Mikä tuote tai palvelu hinnoitteli sinut ulos viimeksi?
Olin menossa Biorexiin katsomaan Nuremberg elokuvan. Ajattelin pääseväni halvalla koska sali 4 on pieni. No siihen lisättiin joku viikonloppu hinta ja oltiin jo 18€ hinnassa. Prime salista olisin voinut hampaita purren maksaa 14€ mutta en pikkusalista.
Tuntuu että minulle hinnoiteltu tarjonta supistuu jatkuvasti.
Kommentit (27)
Se Festive 5 -rasia maksoi Cittarissa melkein 16 euroa. Meinasin pyörtyä. Tokmannilla se oli 13 euroa. Pari vuotta sitten se maksoi 10 euroa (tuntui järkyttävältä jo silloin). Joskus vuosia sitten en raaskinut ostaa sitä, kun silloinen 7-8 euroa tuntui kalliilta.
Ostin muuten myös perus halvan suklaakalenterin. Jotenkin se 4 euroa järkytti, kun nuo halpikset maksoi ennen 0,99 euroa.
Kulutan tarpeeni mukaan, eli mikään hinnannousu ei ole johtanut luopumaan mistään tietystä tuotteesta tai palvelusta. Toki joidenkin itselle välttämättömien menojen kuten jatkuvan fysioterapian ja taksimatkojen suuri osuus menoista harmittaa joskus. Vaan eipä täältä mitään kukaan mukaansa vie.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiusten värjäyttämisen kampaajalla.
Miksi hiuksia pitää ylipäätään värjätä?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiusten värjäyttämisen kampaajalla.
Lopetin kampaajalla käymisen korona-aikaan. Opettelin leikkaamaan itse.
"Vaan eipä täältä mitään kukaan mukaansa vie."
Sepä se, siksi käytän mieluummin rahat järjevästi kuin raadan itseni kipeäksi tavaran takia. Espoon lätkämatsit jäi syksyllä väliin hinnoittelun takia.
Tästä on jo vuosia sitten. Mutta paikallisen salin jumppahinnoittelun takia olen kauan jättänyt jumppakortin ostamatta. Ostaisin siis 10 ja 20 kerran jumppakortteja, mutta en maksa todellakaan 10 kerrasta 125 euroa.
Salilla en käy, olen jumppapirkko. Salilorttia en halua. No onneksi paikkakunnalla on hyvät jumpat kansalaisopistossa.
Kannabis. Hinta noussut yli 20%. Peukku halvempaa.