Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakkaat palstalaiset

Vierailija
30.11.2025 |

Autatteko rahallisesti köyhiä tai avun tarpeessa olevia sukulaisia? Esim. vanhempianne, sisaruksia tai sisarusten lapsia jne.?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kyllä, olen antanut äidilleni kaikkea talon kunnostukseen liittyvää apua ja rahaakin. Samoin sisarusten lapsille olen ostellut paljon kaikkea, esim. konserttilippuja. 

Tosin meidän perheessä ei kukaan ole varsinaisesti köyhä.

Mitä teet työksesi? Kommentoit palstalla? 

Vierailija
22/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan varakkaita palstalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, maksan veroja n. 100 t€ vuodessa kun kulutusverot maksetaan mukaan. Eiköhän siinä ole hyväntekeväisyyttä vähintään tarpeeksi. Henkilökohtainen vakaumukseni estää antamasta enempää vastikkeetonta rahaa kenellekään. Saanhan minä sillä vastineeksi Suomen perusinfran mutta sen saisi paljon vähemmälläkin ja sen saa myös ne jotka ovat verotuksessa nettosaajia. Muita julkisia palveluita en käytä kuin niitä mihin valtio pakottaa.

Minun puolestani kuka tahansa voi käydä lunastamassa itselleen vaikka kaiken tuon 100 t€ jos perustelevat valtiovarainministeriölle tai valtiokonttorille miksi se heille pitää maksaa. Olkaa hyvä!

Ei 'handulta' tämä.

Vaikuttaa 

hivenen trollaukselta. 🥳

Vierailija
24/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan siskoni lapsia aika paljonkin. He ovat opiskelijoita, joten annan heille käteistä kuukausittain. Muistan omat opiskeluaikojeni köyhät ajat, joten autan mielelläni, kun siihen kerran on varaa.

Vierailija
25/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttanut sellaisia ihmisiä, joiden olen katsonut olevan avun tarpeessa. Usein on käynyt niin, että tämän jälkeen suhteessa on tullut jonkinlainen ryppy. Monet eivät kestä kiitollisuudenvelkaa.

Vierailija
26/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelevien lasten vuokrat maksan ja annan rahaa tarvittaessa. Kustannan heille kerran vuodessa yhteisen lomamatkan siihen saakka kun alkavat itse tienata rahaa työelämässä. Äidilleni lainasin korottomana suurehkon summan viime vuonna. Minulla on neljä kummilasta vähävaraisista perheistä, he saavat minulta syntymäpäivänä, jouluna ja kesälomam alkaessa jokainen satasen tai pari. Eli tulee kyllä autettua aika paljon. 

Vierailija
27/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti varakas.

Vierailija
28/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä myöskään anna rahaa jonninjoutaviin hyväntekeväisyyksiin. M29

Vierailija
29/29 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vanhempia. Perin vanhempani ja siksi olenkin varakas jos niin voi sanoa. Omaisuus on talo 300000, rahaa 450000. Minulla on isoveli mutta se tuhlasi perinnön parissa vuodessa. Se on maailman tyhmin rahankäyttäjä ihan varmasti. Oon varma että se pelasi ainakin 200 000 euroa nettirahapeleihin. Muut sukulaiset joiden kanssa olen tekemisissä ovat rikkaita. Niillä on omakotitalot ja isot tontit joten ei minun niitä tarvii auttaa. Joskus olen tehnyt hommia enolleni pimeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme