Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki flunssat alkaa rokotusten jälkeen?

Vierailija
30.11.2025 |

Meillä oli koko perhe sairaana viikkotolkulla rokotukset saaneen varusmiespojan takia. Poikakin oli poissa pelistä adeno- ja rotavirukseen takia.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssarokotus suojaa influenssalta, ei rinolta, adenolta jne.

Suojaisi edes siltä influenssalta. Todellisuus on se että lähes aina arvotaan väärä influenssaviruskanta johon rokotteet tilataan, koska rokotteet täytyy tilata kuukausia ennen influessapiikkiä.

Todellisuus ei ole tuo, vaan todellisuus on se, että suojan taso vaihtelee, koska joskus arvaukset osuvat hyvin kohdalleen, joskus eivät osu.

Vierailija
42/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne taudit annetaan piikillä. Ja se on vasta pientä.

SH

Miksi esim minä ja kaikki läheiseni olemme välttyneet niiltä taudeilta rokotettuina. T. SH 76 v.🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä rs-virukselta.

Vierailija
44/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojaisi edes siltä influenssalta. Todellisuus on se että lähes aina arvotaan väärä influenssaviruskanta johon rokotteet tilataan, koska rokotteet täytyy tilata kuukausia ennen influessapiikkiä.

Minulla ainakin on toiminut .Olen ottanut  yksityiseltä ja saanut  4 valenttisen, kun terkkarista saivat  vain 3 valenttisen ja se neljäs kanta oli se joka sinä vuonna toimi 

Vierailija
45/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todiste siitä, että rokotusajankohdat ovat oikeat. Rokottamattomat levittävät virusta toisiinsa ja pitäisi laittaa edesvastuuseen.

Apl:ta  voisin kysyä suuresti ihmetellen, että miksiköhän sairastuin influenssa-aallon lähestyessä juuri, kun olin varannut ajan rokotukseen, mutta en ehtinyt sitä ottaa. Eikö olekin kumma, että influenssa tarttui, vaikka en sitä myrkkypiikkiä ehtinyt saada? Kumma, että tiedetyt ajankohdat ovat sellaisia, että taudit leviävät. Ihme ja kumma.

Vierailija
46/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan vielä menee ennenkuin ihmiset tajuaa olla ottamatta flunsapiikkejä ja muita mitä tyrkytetään.

Onneksi kaikki eivät ole  vajaaälyisiä ja ottavat

Näinhän niistä vajaista päästään eroon, kun saavat jonkun tappavan taudin rokotepelossaan.😨

Vierailija
47/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi sairastanut flunssan. 0 piikkiä viimeiseen 10 vuoteen.

Vierailija
48/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan vielä menee ennenkuin ihmiset tajuaa olla ottamatta flunsapiikkejä ja muita mitä tyrkytetään.

Ei flunssaan edelleenkään ole rokotetta.

Koronarokote on täydellisesti toimiva rokote koronaviruksen aiheittamiin flunssaoireisiin.

Korona EI ole flunssa.

Vierailija
49/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei flunssaan edelleenkään ole rokotetta.

Koronarokote on täydellisesti toimiva rokote koronaviruksen aiheittamiin flunssaoireisiin.

Korona EI ole flunssa.

Onhan se.

Vierailija
50/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoisä joutui sairaalahoitoon lapsenlapsen rokotusten takia.

Ap

Niinkö lääkäri sanoi?

Uskotko lääkärin auktoriteettiin? Entä papin? Vieläkö uskot, jos oma lapsesi opiskelee jompaankumpaan ammattiin?

Vierailija
51/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut influenssa- ja koronarokotuksen aina kun niitä on tarjottu. En ole sairastantu influensaa, koronaa tai edes nuhakuumetta ainakaan 20 vuoteen.

Olen ollut joskus flunssassa, joten tiedän kyllä taudin.

Aloitus on hölynpölyä, ei ainakaan yleistettävssä.

Vierailija
52/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ilmaiseksi annettava ei ole hyväksi. Tuskin kahden vuoden välein otettava mammografiasäteilykään mitään hyvää tee.

Vierailija
53/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistö koettaa laittaa hanttiin nanopartikkeleille, mutta ne jäävät aina kuitenkin elimistöösi ja ajatuksiasi voidaan sitten lukea etänä.

Että mitä? Oikeastiko? Kipitäpä pihalle ottamaan lentokoneista ruiskutettavaa vakoilupölyä keuhkoihisi ja vedä parit hopeavesidrinkit päälle. Sitten ajatuksiasi ei vaan lueta, vaan niitä  myös jaetaan tiedäthän missä!

Vierailija
54/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki eivät ole  vajaaälyisiä ja ottavat

Oiva on hyvä ja nostaa hihan ylös. Sinuun saa siis spruutata mitä tahansa ja ihan niin usein kuin halutaan.

Vierailija
55/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SH

Miksi esim minä ja kaikki läheiseni olemme välttyneet niiltä taudeilta rokotettuina. T. SH 76 v.🤯

Ja miksi toiset ei välty taudeilta samoilla rokotuksilla?

Vierailija
56/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheessä ainakaan.

Vierailija
57/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ilmaiseksi annettava ei ole hyväksi. Tuskin kahden vuoden välein otettava mammografiasäteilykään mitään hyvää tee.

Kieltäytyjien pitää kieltäytyä myös hoidoista, kun taudit iskevät kohdalle. Periaatteesta pidettävä kiinni, koska on ollut valmis levittämään vaarallisia tarttuvia tauteja, joita on rokotuksilla saatu lähes häviämään maapallolta. 

Vierailija
58/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut influenssa- ja koronarokotuksen aina kun niitä on tarjottu. En ole sairastantu influensaa, koronaa tai edes nuhakuumetta ainakaan 20 vuoteen.

Olen ollut joskus flunssassa, joten tiedän kyllä taudin.

Aloitus on hölynpölyä, ei ainakaan yleistettävssä.

Minäkään en ole sairastanut flunssaa pariinkymmeneen vuoteen, vaikken ole ottanut ainuttakaan flunssarokotetta.

Vierailija
59/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SH

Ja miksi toiset ei välty taudeilta samoilla rokotuksilla?

Se nyt on niin moneen kertaan selvitetty, että turha enää yrittää. Mikä ei mene jakeluun, ei mene jakeluun. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.

Vierailija
60/96 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todiste siitä, että rokotusajankohdat ovat oikeat. Rokottamattomat levittävät virusta toisiinsa ja pitäisi laittaa edesvastuuseen.

Apl:ta  voisin kysyä suuresti ihmetellen, että miksiköhän sairastuin influenssa-aallon lähestyessä juuri, kun olin varannut ajan rokotukseen, mutta en ehtinyt sitä ottaa. Eikö olekin kumma, että influenssa tarttui, vaikka en sitä myrkkypiikkiä ehtinyt saada? Kumma, että tiedetyt ajankohdat ovat sellaisia, että taudit leviävät. Ihme ja kumma.

Täällä AP. Meillä on aina ollut perusterve perhe. Vasta pojan armeijarokotusten jälkeen olimme viikkotolkulla totaalisen kanttuvei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi