mukaan, ei olla koristeita, jotka kantavat yhdet alusvaatteet kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut hajotettua kolme telinettä vuodessa? Minulla on ehjä teline vuodelta 1996.
No niinpä. Mulla toinen teline on yli 25 vuotta vanha ja vähän paikattu nippusiteellä. Toinen teline on nyt 3,5 vuotta kestänyt ihan hyvin.
Kui monta kiloa sä niihin tunget?
Jos kone ja telineet hajoaa vissiin aika paljon. Vai väännätkö väkisin telineeseen. Huomauta pyykki kahdella kädellä pitäen suoraksi. Ja laske nätisti telineeseen. Meil on 20vuotta vanha teline.
Älä runno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut hajotettua kolme telinettä vuodessa? Minulla on ehjä teline vuodelta 1996.
No niinpä. Mulla toinen teline on yli 25 vuotta vanha ja vähän paikattu nippusiteellä. Toinen teline on nyt 3,5 vuotta kestänyt ihan hyvin.
Samoin , nippusiteellä ja toimii. En ymmärrä mitä muuta siinä voi hajota kuin se "liukumekanismi" . Vääntyyhän se ritilä tietysti jos siihen laittaa 10kg märkää persialaismattoa tai tusinan pussilakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin , nippusiteellä ja toimii. En ymmärrä mitä muuta siinä voi hajota kuin se "liukumekanismi" . Vääntyyhän se ritilä tietysti jos siihen laittaa 10kg märkää persialaismattoa tai tusinan pussilakanoita.
Kuivaan pyykkikoneesta tulleet matot suoraan lattialla. Kun välttää kesä- ja syksyaikaa niin toimii hyvin noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoittaa: "ei ruuvinpaikkoja narulle"
jokaisessa kodissa on ruuvinpaikkoja
koska et antanut oikastaan mitään tietoja asuntosi mahdollisuuksista tai rajoista - paitsi sen, että sinun mielestäsi ei ole paikkoja, niin vaikea antaa muuta neuvoa kuin googlaa pyykinkuivatus ja/tai pyykinkuivatusteline ja katso kuvia
Seinät ovat sellaista pahvirupeloa, mitä lie. Se murtuu jauhoksi, jos siihen yrittää tehdä reikää. Jos kaivaa syvemmälle, niin se halkeaa. Mitä pahvipuristelevyä lie.
jossain asunnossasi on pakko olla kantava seinä tai kaksi, niihin saa ruuvit
Monessa vuokrasopimuksessa on reikien tekeminen seiniin kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti painavaa pyykkiä?
Meillä on ollut pitkä räsymatto kuivumassa telineellä useampaan kertaan ja siltikin teline vuodelta 1996 on ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä olemassa kahden seinän väliin pingotettavia telineitä. Toimivat vähän teleskooppi tapaan.
Todennäköisesti sun seinäsi on kipsilevyä. Siihen ei voi kiinnittää mitään painavaa ruuvilla, vaan sun pitää ostaa kaupasta kipsilevyankkureita.
Missä ihmeen kylppärissä on kipsilevyseinät? Onkohan tuo saanut edes rakennuslupaa?
Meillä ollut aina Sinin siivekkeellisiä telineitä. Eka kesti ehkä 7 vuotta jatkuvassa lapsiperhekäytössä. Aikaa myöden langoista alkoi kulua muovitus pois, joten muuton yhteydessä hävitettiin vanha teline ja ostettiin uusi. Ja se on kestänyt nyt yli 5 vuotta. Ei mitään vikaa, vaikka siinä kuivataan kaikki, matoista lähtien. Kestää jopa kuumuutta, koska pyykit kuivatetaan saunassa 😀 ja ei, ei ole palovaaraa tässä tapauksessa.
Suosittelen siis ostamaan Sinin telineen.
Kuivausrumpua ei mm. meille mahdu. Pyykinpesukone kun on keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut aina Sinin siivekkeellisiä telineitä. Eka kesti ehkä 7 vuotta jatkuvassa lapsiperhekäytössä. Aikaa myöden langoista alkoi kulua muovitus pois, joten muuton yhteydessä hävitettiin vanha teline ja ostettiin uusi. Ja se on kestänyt nyt yli 5 vuotta. Ei mitään vikaa, vaikka siinä kuivataan kaikki, matoista lähtien. Kestää jopa kuumuutta, koska pyykit kuivatetaan saunassa 😀 ja ei, ei ole palovaaraa tässä tapauksessa.
Suosittelen siis ostamaan Sinin telineen.
Kuivausrumpua ei mm. meille mahdu. Pyykinpesukone kun on keittiössä.
Eihän kuivuri tarvitse mitään muuta liitäntöjä kuin sähkön, Voit laittaa sen vaikka makuuhuoneeseen, vesihän menee erilliseen itse tyhjennettävään säiliöön.
Johonkin oviaukkoon leuanvetotanko. Siihen saa melko monta henkaria roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin kiinnitetty, pahvissa pysyy kiinni vaikka mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti näitä. Jos on pesukone, kannattaa päälle laittaa kuivuri. Niin helppoa on sitten pyykkääminen.
Ei se muuten passaa päältätäytettävän koneen päälle, siinä joutuu hiissaamaan pesukonetta edestakaisin, että saa luukun aukaistua.
Hölmö, siinä tapauksessa pesukone kuuluu laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti painavaa pyykkiä?
Rahtihameita?
🇺🇦🇮🇱
Ei se muuten passaa päältätäytettävän koneen päälle, siinä joutuu hiissaamaan pesukonetta edestakaisin, että saa luukun aukaistua.