Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hajosi etuhammas

Vierailija
30.11.2025 |

Nyt kävi huonosti.Etuhammas hajosi.Laitoin viestiä lääkärille ja sain jo hoitoajan.Minulla on tuttu lääkäri joka järjestää hoitoajan nopeasti.Tiedän hyvin että lääkärikäynti maksaa noin 200-300 euroa.Ainakin toivon ettei enempää.Kyllähän se harmittaa kun tulee ylimääräistä rahanmenoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkiselle kipupäivystykseen pääsee samana päivänä ja maksaa joku 80€.

Hirveä hinta tuokin on ja vielä hirveämpi köyhälle ja työttömälle. Työmarkkinatuki on 595 euroa. Se hyvällä tuurilla hetken paremmassa kunnossa oleva hammas ei lohduta, jos joutuu rahat vieneen hammastoimenpiteen takia olemaan nälässä.

Haet sossusta toimeentulotukea.

En ole tuo jolle vastasit, mutta mulla eläke vähän alle 1000e, ja mulla on ainakin kolme hammasta jotka pitäis poistaa, ja yhden irronneen hampaan juuret pitäisi leikata pois. Etuhampaat hajoaa hetkellä millä hyvänsä, molemmissa on sellaiset pystysuorat halkeamat. Miten menet hammaslääkäriin kun ei ole varaa, ja toimeentulotukea ei tipu. 

Vierailija
22/24 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat täytyy hoitaa ja välit putsata. Hoitamaton ientulehdus voi aiheuttaa aivo tai sydäntulehduksen.

Jos tulee lohkeama soita heti aamulla päivystykseen niin saat ajan samalle viikolle. Sitten se on hoidettu ennenkuin pahenee. Joissakin kunnissa voi soittaa laskutukseen ja sopia maksuaikataulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt varmasti harmittaa kovasti.

Vierailija
24/24 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu implanttiin. Itsellä juuri hoidettu 3500 eur