Miksi miehet pörräävät joidenkin ihan tavallisten naisten ympärillä?
Mulla on kaveri, joka on ihan nätti, muttei mikään ylimaallinen kaunotar. Ihan samasta puusta veistetty kuin muutkin. Jostain syystä kaikki miehet ovat aina pörränneet hänen ympärillään, en vaan tajua miksi. Mistä voi johtua?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ulkoisesti kaunis mutta sisäisesti ruma ihminen ei ole "kaunis". Kun naama näyttää ilkeältä ja ajatukset ovat pahansuopia, niin ensimmäinen ajatus ei hänestä ole "kaunis". Sen sijaan hymyilevä, hyväntahtoinen ja aidosti onnellinen ihminen on aina kaunis ja päihittää viehättävyydellään oman elämänsä Cruella de Vilin 100-0.
Minä olen aina hyvän tuulinen ja iloinen vaikka yksi kateellinen pöljä yrittää muuta.
Hän ei siis ole laittanut itseensä mitään ylimääräisiä lisäosia esim, irtoripsiä.
Itse ainakin kierrän sellaiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Tävälliset naiset on huomattavasti ystävällisempia ja mukavampia kuin ylimieliset, itserakkaat ja itsekeskeiset naiset jotka on saanu aina kaiken ulkonäön avulla joka johtaa tuohon että ei ole koskaan panostanut mihinkään muuhun kuin ulkonäköön.
Kaunis naisen on koko elämänsä kuullut olevansa kaunis ja on kehittänyt epäterveen huomio riippuvuuden niin sitä huomiota on pakko saada AINA joka johtaa siihen että kaunis nainen pettää varmasti kun saa huomiota vieraalta mieheltä.
Kauneimmankin ulkokuoren pystyy pilaamaan mädällä sisällöllä
Olipa kiva yleistys. Entä jos onkin kiva ja kaunis sekä ystävällinen? Juu, huomaa kyllä tyttöystäväksi en kelpaa ku "petän kuitenkin". Siksi varmaan näkee usein tosi komeita miehiä sellasten tosi tavallisten naisten kanssa. Minä sit kelpaan yhden yön patjaksi vaikka olen kiltti ja uskollinen nainen.
Ei ripsenpidennyksiä, ei liikaa huulia, ei liikaa meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran nuorena junassa kaverin kanssa ja siellä yksi nuori mies tuijotti mua kauempaa. Kun juna pysähtyi stadissa, tää mies laiturilla pyyhälsi mun ohi, osoitti mua sormella ja sanoi söpöllä brittiaksentilla: "YOU are gorgeous!" ja pyyhälsi pois.
Olen ihan tavallinen, en mikään kaunotar.
Pojilla vedonlyönnit menossa. Näitä on aina välillä nimenomaan stadissa ja saa lukea jostain keskustelupalstalta. Vuosi pari sitten oli inceleitä, jotka yritti opetella jonkun parisuhdeopettajan neuvoja lähestymällä tuntemattomia. Vituiksihan se meni :D
Nää tavan miehet nyt yleensä menee heti naimisiin, jos joku huolii. Oon ihmetellyt, kun mun ikäiset läskit tyytyy siihen lahjattomaan läskiin, ettei tarvi olla yksin. Yhyy. Prismapareja kun kattoo, niin millä ilveellä se pikkuveikko saadaan kovaksi semmosen verkkariläjän kanssa.
Sit vielä se pikku keskinkertaisuus olkitukkineen kitisee siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran nuorena junassa kaverin kanssa ja siellä yksi nuori mies tuijotti mua kauempaa. Kun juna pysähtyi stadissa, tää mies laiturilla pyyhälsi mun ohi, osoitti mua sormella ja sanoi söpöllä brittiaksentilla: "YOU are gorgeous!" ja pyyhälsi pois.
Pojilla vedonlyönnit menossa. Näitä on aina välillä nimenomaan stadissa ja saa lukea jostain keskustelupalstalta. Vuosi pari sitten oli inceleitä, jotka yritti opetella jonkun parisuhdeopettajan neuvoja lähestymällä tuntemattomia. Vituiksihan se meni :D
Niin, ne miehet sentään yrittivät tehdä jotain inceliydelleen, ja saivat siitä(kin) vain kuraa niskaan.
Isot hölskäävät herkkulollot ja flirttaavat silmät, joissa on lupaus kosteasta pillusta ja kullin imutuksesta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnosta. Naisten viehättävin piirre on itsetunto, joka näkyy kauas.
Itseään arvosta ihminen ei äyski tai öykkäröi muille. Hänen ei tarvitse osoittaa muille mitään, koska hän pitää itsestään sellaisena kuin on. Hänen ei tarvitse korostaa egoaan, tehdä itseään näkyväksi tai alistaa muita. Hänessä on sitä jotain, joka hehkuu ulospäin ja tekee muidenkin olon ympärillä tyytyväiseksi. Hänen seurassaan on yksinkertaisesti pirun hyvä olla.
Kyllä sen huomaa kommunikoinnista keneltä lohkeaa ja keneltä ei.
Mitään erityisen kauniita naisia ei ole edes olemassa. Suurin osa on mitäänsanomattoman näköisiä tai tavallisia ilman ehostusta ja lisukkeita ja filttereitä. Toki biologisesti vaikuttaa kasvojen symmetria ja mittasuhteet, mutta ihan tavalliselta nuokin näyttävät ilman meikkiä. Ylimielisten meikkinaamionaisten itsetunto perustuu täysin valheelliselle kuvitelmalle omasta ulkonäöstä, ovat hyvin ylpeän ja ylimielisen oloisia nykyään ihan kaikkia kohtaan, koska kuvittelevat näyttävänsä samalta kuin filtteröidyt kuvansa. Yksikin alle 40 näyttää roikkuvanaamaiselta mummelilta ilman ehostuksia ja filttereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tävälliset naiset on huomattavasti ystävällisempia ja mukavampia kuin ylimieliset, itserakkaat ja itsekeskeiset naiset jotka on saanu aina kaiken ulkonäön avulla joka johtaa tuohon että ei ole koskaan panostanut mihinkään muuhun kuin ulkonäköön.
Kaunis naisen on koko elämänsä kuullut olevansa kaunis ja on kehittänyt epäterveen huomio riippuvuuden niin sitä huomiota on pakko saada AINA joka johtaa siihen että kaunis nainen pettää varmasti kun saa huomiota vieraalta mieheltä.
Olipa kiva yleistys. Entä jos onkin kiva ja kaunis sekä ystävällinen? Juu, huomaa kyllä tyttöystäväksi en kelpaa ku "petän kuitenkin". Siksi varmaan näkee usein tosi komeita miehiä sellasten tosi tavallisten naisten kanssa. Minä sit kelpaan yhden yön patjaksi vaikka olen kiltti ja uskollinen nainen.
Vaikutat ihmisvihaajalta, joka on lukenut liikaa Cosmopolitan -tyyppisiä naistenlehtiä. Miksi haluaisit tutustua miehiin, jos lähtökohta on se, että he ovat epävarmoja, mustasukkaisia, jne?
Kun maailman haluaa nähdä todella tietyllä tavalla, tulee samalla sulkeneeksi silmänsä kaikelta siltä, mikä ei omaan maailmankuvaamme mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Isot hölskäävät herkkulollot ja flirttaavat silmät, joissa on lupaus kosteasta pillusta ja kullin imutuksesta 🤔
Itse lähestyn vain tällaisia, koska haluan naiselta vain pillua. Yleensä onnistuu, koska olen komea ja pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa edes ollut mitään iskuyritystä, pelkkä kohteliaisuus vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että tajusit. Ota siitä patjana olemisesta ilo irti, vielä kun voit.
Oo surullinen vasta sit ku sekin loppuu.
Ja kyllä, se on yks syy miks me komeet miehet naidaan kahdessa eri osoitteessa ja eri merkityksin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, joka on ihan nätti, muttei mikään ylimaallinen kaunotar. Ihan samasta puusta veistetty kuin muutkin. Jostain syystä kaikki miehet ovat aina pörränneet hänen ympärillään, en vaan tajua miksi. Mistä voi johtua?
Sillä on enemmän substanssia kuin sulla: älyä, huumoria, tilannetajua jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva yleistys. Entä jos onkin kiva ja kaunis sekä ystävällinen? Juu, huomaa kyllä tyttöystäväksi en kelpaa ku "petän kuitenkin". Siksi varmaan näkee usein tosi komeita miehiä sellasten tosi tavallisten naisten kanssa. Minä sit kelpaan yhden yön patjaksi vaikka
Mitä ihmettä selität sinä joka vastasit yo viestiini? Mielestäni aika törkeää yleistää, että kauniit naiset on ylimielisiä. Tunnen myös entisen missin, joka on tosi ihana ja ystävällinen ihminen. Ihmisvihaaja on sellanen joka arvostelee ulkonäön perusteella jonkun ylimieliseksi. Aika hassua myös ajatella, että tavis-Tiina ei petä. Sellanen on vielä alttiimpi, joka sen pari kertaa onnistuu saamaan huomiota muualta. Koskee myös niitä tavallisia perheen isejä.
Kaikatteleeko iloisesti ja laittaa tissivakoa esille?
Hän on miesten mielestä nätti vaikka ei sinun mielestä, et ole mies.