Asun kerrostalon toisessa kerroksessa yksin. Minne voisin vara-avaimen laittaa säilöön jos uhohdan avaimen kotiin sisälle?
Ei ole ketään lähellä jolle voisin antaa sen säilytykseen
. naappureita en tunne
Kommentit (61)
Numerokoodatun avainsäilön voi kiinnittää ovisilmän tilalle, jos sellainen on. Alaovella voi joutua odottelemaan, ellei siinä ole numerolukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä olla unohtamatta, ja jos unohdat, nii soitto huoltoyhtiöön.
Näin mulla. En sulje kotiovea ennen kuin olen koskettanut avaimiani. On rutiini.
KANNATTAA KERTOO TÄLLÄ KAIKILLE MITEN TEILLE PÄÄSEE . NO SE AVAIN ON SIINÄ ULKO OVEN RITILÄN ALLA .
Eka ja toka kerroksiin virolaiset kiipeää nopeasti parvekkeelta . Tyhjentää asunnon vie huonekalut .
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on auto, niin auton hansikaslokeroon.
Sikäli huono kun avaimet ovat samassa nipussa, ja kalliiksi olisi tullut rikkoa auton ikkuna joka kerta kun unohdan avaimeni. Avauspalvelu, vaikka kallista sekin on usein käytettynä, tuli kuitenkin halvemmaksi.
Narkomaanit yrittää ryöstää liikehuoneisto kassat mutta ei löydäkään mitään . Hähääää.
Ompelin avaimen lompakkoni sisälle kiinni, koska luotin, että lompakko henkilökortteineen on aina mukana, paitsi ehkä roskia viedessä. Toimi aikansa, nyt en saanut vara-avainta ja olen oppinujt olemaan tarkempi, että avaimet on aina mukana.
Laitata päähän koukku implanttina.
Voit jemmata avaimen sinne piiloon hiusten alle.
Vierailija kirjoitti:
KANNATTAA KERTOO TÄLLÄ KAIKILLE MITEN TEILLE PÄÄSEE . NO SE AVAIN ON SIINÄ ULKO OVEN RITILÄN ALLA .
Mulla on rivitalon avain naapurin postilaatikossa pohjaan teipattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vastailla...
HS: Hulppean tornitalon asukkaat avautuvat huumeidenkäyttäjät pyrkivät väkisin sisään
Keinoja kysellään jo täälläkin?
Kertooko mode sulle ip osoitteet niin pääset nappaamaan tyhmien vara-avaimet jotka vapaaehtoisesti kertoo täällä mihin avaimet on piilotettu
Laita avain kaulanauhaan, tarkistat onko se kaulassa jo ennenkuin laitat jalkineet jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vastailla...
HS: Hulppean tornitalon asukkaat avautuvat huumeidenkäyttäjät pyrkivät väkisin sisään
Keinoja kysellään jo täälläkin?
Koska täällä on tunnetusti Suomen tyhmimmät ihmiset.
Aloita geokätköily niin opit, miten asioita voi piilottaa ja kukaan ulkopuolinen ei löydä piiloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä olla unohtamatta, ja jos unohdat, nii soitto huoltoyhtiöön.
Näin mulla. En sulje kotiovea ennen kuin olen koskettanut avaimiani. On rutiini.
Fiksu kaverini sulki aina oven avaimella, ei unohtunut.
Työnnä hanuriis Sido avain tiukasti anustappiin
Ripusta avain kaulaasi ja pidä se siinä yötä päivää. Pistä ulko-oveesi sisäpuolelle koukkuun katseen korkeudelle tai teippaa lukon vääntönuppiin.
Missään tapauksessa sitä ei kannata kätkeä mihinkään maastoon. Meillä oven avaus maksaa 50 euroa. Muutaman kerran olen maksanut. Ovessa on kaikenlaisia lappuja, aina ne ei tepsi...
Vierailija kirjoitti:
Kertooko mode sulle ip osoitteet niin pääset nappaamaan tyhmien vara-avaimet jotka vapaaehtoisesti kertoo täällä mihin avaimet on piilotettu
No sitten jos noin käy niin yhteys päämajaan
Sanoma Media Finland Oy / Sanoma Magazines register number....: 1615110-2 address............: PL 16 postal.............: 00089 city...............: Sanoma country............: Finland phone..............:
Meillä on onneksi huoltoyhtiön tyyppi tulee avaamaan oven maksutta, jos pyytää työaikaan. Iltaisin ja öisin maksaa muutaman kympin. Tuo muuten kannattaa selvittää heti, kun on muuttanut asuntoon; puhelinnumero hätätilanteita varten.