Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö joutuvasi turvautumaan Googleen tätä palstaa lukiessasi?

Vierailija
30.11.2025 |

Ainakin itse joudun joskus googlettamaan itselle jotain ihan outoja sanoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tuollaista tarvetta. Enemmänkin täällä tulee mieleen, että suurin osa kirjoittajista ei osaa käyttää Googlea, kun kysellään asioita, jotka selviävät 2 sekunnin googlaamisella. Ja ei, niitä ei kysytä siksi, että haluttaisiin keskustella. 

Vierailija
2/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tarvinnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja sanoja, kuten?

Vierailija
4/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä jo joskus väitetään asioita, joita tulee tarkistettua, tai kuuklattua joku henkilö, josta ei ole kuullutkaan. Voi sen myöntää.

Vierailija
5/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä palsta on virallisesti kuollut. Äärioikeistopersut ovat kekanneet, että kaikki heidän valheilleen epämieluisat viestit saa poistettua spämmäämällä ilmoita asiaton viesti. Eli tämä on enää propagandafoorumi kolmannen valtakunnan tyyliin.

Vierailija
6/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja sanoja, kuten?

Vasu

Vierailija
7/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoja olet googlaillut ap?

Itse olen joskus katsonut uutisen teemasta varmistaakseni mitä luulinkin eli että aloituksen tekijä ei joko a) tajunnut asiaa tai b) liioittelee tapahtunutta.

Vierailija
8/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi, kysyn palstalla "ketä se on?" Kun en näistä tuainajulkkiksista tiedä.

Vierailija
9/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "joudutko turvautumaan"? Mulle on ihan normaalia googlettaa, jos eteen tulee joku käsite tai asia, jota en tunne. 

Vierailija
10/10 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotain julkkiksia tarkistelen, joista itse en tiedä. Yleensä ovat jotain tempparit tai maajussit tähtösiä. 

Somevaikuttajia tiedän paljon, mutten noita tositv- juttuja. Edes Seiskaa kun en lue. :)